Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השוואת מאבק מוסרי, ערכי, חברתי, ודאי ציבורי שנוגע לכל אחד מאתנו עם מאבק צרכני, אינה ראויה ( ואני נמנע מלהשתמש במילים חריפות שאולי מתאימות יותר לענין ). טיבם של מאבקים מהסוג שאתה רוצה להוביל, שהם אמורים לשתף נפגעים ממשיים ולא פוטנציאליים, או כאלו שמרגישים חובה ציבורית כללית להשתתף ב"מלחמת הלקוח העשוק". קצת פרופורציה לא תזיק בענין הזה. גם העובדה שאתה לומד על "בעית צ'מפיון" ממה שנכתב בפורום הזה, היא במקרה הטוב התייחסות חובבנית לבעיה שאולי הינה אמיתית. באותה מידה של רצינות ותחושת שליחות, אני יכול לנסות ולארגן הפגנה של "פגועי בוצה" במנועים של טויוטה, למרות שאיני יודע כלום על האוטו הזה, חוץ מהעובדה שהוא נורא משעמם לנהיגה. גם הסיפור המענין על "אילוף העוזרת" שעטוף לטעמי בניחוח קל של שוביניזם והתנשאות, אינו בדיוק שייך לענין. אלא שאם תחושת השליחות שלך כה חזקה ואתה רוצה בכל זאת להפגין ואתה במקרה בחופשה כאן בארץ, לך על זה ואני מאחל לך שובל ארוך של נפגעי פאביות, אסירי תודה על נס המרד שהרמת, בעיקבותיך.

 

רועי,

 

אתה שוב מפספס את העניין ידידי....

 

המאבק פה הוא לא מאבק שלי.

 

אני רציתי לראות בצורה הכי פשוטה מה קורה כשמישהו "מרים את הכפפה" עבור אותם כל אלה שחיפשו מי שירים את הכפפה למאבק נגד צ'מפיון ונגד הפאביות שלוקות בבעיות כאלה ואחרות, המאבק הזה אמור להיות המאבק שלהם והוא לא קשור בכלל לעובדה האם יש או אין לי רכב של הקונצרן.

 

אין שום ניחות של "שובניזם או התנשאות" בסיפור של העוזרת ואם אתה מריח שובניזם או התנשאות אתה מוזמן להקים איזה אירגון נגד זה.

באותה מידה הסיפור של העוזרת יכל להיות שמנכ"ל החברה שלך יתעצבן על הבוס הישיר שלך בגלל שהוא לא מדרבן אותך כראוי להישגים\תוצאות.

גם אז זה שובניזם והתנשאות ?

כנראה שלא אז תנסה לראות ולהבין דברים בצורה רחבה ולא בצורה צרה.

 

אל תאחל לי שובל של פאביות שיבואו למאבק, כאמור המאבק הזה הוא לא המאבק שלי, אני רק נתתי את יריית הפתיחה, אני לא הולך לרוץ פיזית במירוץ, מי שאמור לרוץ במירוץ הזה הם אותם אלה שהתלוננו תמיד.

 

אבל זו הפעם הראשונה שכל אלה שהתלוננו בעבר (טוב, כמעט כולם) פתאום טוענים שאין על צ'מפיון, הם הכי טובים, הם מטפלים בבעיות הלקוחות בצורה כמעט טלפתית.

 

אגב, אם אנשים באמת היו מקיימים "מחאות" בתחושת שליחות ונלחמים על הזכויות שלנו במקום רק להיות צינים לגבי זה המצב שלנו בהחלט היה טוב יותר, אבל הכי קל להיות תבוסתן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שאני אבין: הם סרבו לעשות לכם טרייד אין על הרכב? או שסרבו (במקרה של טרייד אין) לתת הנחה גבוהה במיוחד על רכב חדש?

 

כך או כך אני מניח שהם טועים מבחינת PR (אם נניח שלפורום שלנו יש איזושהי השפעה), אבל מעניין אותי לדעת משום שבכתבה היה כתוב ששלחו אתכם למכור את הרכב לבד. אולי VW יעשו לכם טרייד אין לגולף? ;-)

 

PR? נראה לך שבצ'מפיון יודעים בכלל מה זה אומר? במקרה של א' מדובר על לקוח חוזר, ואם זה היחס שמקבל לקוח שכבר רכב מהם יותר מרכב אחד בעבר, זה כבר מסכם את העניין.

פורסם

אם כבר הפגנה, אז יש טעות בכתובת. אני לא חושב שVAG יותר גרועים מאחרים, אולי להפך. הפגנה צריך לעשות מול משרד התחבורה, שימצא פיתרון לשיפור איכות השרות מול היבואנים ומוסכיהם ביכלל.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

מה אכפת למשרד התחברוה איזה יחס היבואן נותן? כל עוד היבואן עומק בחוק אין למשרד התחבורה מה לעשות.

 

זה כמו שהמוכר במכולת יתן לך יחס מגעיל, לאיזה משרד ממשלתי תלך להתלונן? יגידו לך פשוט לא לקנות אצל מי שנותן לך יחס גרוע זה הכל. שוק חופשי (עלק חופשי) וזכותך לקנות אצלי מי שמתאים לך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שוב: אני לא פוסל רכישת סקודה חדשה בעתיד, אבל הסיכוי שאני ארכוש רכב דומה שואף לאפס - כשאני מחליף רכב הוא חייב להיות מדגם שונה, וה"עלק" מתיחת הפנים שעברה הפאביה עכשיו לא שווה שום דבר.

 

הרכב הקודם היה אונו בן 20 לא?

אז אני מאמין שבעוד 20 שנה הפאביה תראה אחרת לגמרי.:wink:

וחוץ מזה: אני לקוח סיאט/סקודה מרוצה מאוד.

תמצאו מוסך שנותן לכם שירות טוב ואתם סומכים עליו ופתרתם 90% מהבעיות וזה נכון לגבי כל יבואן.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
רועי,

 

אתה שוב מפספס את העניין ידידי....

 

המאבק פה הוא לא מאבק שלי.

 

אני רציתי לראות בצורה הכי פשוטה מה קורה כשמישהו "מרים את הכפפה" עבור אותם כל אלה שחיפשו מי שירים את הכפפה למאבק נגד צ'מפיון ונגד הפאביות שלוקות בבעיות כאלה ואחרות, המאבק הזה אמור להיות המאבק שלהם והוא לא קשור בכלל לעובדה האם יש או אין לי רכב של הקונצרן.

 

אין שום ניחות של "שובניזם או התנשאות" בסיפור של העוזרת ואם אתה מריח שובניזם או התנשאות אתה מוזמן להקים איזה אירגון נגד זה.

באותה מידה הסיפור של העוזרת יכל להיות שמנכ"ל החברה שלך יתעצבן על הבוס הישיר שלך בגלל שהוא לא מדרבן אותך כראוי להישגים\תוצאות.

גם אז זה שובניזם והתנשאות ?

כנראה שלא אז תנסה לראות ולהבין דברים בצורה רחבה ולא בצורה צרה.

 

אל תאחל לי שובל של פאביות שיבואו למאבק, כאמור המאבק הזה הוא לא המאבק שלי, אני רק נתתי את יריית הפתיחה, אני לא הולך לרוץ פיזית במירוץ, מי שאמור לרוץ במירוץ הזה הם אותם אלה שהתלוננו תמיד.

 

אבל זו הפעם הראשונה שכל אלה שהתלוננו בעבר (טוב, כמעט כולם) פתאום טוענים שאין על צ'מפיון, הם הכי טובים, הם מטפלים בבעיות הלקוחות בצורה כמעט טלפתית.

 

אגב, אם אנשים באמת היו מקיימים "מחאות" בתחושת שליחות ונלחמים על הזכויות שלנו במקום רק להיות צינים לגבי זה המצב שלנו בהחלט היה טוב יותר, אבל הכי קל להיות תבוסתן.

אנחנו כנראה דוברים שתי שפות שונות ולכן אינך מבין את שאני טוען לו, כמו שלדעתך אני איני מבין את עמדתך "העקרונית". ודאי שהעובדה שאתה גם קורא לי "ידיד" מחממת את הלב וממיסה כל רצון להתנגדות. יאללה להפגנה.

פורסם
לא אכנס לאיך ננהג, כמה ננהג וכדומה. רק אל תקפצו למסקנות.

אציין שכל מה שהרכב הנ"ל עבר - עברו קודמיו, ללא תקלות וללא כיווני פרונט מאז ומעולם.

אין סיכוי שניקפוץ למסקנות אחרי כל הכיונים לפרונט שעשו לרכב .

בטח שהכיונים השתחררו , כי החלקים דפוקים :| , ממש מזל גדול ש'ע' לא לקחה פביה 'ספורט' למנחתים , אה ? כי יש ערדרינג נחשונרינג , אם היא הייתה לוקחת לשם ?אז זה ממש גובל בהתעללות ברכב 'ספורט' משובח .

אולי אתה לא יודע אבל עשו לפביה שינוי והיא פחות קשה ופחות 'ספורטיבית' , בקיצור , אוטו יותר נוח אז גם פחות ספורטיבי , אז אם עשו שנוי לפביה אז היא פחות מותאמת ל'אספלט של טיסנים'

 

 

 

נחכה ונראה מה יהיה לצ'מפיון להגיד, אולי יהיו הפתעות.

לא משנה מה הם אומרים , תראה אם אתה שומע 'מוט מייצב' :-P ,
פורסם

אני הבנתי את עידן.

אנשים התחילו להתלונן בלי הפסקה על סקודה, גם על תקלות שלא קשורות בדיוק לחברה עצמה ואפילו ליבואן, אלא פשוט נפלו בסטטיסטיקה (לא כולם, אבל חלק).

 

מה שעידן רצה לעשות זה לראות מה יקרה כשמישהו באמת יחליט לעשות משהו.

האם אתם רק מתלוננים או שבאמת תגיעו להפגין.

 

פה רואים את התוצאה.

כולם מדברים ולא עושים.

 

עידן, אני צודק?

פורסם
אני הבנתי את עידן.

אנשים התחילו להתלונן בלי הפסקה על סקודה, גם על תקלות שלא קשורות בדיוק לחברה עצמה ואפילו ליבואן, אלא פשוט נפלו בסטטיסטיקה (לא כולם, אבל חלק).

 

יוסי אני תיכף מדבר עם המרצה שלך ללוגיקה ודורש שיוריד לך את הבונוס: אם הם נפלו בסטטיסטיקה, זה עדיין קשור ליבואן או לחברה (יותר סביר), לא לאף אחד אחר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הסטטיסטיקה אומרת שאי אפשר לעשות את תהליך הבקרה 100% יעיל. לזה אני קורא ליפול בסטטיסטיקה.

תן לי 10 אנשים שיש להם את אותה תקלה ואני אקבל את זה.

אם לא, סביר להניח שהאשמה קשורה למשהו שלא קשור ליבואן או ליצרן.

פורסם

אגב כלי רכב שמאכזבים קשות,

חבר שלי קנה ניסאן קשקשקשקשאי ומסתבר שהאוטו פשוט לא מוכן להגמל מהליפט.

מלבד בעיות חלודה שהתחילו על השאסי (!) הרכב מסרב להתניע בפעם ראשונה ומרבה להכבות ברמזורים.

אותו אחד אף ציין שהוא פגש במוסך אדם שסובל בדיוק מאותן בעיות.

 

האם זה מדד לאמינות? לא. מכיוון שזה ניסאן. אם זה היה סקודה, זה היה אחרת.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

לפחות בעלי ניסן יודעים לעשות מחאה כשצריך, ולא כמו כאן, אפילו כשבאים ומנסים לארגן עבור הנפגעים את המחאה, כל הבעיות פתאום זניחות.

פעם, לפני כמה שנים ראיתי בעל רכב שטח של ניסן מול הסוכנות בת"א עם שלטי ענק מכל צדדי הרכב בהם קרא לא להתקרב לניסן והתלונן על השירות. ראיתי אנשים מהסוכנות מדברים איתו, יכול מאוד להיות שהוא השיג את מה שרצה.

פורסם
אל תכליל, כבעל VW מזה עשור ,לא נתקלתי בבעיית אמינות בולטת וגם לא בנפילת חלונות.

 

רק דברים רגילים : תרמוסטט ברכב בן 10, אטם מכסה שסתומים ברכב בן 10 ,כריות בולמים, בלאי גומיות ציריות , מתג חלונות חשמל נשבר באחת מ4 הפולקסווגנים שלי אחרי 10 שנים על הכביש (כמה שקלים עלות חלק) , קצת פלסטיקה פה ושם אבל לא משהו מעניין או חריג - זה סיכום תקלות שהיו לי בכל העשור האחרון ב4 רכבים פחות או יותר.

הדגמים שנהגתי בהם לא ננהגו בצורה עדינה, בילו קרוב לעשור על הכביש ונרכשו עם קילומטרז' שנושק ל100K ממעלה או מלמטה.3 מתוך 4 היו ספורטיביים. הרכבים טופלו ברמה גבוהה מאוד במוסכים שאינם ברשת צ'מפיון עם חלקים מקוריים בלבד והראו אמינות מרשימה שהפתיעה גם אותי (הכנתי הרבה כסף בצד לפני שנכנסתי להיות חלק מלקוחות הקונצרן בגלל כל מיני חורשי סטיגמות בפורומים ובכלל)

 

לפי ההתרשמות שלי האיכות (מגוף ראשון) והאמינות משתפרים מדור לדור. (בכל מה שקשור לגולף 5 - כרגע מבעלי גולף 5 אחרים וממוסך שמטפל במאות רכבים כאלה והינו חבר הפורום הזה,לדעתי אין לי את הרכב מספיק זמן למרות שנסעתי בחודשיים וחצי קילומטרז' ש STIO עושה בשנה אחת)

 

הבעיות היחידות שרואים כאן אלו לא במכלולים המרכזיים שמשותפים לכל הקבוצה אלא באביזרים ספציפיים של סקודה (פלסטיקה, גומי, לוח שעונים וצגים - לא משותף לדגמים אחרים של VAG )

 

לדעתי הבעיה של הפאסאט היא תמורה נמוכה לכסף כשיש מתחרות מבית (כמו סקודה סופרב) ומחוץ שנותנות תמורה טובה יותר,

כמו כן הגולפים/ג'טות הגיעו לרמה כזו שאנשים שלא באמת צריכים רכב גדול מעדיפים לקחת גולף/ג'טה ואין כמעט הבדלים באיכות ואיבזור לטובת הפאסאט. [אותם מנועים וגירים, אותו איבזור ואיכות וכו'...]

 

סיפורי VW שאני מכיר מיד ראשונה.

 

מ2008 היו סביבי שלוש פסאטים חדשים, גיסי ועוד שני חברים די קרובים. אצל כל השלושה הוחלף עקב תקלה רכיב RFID (זה שמזהה את המפתח האלקטרוני) שדרש פירוק של חלק ניכר מהדשבורד בשנה הראשונה של הרכב על הכביש. אצל אחד מהם זה קרה שוב בשנה השניה. אולי בגלל חוסר מקצועיות של מכונאים מקומיים ואולי בגלל הבעיתיות של הרכב אבל מאותו רגע כל השלשה לא הפסיקו לסבול מתקלות חשמל שונות ומשונות עד שהרכבים נמכרו/הוחזרו לחברת הליסינג. שניים נטשו את המותג, אחד עבר לקאמרי, והשני לאלפא 159. השלישי עבר לטיגואן. זה עם הטיגואן קיבל רכב שצורך ליטר שמן ל1000 ק"מ ומאבד נוזל קירור מהיום הראשון. בעית איבוד נוזל הקירור נפתרה אחרי שהוא מצא בפורומים בחו"ל (לטענתו) שיש בעיה כלשהיא באטם כלשהוא בתחתית הרדיאטור. אחרי שלשה בקורים במוסך שבהם לא הסכימו להקשיב לו הם השתכנעו, החליפו רדיאטור קומפלט ושלחו אותו לדרכו. בעית אכילת השמן לא נפתרה והוא התייאש. שני החברים שכבר נטשו את המותג מן הסתם לא יחזרו אליו. השלישי עם הטיגואן נשבע שזו הVAG האחרונה שלו.

מנגד, לאבא שלי כמו יקה טוב יש פסאט שנת 94 יד ראשונה שמזמן חצתה את קו 300000 הק"מ ממנה הוא מסרב להפרד בכל תוקף. הרכב מטופל מיומו הראשון במוסך מורשה בירושלים ללא שום בעיות אמינות מיוחדות. הוא עדיין עם קלאץ' מקורי (כן היא ידנית), עם האגזוז המקורי, כל הפלסטיקים במקום. בקיצור VW במיטבה כמו שכולם מצפים שהיא תהיה.

לצד הפסאט שכנה עד לפני שנתיים הפולו 95 יד ראשונה של אמא שלי שגם נהנתה מ13 שנים של טיפול באותו מוסך ירושלמי וגם ללא שום בעיות מיוחדות עד שהוחלפה בפוקוס ב2008.

 

זו הסטטיסטיקה ה"אישית" שלי עם מכוניות מהקונצרן (מעבר לרומסטר שלי כמובן). אולי זה מקרי ואולי לא אבל ההבדל בין הישנות לחדשות פשוט תהומי.

פורסם
אז תרשה לי לחדש לך.

גם הוולבו 144 שלי, שחוגגת בקרוב יום הולדת 40 עלתה לירושלים בלי ציוץ ביום שרב ב 40.0C והניעה בנגיעה קלה (תוך שימוש במשנק, כמובן) גם כשהטמפרטורה בחוץ היתה 3C והיחיד שהיה לו קר זה אני.

ואפילו ציפוי הניקל על ידית בלם היד לא התקלף, וקפיץ החגורה מתפקד כמו ביום ה 11.9.72, היום בו היא יצאה מהחברה..

 

אם מדברים על סוסי עבודה, נראה שהוולוו האלה ימשיכו לנסוע גם אחרי שכל הסקודות, הגולפים והאלפות למינהם ימותו.

 

אצלנו במשפחה גם יש וולוו 244 שמסרבת למות (ואבא שמסרב למכור :))

פורסם
החום באיזור נאפולי והאיים בימי הקיץ די זהה לזה ששורר בת"א, ורחוק מלהזכיר את זה שקיים בוולפסבורג.

 

זה לא לעיניין להשוות את תנאי האקלים לארץ הייצור. אם כבר, באיטליה שורר מז"א נעים בקיץ, וחורף קשה. איטליה מחולקת לחמישה איזורי אקלים, והחם שבניהם הוא החוף הטירנאי, שם מדובר על טמפ' מקס' של 20° עד 30°.

 

לעומת זאת, בצ'כיה שורר מז"א חם מאוד בקיץ, וקר מאוד בחורף עם טמפ' מתחת לאפס - בדומה לאקלים בעמקים הצפונים של ישראל - כך שהטענות שלך לא רלוונטיות, מדובר באיכות חומרים נטו.

 

לא כדאי לבדוק מדי פעם שמן-מים ?

 

יכול להיות שצריך אצלך, אצלי לא. קורה - אל תיקח ללב. שזה לא יוריד לך מהאגו, הא?

 

לשרשור הזה היו 2 מטרות: (...) STIO לפעמים התגובות שלך פשוט מגוחכות, אתה כותב שהרכב סוס עבודה, אמין, נוסע עשרות אלפי קילומטרים, למרות שבשנה וחצי עברת אולי 15.5K קילומטר.... זה לא אמת מידה לכלום.

 

השרשור שלך, שנחשב מאוד מטופש כשלעצמו, מציג 2 מטרות:

 

א' - המטרה הראשונית: רצית לקחת על עצמך יוזמה למרות שאין לך אפילו רכב מתוצרת VAG ולהרים מחאה - כך רצית לצבור לעצמך "נקודות זכות" בפורום ובאופן כללי בפרט. היוזמה נכשלה.

 

ב'- המטרה החלופית (להלן: "תכנית החירום"): אם במקרה אף אחד לא יגיע למחאה הזאת, תוכל לרשום ש- "רק רצית לבדוק את ההיענות/רצון של בעלי הסקודה". יכול להיות שמישהו אחר קנה את זה - אני לא.

 

מעבר לזה, זה לא מתפקידך להטיף לי מוסר על כמות הק"מ שעבר הרכב (אפילו לא בעקיפין), מה גם שזה לא עיניינך ולא עיניין אף אחד פה, אך אם אתה כ"כ סקרן תמתין לסיכום של אוקטובר.

 

רגע, אבל הק"מ לא נספרים על אותו מסך שכשל? :shock:

 

אין תצוגה של ק"מ בעת התרחשות התקלה.

 

אני מאוד מקווה שמחר כל העניין יוסדר ואסע לי בשקט ושלווה (והרבה זיגזוגים) בפאביה חדשה, בלי טעם חמוץ בפה.

 

מה נסגר בסוף, אפשר לומר "תתחדשי"?

 

הרכב הקודם היה אונו בן 20 לא?

אז אני מאמין שבעוד 20 שנה הפאביה תראה אחרת לגמרי.:wink:

וחוץ מזה: אני לקוח סיאט/סקודה מרוצה מאוד.

תמצאו מוסך שנותן לכם שירות טוב ואתם סומכים עליו ופתרתם 90% מהבעיות וזה נכון לגבי כל יבואן.

 

גם אני מאוד מרוצה מהרכב, אבל אתה צריך לקבל בהבנה שיש פה אנשים קנאים המחזיקים רכבים מתפרקים מאמצע וסוף שנות ה- 90, אשר לא יכולים להסתכל בסמלונים של אלו שיש לכם רכבים יותר חדשים או ספורטיביים. אנשים כאלו יהיו בכל מקום, פשוט צריך לדעת לא להתייחס ולהבליג. בשרשור הזה דילגתי על 60% מהתגובות המטופשות מבלי לקרוא אותן בכלל - זה לא שווה התייחסות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...