Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר ללוח שעונים אין לך מה לדאוג יש אצלנו אחריות מורחבת על המון חלקים שאתה לא מודע להם בכלל במידה ותיתקל בתקלה בלוח שעונים אתה מוזמן להגיע אלי זיו סקודה מרכזי במידה ותרצה טל ישלח לפרטי

 

בכל מקרה אני מבטיח לך שלא תהיה לך את התקלה בלוח שעונים כמו ברכב של א

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא אכנס לעניינים ברכב של א :mm_wink: אבל בכל מקרה :

 

1. הפביות והרומסטרים רכבים מצוינים בלי עין הרע 0 תקלות תמיד יש רכבי לימון שיש איתם בעיות וכנראה שא נפל על אחד מהם

 

2.כמו שרשמתי בשרשור אחר יש אצלנו במוסך המרכזי פביות שגמעו מעל 160000 קילומטר רכבים שננהגים בלי סוף וחוץ מטיפולים הכל תקין יאז יש ויש בסה"כ הרכבים מאוד אמינים וטובים (ניידות מוניות רכבי שרים רכבי השכרה וכדומה)

-

 

3.לא נראה לי שראיתי איזה מונית או ניידת מסוג אלפא שנוסעת בכבישי ישראל (בהכרותי את מוטי מהמוסך המרכזי של אלפא גם שם יש תקלות ובעיות )וגם שם מתמודדים איתם אז צאו מהסרט שהרכבים של ימנו לא מתקלקלים ראו סובארו (מנועים )טיוטה (גירים ורכבים נכבים )האמרים (מתחממים)וכדומה ...

 

4.סקודה מייצרת נכון להיות את הרכבים עם התמורה הכי טובה לכסף כגון סופרב אוקטביה פביה רומסטר וכדומה..באמינות מדהימה

איך תמיד קם הקוץ שדוחף את האמינות של אלפא.

אדוני האובייקטיבי, קרא את התגובות. לי יש בבית אלפא 159 2008 שעברה 70000 ק"מ בשנה ושמונה חודשים. אצלי אלפא זה לא קישוט, אני משתמש בה למטרה אליה היא נועדה. זאת אומרת נוהג אותה חזק ועל המגבלות.

 

יש לי בבית רומסטר סקאוט שעברה 11000 ק"מ של נסיעות מנהלתיות עם ילדים וכלבים. זאת אומרת ננהגת בשיא העדינות.

 

מספר הפעמים ומספר התקלות ברומסטר הרבה יותר גבוהים מבאלפא.

השירות באלפא הרבה, אבל הרבה יותר טוב ומקצועי מהשירות בסקודה.

 

בתור איש שירות של סקודה כדאי שבמקום לתרץ את השירות והמקצועיות הירודים שלכם והטלת רפש באחרים תתמקד בלשפר את איכות ורמת השירות שלכם.

פורסם

לצערי אין לי את הסמכות לתת את קולה של חברת צ'מפיון על דפי הפורום אבל אני יכול לומר לך שאני עושה הכל במסגרת עבודתי כדי שהלקוחות שלי יצאו מרוצים מהשרות ומהרכבים של הקונצרן

 

amige

 

1.אלפא זה רכב מדהים (תנסה אוקטביה vrs לא תתאכזב)

 

2.אני לא יודע באיזה מרכז שרות אתה מטפל ואיזה יחס קיבלת אבל אני אשמח שתגיע אלי ואתן לך שרות כיד המלך

פורסם

אני רק אוסיף ואומר שזיו הוא נקודת האור בכל העניין. אין לנו שום טענות כלפיו והוא עשה ועושה מעל ומעבר כלפינו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בכל מקרה אני מבטיח לך שלא תהיה לך את התקלה בלוח שעונים כמו ברכב של א

 

הלוח שעונים התחיל לעשות בעיות עוד בחודש שעבר, וגם הכל רשום במחשב - מצ"ב פלט מהביקור האחרון במוסך. כרגע הלוח עובד. מכיוון שאני מכיר את "א" כבר שנים, ידעתי גם על התקלה הזאת והבנתי שמדובר בבעיה סדרתית.

תמונה.jpg

פורסם

בקיצור, הולכת להיות מחאה או לא?

כי נגמר לי הפופקורן ואני מתחיל להרגיש מגעיל מכל האוכל שאכלתי מול הסרט=שרשור הזה, בעצם תמשיכו, יאללה שרשור יאללה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
לצערי אין לי את הסמכות לתת את קולה של חברת צ'מפיון על דפי הפורום אבל אני יכול לומר לך שאני עושה הכל במסגרת עבודתי כדי שהלקוחות שלי יצאו מרוצים מהשרות ומהרכבים של הקונצרן

 

amige

 

1.אלפא זה רכב מדהים (תנסה אוקטביה vrs לא תתאכזב)

 

2.אני לא יודע באיזה מרכז שרות אתה מטפל ואיזה יחס קיבלת אבל אני אשמח שתגיע אלי ואתן לך שרות כיד המלך

אחרי שגמרתי להתרגז...

1. ניסיתי ואהבתי אבל לא כמו האלפא.

2. בירושלים (לא זוכר את השם שלהם). תודה על ההצעה אבל לא תודה, הקדשתי לתקלות החוזרות יותר מידי זמן כבר והשלמתי עם קיומן. בסוף הסכמתי שידביקו עם סיליקון את חלקי הפלסטיק החיצוניים שהתעופפו להם במהלך הנסיעה, התרגלתי לרעש מהמזגן, השלמתי עם הנקישות מההגה והתרגלתי לקרקושים בתוך הרכב.

 

עכשיו בוא תבין, תקלות ברכב חדש הן מרגיזות אבל הן קיימות, אצל כל היצרנים.

זה לא נעים שרכב חדש נאלץ להכנס למוסך כל כך הרבה פעמים.

הרבה פחות נעים לראות את הפתרונות המאולתרים (ע"ע הדבקת החלקים בסיליקון) שמוצגים על ידי המוסך וזה מאוד מרגיז לקבל את ההרגשה מאנשי המוסך שאתה (זאת אומרת אני) אשם בתקלה. זה מאוד מקומם לקבל את נסיונות ההתחמקות הפטתיים של אנשי המוסך מתיקון תקלות תחת אחריות.

 

אתם לא שולטים בתקלות, הן קורות אם תרצו או לא תרצו.

אתם כן שולטים באיכות השירות שהלקוח מקבל ואת זה, אין מה לעשות, אתם חייבים לשפר אם אתם רוצים שלקוחות יחזרו אליכם.

 

אתן לך דוגמא מאלפא, היתה לי תקלה בידית בלם היד. הרמתי טלפון למוסך לדווח על התקלה ולקבוע תור. למרות שמהתיאור הטלפוני שלי לא היה ברור אם צריך להחליף ידית או לתקן את הקיימת ביקשו במוסך שאחכה כמה ימים כדי שתהיה להם ידית מוכנה תחת הידיים כדי לוודא שלא אצטרך להגיע פעמיים. היום הגעתי למוסך, חיכה לי רכב חלופי למרות שלא היה ברור אם בכלל אזדקק לו (דרך אגב יש באפשרותי לבחור גם באפשרות שנציג מהמוסך יבוא אלי יקח את הרכב ויתן לי חלופי תחתיו אלא שאני לא אוהב שזרים נוהגים לי באלפא).

לא היו שום ויכוחים ונסיונות התחמקות, השירות היה אדיב ומקצועי. הרכב תוקן לשביעות רצוני ונסעתי לי לדרכי.

שירות כזה קונה קליינטים, שירות כזה גורם לך לרצות לקנות עוד אלפא.

 

למען הסר ספק אותה רמת שירות ניתנת לכל אלפא באחריות, גם זו שעולה140K וגם זו שעולה 480K.

פורסם

1.בקשר לשרות של אלפא שפו וזה לא בצניות !!!

 

2.יש לנו במוסך את שרות הרכב החליפי + שרות של נהג שיקח אותך ויחזיר אותך לבית או לעבודה

 

3.גם אצלנו במרכז שרות נערכים לבואו של הלקוח והזמנת חלקים מראש

 

4.אצלנו במרכזי אנו משתדלים לתת את השרות הטוב ביותר אשמח לעזור לך בעתיד במידה ותקפוץ למרכז

 

5. 70אחוז מהלקוחות של סקודה הם לקוחות חוזרים שנהנים מהמותג ומהשרות

 

6.מצער אותי לשמוע שהמרכז שרות בירושלים התייחס לטענות שלך בזלזול במידה ותרצה אינפורמציה או פתרון לבעיות תקבל את הטל בפרטי

 

7.בזמן הקרוב יפתח מרכז שרות סקודה חדש שיכלול 50 עמדות עבודה + מחלקה טכנית שמחוברת און ליין ליצרן מרכז שרות ברמה עולמית הכל כדי לתת שרות טוב יותר ללקוחות (וגם עקב הצמיחה הענקית של מותג סקודה )

פורסם

מעניין, כי השירות של אלפא היה לאורך שנים רבות אחד השירותים המושמצים בארץ. שלא לדבר על איכות הרכבים (מבחינת שרידות של מכלולים ואיכות הרכבה וחומרים) והאמינות שלהם שהיו בקרשים ועושה רושם שמשתפרים.

אלפא תמיד היה רכב לנהג המשוגע לדבר. (עם דגש על רכב לנהג ועם דגש על המשוגע לדבר ושמוכן לסבול מפעם לפעם מהשגעונות של הרכב )

 

כנראה שזה תלוי במוסך הספציפי בכל /רוב המקרים. גם בסקודה וגם באלפא.

 

נ.ב. STIO, הקשר בין הרכב שלך לרכב ספורטיבי , הוא ? ....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אלו שיש לכם רכבים ספורטיביים

 

נו, ומה הקשר אלייך ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אני הבנתי את עידן.

אנשים התחילו להתלונן בלי הפסקה על סקודה, גם על תקלות שלא קשורות בדיוק לחברה עצמה ואפילו ליבואן, אלא פשוט נפלו בסטטיסטיקה (לא כולם, אבל חלק).

 

מה שעידן רצה לעשות זה לראות מה יקרה כשמישהו באמת יחליט לעשות משהו.

האם אתם רק מתלוננים או שבאמת תגיעו להפגין.

 

פה רואים את התוצאה.

כולם מדברים ולא עושים.

 

עידן, אני צודק?

 

בהחלט.

 

השרשור שלך, שנחשב מאוד מטופש כשלעצמו, מציג 2 מטרות:

 

א' - המטרה הראשונית: רצית לקחת על עצמך יוזמה למרות שאין לך אפילו רכב מתוצרת VAG ולהרים מחאה - כך רצית לצבור לעצמך "נקודות זכות" בפורום ובאופן כללי בפרט. היוזמה נכשלה.

תגיד, אתה גם מאמין לשטויות שאתה כותב ? לזכות בנקודות זכות ? ומה בדיוק אעשה איתם, אשדרג לביזנס בטיסה הקרובה ?

:shock:

ב'- המטרה החלופית (להלן: "תכנית החירום"): אם במקרה אף אחד לא יגיע למחאה הזאת, תוכל לרשום ש- "רק רצית לבדוק את ההיענות/רצון של בעלי הסקודה". יכול להיות שמישהו אחר קנה את זה - אני לא.

אל תקנה את מה שאני לא מנסה למכור.

 

מעבר לזה, זה לא מתפקידך להטיף לי מוסר על כמות הק"מ שעבר הרכב (אפילו לא בעקיפין), מה גם שזה לא עיניינך ולא עיניין אף אחד פה, אך אם אתה כ"כ סקרן תמתין לסיכום של אוקטובר.

אף אחד לא מטיף לך מוסר על כמה נסעת עם הרכב, נהפוך הוא, אני בטוח שיש פה כמה שהיו שמחים מאוד לרכוש ממך את הרכב כיד שניה בגלל הקילומטרז' הנמוך.

מה שכן ניסו מספר פעמים להסביר לך שרכב חדש שעבר 15K קילומטר זה לא אמת מידה לכלום, בטח לא להאם הוא סוס עבודה או האם הוא אמין (בהנחה ולא היו לו תקלות בתקופה הזאת).

לעומת זאת, רכב חדש עם הקילומטרז' הנתון שכן מגלה תקלות...:roll:

 

.

 

שוב אומר זאת, אם כולם מרוצים מהפאביות\צ'מפיון אז באמת שאין למה לקיים איזושהי מחאה, הפורום הוכיח סוף סוף שצ'מפיון אחלה יבואן, נותן שירות מעולה לרכבים ועד עכשיו השמיצו אותו ללא הרף ללא כל סיבה.

 

אני באמת חושב שהלקוחות שלו הוכיחו שהוא בסדר גמור.

 

מה שכן, הדבר היחיד שעולה כאן מהשרשור זה שלאנשים יש נטייה לחפש "אינטרס" חבוי לכל דבר, ואם מתברר שאין לך אינטרס חבוי אז בכלל אתה לא בסדר (לראיה כל התגובות הציניות על כך שאין לי רכב VAG ועדיין אני מנסה ליזום "מחאה", התגובה הסופר מטופשת שאני מנסה להרוויח נקודות זכות או מישהו שנפגע כי פניתי אליו במילת הגנאי "ידידי" וטוען שאני פונה כך כדי למנוע "התנגדות" כאילו ניסיתי ליזום הפיכה צבאית במדינה).

 

 

ככה לא מתקדמים לאף מקום ובקטע הזה יש לנו המון מה ללמוד מחו"ל, שם אנשים מחפשים את האינטרס המשותף (במקרה זה לשפר שירות של יבואן) ולא אינטרסים "נסתרים", והם מגיעים לתוצאות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

סתם הערת ביניים:

 

אני חושב שכל הכבוד לזיו (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx20vt) שבחר להגיב פה.

הוא אמנם לא נותן תגובה רשמית מטעם צ'מפיון כי זה לא תפקידו וטוב שישאיר זאת לאלו שזה מקצועם, אבל הוא בהחלט נכנס אל גוב האריות כשהוא מודע שיספוג הרבה חיצי ביקורת ויצטרך לתת הרבה הסברים, חלקם על דברים שלא קשורים אליו ושאינם בשליטתו.

 

בעקבות התגובות האלו הסיכוי שאני אכניס את ה-VRS שלי למוסך ברמת החיל עלה משמעותית, כי נראה שעם איש שירות כזה אני ארצה לעבוד (לא מכיר אותו).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...