Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"בשרשור הזה דילגתי על 60% מהתגובות המטופשות מבלי לקרוא אותן בכלל - זה לא שווה התייחסות" - אהבתי :)

אתה רושם דברים שאין להם כיסוי, אבל העיקר זה שכל השאר מדברים שטויוות...

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי שרושם דברים שאין להם כיסוי זה אתה וכל חברי הפורום שמגיעים למסקנות ע"ס הפורום.

 

רציתי לרשום זאת רק בסיכום, אבל ארשום כבר עכשיו כדי לפוצץ לכם את הבועה בפרצוף, תקראו טוב טוב ותשימו במועדפים:

 

תקלת החגורה לא נגרמה מכשל בקפיץ (רק מבחינת צ'מפיון), אלא מקיפול החגורה עקב פעולה לא טובה של נוסע שהשתמש בה. בעקבות זאת נוצר קיפול ליד קפיץ החגורה והיא לא חזרה. בגלל חוסר המקצועיות של צ'מפיון מוטורס, במקום לפרק את החגורה החוצה וליישר אותה הם העדיפו להחליף לאחת חדשה - מקורית. כשהחגורה היתה בחוץ ניסיתי למשוך את החגורה - הנ"ל חזרה באופן תקין. אני בטוח ב- 100% שהחלק הנ"ל הורכב על פאביה / רומסטר אחרת מפאת תקינות החלק ומכיוון שהחגורה חזרה למדף לקראת ניפוק מחדש, מה גם שאני בעצמי אמרתי למכונאי לפני שהתחיל לפרק את החגורה ה- "תקולה": "אני חושב שמדובר בבעית קיפול והחגורה בסדר - תבדוק", אז קיבלתי תשובה בנוסח: "מה איכפת לנו, בוא נחליף לחדש". דווקא במקרה החגורה אולי מדובר על חוסר מקצועיות, אבל קיבלתי חלק חדש, יש כאלו שיפרשו את זה כהגדלת ראש מצד היבואן. יכול להיות שהגדלת הראש הגיעה אחרי הפעם קודמת עם הגומיות, אז התווכחתי 15 דקות עם היועץ שירות, אולי לא רצו להתווכח איתי שוב.

 

תקלת הכפתור המקולף נגרמה מנזק ע"י רדיו מילאנו. אני קיבלתי את הרכב כשהכפתור כבר היה סדוק לכל אורכו - אך הצבע לא היה מקולף. עוד בפעם הראשונה שהורדתי את ידית בלם יד שמתי לב שמשהו שם "מחוספס", אבל שתקתי כדי לא לצאת אידיוט. מכיוון שהכפתור כבר ניזוק (הכפתור כנראה קיבל מכה כשפירקו את איזור ידית ההילוכים הסמוכה כדי להעביר חוטים ולהתקין את לוח המקשים) - כתוצאה מכך הכפתור נסדק, והסדק הלך וגדל עם הזמן בשילוב עם השמש והחום בתוך הרכב - כך נוצרו קילופי הצבע.

 

בנוגע לגומיות וללוח שעונים - אכן פגם בייצור. זאת האמת לאמיתה, ומצטער שלא יכולתי להתאפק עד הסיכום באוקטובר. רציתם אמינות? קיבלתם מגה אמינות.

פורסם
בשרשור הזה דילגתי על 60% מהתגובות המטופשות מבלי לקרוא אותן בכלל - זה לא שווה התייחסות.

 

אפשר ללמוד ממך את הפטנט איך אפשר לדעת שתגובה היא טיפשית מבלי לקרוא אותה?

 

זה יכול לחסוך לי לא מעט זמן... :shock:

פורסם

זו שיטה אדירה שחוסכת זמן , בדיוק כמו ההתייחסות לתקלות שהיו ברכב , אתה פשוט עובר עליהן בלי לשים לב . ככה אתה תמיד מרוצה :-D

פורסם

בקיצור,

מודה שלא טרחתי לקרוא את כל השרשור אבל קראתי פה ושם.

נראה שההר הוליד עכבר, ולא יקרה כלום בסופו של דבר.

בכלל כל התעמולה האחרונה כנגד סקודה נראית לי מעט מוגזמת.

אם כבר זה צריך להיות כנגד צ'מפיון וגם זה כנראה הרבה יותר מקרה נקודתי מאשר מחאה צרכניץ

פורסם

 

 

 

יכול להיות שצריך אצלך, אצלי לא. קורה - אל תיקח ללב. שזה לא יוריד לך מהאגו, הא?

 

.

 

 

חחחח :lol: הרגת אותי עם התגובה הזאת : "אצלי לא צריך לבדוק שמן מים..."

 

איך אתה יודע שלא צריך לבדוק שמן/מים אם אתה לא בודק /שמן מים?

איך בכלל הגעת למסקנה הזו ? אלו הנחיות יצרן? :D

זה כמו מצבר ללא טיפול? רכב ללא טיפול?

 

תגיד לי ,עם כל השנים שאתה קורא כאן בפורום, לא למדת את המינימום של המינימום שצריך לעשות באחזקת רכב? שזה לבדוק שמן/מים ?

בעצם בעולם האמיתי, זה שמחוץ לפורומים, זה הרכב של אמא שלך, אז אולי היא בודקת.

תאמין לי שביום שתקנה רכב משלך בכספך אתה תהיה חרד אליו ולא תזניח דברים כאלה. כשזה הרכב של אמא זה קצת יותר קל לחפף.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מי שרושם דברים שאין להם כיסוי זה אתה וכל חברי הפורום שמגיעים למסקנות ע"ס הפורום.

 

 

 

מי בכלל דיבר על הסדק הגומיה והחגורה?! אני דיברתי על "סוס עבודה עם עשרות אלפי ק"מ". אה מצטער, בטח הספקת לשכוח.

אגב אם היית קורא את ההודעות שלי (ואולי גם כמה משלך כי משום אתה אתה שוכח מה שאתה רושם), היית רואה שלא הגעתי לשום מסקנה על אמינותה של סקודה בעקבות השרשור הזה, או שרשורים דומים באותו נושא.

פורסם

אני לא אכנס לעניינים ברכב של א :mm_wink: אבל בכל מקרה :

 

1. הפביות והרומסטרים רכבים מצוינים בלי עין הרע 0 תקלות תמיד יש רכבי לימון שיש איתם בעיות וכנראה שא נפל על אחד מהם

 

2.כמו שרשמתי בשרשור אחר יש אצלנו במוסך המרכזי פביות שגמעו מעל 160000 קילומטר רכבים שננהגים בלי סוף וחוץ מטיפולים הכל תקין יאז יש ויש בסה"כ הרכבים מאוד אמינים וטובים (ניידות מוניות רכבי שרים רכבי השכרה וכדומה)

-

 

3.לא נראה לי שראיתי איזה מונית או ניידת מסוג אלפא שנוסעת בכבישי ישראל (בהכרותי את מוטי מהמוסך המרכזי של אלפא גם שם יש תקלות ובעיות )וגם שם מתמודדים איתם אז צאו מהסרט שהרכבים של ימנו לא מתקלקלים ראו סובארו (מנועים )טיוטה (גירים ורכבים נכבים )האמרים (מתחממים)וכדומה ...

 

4.סקודה מייצרת נכון להיות את הרכבים עם התמורה הכי טובה לכסף כגון סופרב אוקטביה פביה רומסטר וכדומה..באמינות מדהימה

פורסם

תגיד לי ,עם כל השנים שאתה קורא כאן בפורום, לא למדת את המינימום של המינימום שצריך לעשות באחזקת רכב? שזה לבדוק שמן/מים ?

 

תגיד, עם כל השנים שאני נמצא בפורום, באמת חשבת שלא פתחתי מכסה מנוע כבר שנתיים? הייתי ציני בכוונה, רציתי להמחיש לך שאין בעיות ברכב.

 

מי בכלל דיבר על הסדק הגומיה והחגורה?! אני דיברתי על "סוס עבודה עם עשרות אלפי ק"מ". אה מצטער, בטח הספקת לשכוח.

 

תבין רק אחרי שתראה באילו תנאים הרכב נוסע ואיך אני נוהג עליו, קצת קשה להתאפק עם הכבישים שיש כאן.

 

אצלנו במוסך המרכזי

 

מה זאת אומרת?

פורסם
3.לא נראה לי שראיתי איזה מונית או ניידת מסוג אלפא שנוסעת בכבישי ישראל (בהכרותי את מוטי מהמוסך המרכזי של אלפא גם שם יש תקלות ובעיות )וגם שם מתמודדים איתם אז צאו מהסרט שהרכבים של ימנו לא מתקלקלים ראו סובארו (מנועים )טיוטה (גירים ורכבים נכבים )האמרים (מתחממים)וכדומה ...

אוי, זה נשמע כאילו פגעתי בציפור נפשו של מישהו. שניה, הלכתי לפינה למחות דמעה בסתר.

אני פעם טענתי שאלפא היא שיא האמינות?

אני אמרתי שאלפא נותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף?

אני מהלל, מקלס ומשבח את האלפא שלי בפורום הזה בכל הזדמנות אפשרית?

אני ממליץ לכל אחד לרכוש אלפא?

 

תענה על השאלות האלה ואח"כ תחשוב טוב אם אתה רוצה לחזור ולהטיל רפש על אלפא או על כל יצרן אחר.

הטענה שלי היתה ועודנה כזאת:

הפאביה היא רכב חביב, נותן תמורה נאותה לערכו ובסה"כ לא רע כמכונית סופר מיני. מכאן ועד הכתרים שקשרתם לה - הדרך עוד רבה, ומסתבר שגם עקלקלה.

היה ניתן להתייחס לתקלות שהתגלו בסלחנות רבה יותר אם בעליהן (או הילדים של הנשים שרכשו אותן, אם רוצים להיות מדוייקים) היו מודים בכך שמדובר ברכב ככל כלי הרכב, ולא באיזו מכונה פלאית שתוכננה ויוצרה ע"י האלים היושבים להם במרומי האולימפוס.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
זאת אומרת שאני עובד במוסך המרכזי כיועץ שרות מעל לשנתיים :beerchug:

 

אז בתור יועץ שירות, מה אני אמור לעשות בנוגע ללוח שעונים - להמתין לסיום האחריות ולהחליף אותו על חשבוני באלפי שקלים, או לגשת כבר עכשיו למוסך בצפון, להתווכח עוד 15 דקות עם היועץ שירות שם ואז אולי יחליפו לי?

 

מעבר לזה, אם היועץ שירות אומר שהפאביות הם עם 0 תקלות, אני חושב שכל מלעיזי הפאביות יכולים ללכת לישון. לילה טוב לכולכם. עם כל הכבוד, המקרים של אוראל ונטלי לא מייצגים.

פורסם
זאת אומרת שאני עובד במוסך המרכזי כיועץ שרות מעל לשנתיים :beerchug:

 

או סוף כל סוף עובד מטעם החברה מגיב בדיון הזה,

איך אתה בתור יועץ שירות, מסביר את השירות המחפיר והמופלא לרעה שבעלי סקודה כאן בפורום טוענים שהם מקבלים הן במוסכי החברה והן מצד היבואן?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...