Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיא, אני אגלה לך סוד קטן. רק בבקשה, תשאיר את זה ביננו. לא נעים לי שכולם ידעו את זה:

במכוניות המודרניות מהעשור וחצי האחרון, לרוב מותקנת מערכת קירור המאפשרת למנוע לעבוד בתנאי טמפ' קיצוניים ללא קושי מיוחד. הפאביה שלך אינה שונה מהבחינה הזאת מהאלפא הקשישה שלי, או ממכוניות ישנות יותר של חברים שלי. כולן תסענה בחמסינים כמו גם בגשמי זעף, בהנחה שמערכת הקירור תקינה וחיבורי החשמל מבודדים כיאות.

ושישאר ביננו, אה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מכוניות סקודה תמיד כיכבו בסקרי שביעות רצון בשל הסיבה העיקרית שהן העניקו תמיד תמורה מעולה לכסף, וזו נקודה חשובה מאד לצרכן הבריטי.

האמת שלפני שקנינו את היונדאי I20 בדקתי את הסקודה פאביה.

על סמך קריאה כאן, הנחתי שכמכונית הפאביה נוגעת בשלמות.

האמת, מבחינתי, היתה שונה בהחלט; הפאביה הינה סופר מיני נחמדה למדי, אך בגירסת ה 1.6 האוטומטית היא היתה רחוקה מלהרשים - החל בעיצוב הלא ממש מרשים, המשך במנוע ה 1.6 הרועם וכלה באיבזור הלא נדיב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני אומר בסה"כ שבינתיים הפאביה היא סוסת עבודה, אני נסעתי עם הרכב בימי שרב כאשר על הלוח שעונים ראיתי תחת סעיף טמפ' חיצונית 50.0°C והרכב נסע בלי ציוץ. נסעתי עם הרכב בימי שטפונות אדירים כאשר ירדו על הרכב מאות מ"מ גשם והמים מהגלגלים עפו עד לגג הרכב ללא ציוץ. כמו כן המנוע הניע בנגיעה כאשר הטמפ' החיצונית היתה שלילית והצטברה שכבת קרח עבה על הגג והשמשות, לא זכור לי שהרכב התלונן שקר לו...

אז תרשה לי לחדש לך.

גם הוולבו 144 שלי, שחוגגת בקרוב יום הולדת 40 עלתה לירושלים בלי ציוץ ביום שרב ב 40.0C והניעה בנגיעה קלה (תוך שימוש במשנק, כמובן) גם כשהטמפרטורה בחוץ היתה 3C והיחיד שהיה לו קר זה אני.

ואפילו ציפוי הניקל על ידית בלם היד לא התקלף, וקפיץ החגורה מתפקד כמו ביום ה 11.9.72, היום בו היא יצאה מהחברה..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מערכת קירור המאפשרת למנוע לעבוד בתנאי טמפ' קיצוניים ללא קושי מיוחד. הפאביה שלך אינה שונה מהבחינה הזאת מהאלפא הקשישה שלי, או ממכוניות ישנות יותר של חברים שלי. כולן תסענה בחמסינים כמו גם בגשמי זעף, בהנחה שמערכת הקירור תקינה וחיבורי החשמל מבודדים כיאות.

ושישאר ביננו, אה?

 

בטח, רק בינינו. רק שאלה קטנה: מה הסיכוי שמערכת הקירור אצל אלפא/פיאט או אצל פיג'ו/סיטרואן/רנו תישאר תקינה בתנאים כאלו לעומת מערכות הקירור אצל סקודה/סיאט/פולקסווגן/אוודי? זאת השאלה...

 

רמז: בתמונות. ואל תגידו לי שזה רכב ישן, כי כל המערכת קירור היתה חדשה. המוסכניק בנה וילה על חשבוני.

תמונה 008.jpg

תמונה 009.jpg

פורסם
בינתיים לא החלפתי אף פעם לוח, זה הלוח המקורי. הבעיה שלו שיש שם חשמל סטטי ולכן הצג הדיגיטלי מקצר, הפתרון זה ניקוי עם נייר טואלט יבש (הצג מתכבה תמיד אחרי ניקוי מכסה הפלסטיק שלו).

סליחה על האופטופיק, הציטוט הנ"ל הזכיר לי בדיחה נחמדה שיכולה גם להתאים לדיון הזה, ושאני חייב לספר לכם:

אישה אחת באה למנתח פלסטי ומבקשת להגדיל את החזה. הרופא בודק אותה, ובתום הבדיקה אומר לה כי כל שעליה לעשות הוא לשפשף לעצמה את החזה באמצעות נייר טואלט מידי יום במשך חמש דקות.

"וזה יעזור? זה באמת יגדיל לי את החזה?" שאלה אותו הגברת.

ענה הרופא: "תראי גברתי, על התחת שלך זה עבד".

 

:lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בטח, רק בינינו. רק שאלה קטנה: מה הסיכוי שמערכת הקירור אצל אלפא/פיאט או אצל פיג'ו/סיטרואן/רנו תישאר תקינה בתנאים כאלו לעומת מערכות הקירור אצל סקודה/סיאט/פולקסווגן/אוודי? זאת השאלה...

 

רמז: בתמונות. ואל תגידו לי שזה רכב ישן, כי כל המערכת קירור היתה חדשה. המוסכניק בנה וילה על חשבוני.

אם כבר, אצל פיאט ואלפא יש סיכוי גבוה יותר שמערכת הקירור תשאר תקינה, ביחס ל-VAG למיניהן. החום באיזור נאפולי והאיים בימי הקיץ די זהה לזה ששורר בת"א, ורחוק מלהזכיר את זה שקיים בוולפסבורג.

מעבר לכך, קרא את תגובתו של הרב פרחי שליט"א.

אם המכונאי שלך בנה וילה על חשבונך, כשכל מה שקיבלת בתמורה זה צינור מפוצץ, אז או שהצינור הספציפי יצא פגום מהמפעל או שהמכונאי חאפר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אדרבא, אם בכתבה נפלו אי דיוקים, אוראל או אמו יכולים לדרוש מעורך מדור הרכב של YNET לפרסם הודעת תיקון, או לחילופין, צ'מפיון יכולים להגיב ולהעמיד את הדברים על דיוקם. בשורה התחתונה, אף אחת מהאפשרויות לא באמת קרתה. מה זה אומר על נכונות הדברים שנכתבו?

צריך לתקן את הכתבה ? אין בעייה עם העובדות . כולם בטוחים שהאוטו של א' , או אמא 'ע' , היה במוסך הרבה פעמים , אבל יש הבדל בין אוטו שמגיע 'לימון ' לבין התגובות של הכתבה , יש שם האשמות נגד הנהגים שאולי הם הרסו את האוטו ונסעו על בורות , זה כבר לא הוגן כלפהם.

פורסם

אני חושב שצריך לפצל את הדיון לשתיים:

נתחיל בזה שהפאביה רכב מוצלח שיש לו בעיות אמינות בצורה סבירה לרכב חדש, תקלה פה תקלה שם אין משהו מיוחד שמשבית רכב ונהיגה בו.

הצד השני זה שצמפיון כנראה לא רוצים/לא יודעים לתקן פגמים/בעיות אלו וחבל... לפי דעתי יש לסקודה היום את סל המוצרים הכי משתלם בארץ וחבל שהשרות של צמפיון גרוע כל כך. אסור לשכוח שבישראל אחרי קנית דירה ההוצאה הכי גדולה זה אוטו וחבל שקונים רכב בעשרות/מאות אלפי שקלים מתאכזבים מהשרות/מוצר.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
נתחיל בזה שהפאביה רכב מוצלח שיש לו בעיות אמינות בצורה סבירה לרכב חדש, תקלה פה תקלה שם אין משהו מיוחד שמשבית רכב ונהיגה בו.

נכון , המסך של הדלק הוא לא קריטי בשביל לנסוע עם האוטו , מקסימום אפשר לראות קילומטרים ואז לתדלק . גומיות של קורות זה גם לא נורא , גם קילופים של ניקל זה לא קריטי , אבל צריך לעשות כיוון פרונט ? זה כבר לא משחק . נגיד והנהגת בכתבה 'ע' גם נוהגת 'חזק' , והיא גם מתאמנת ועושה דריפטים , אז צריך להכנס כמה פעמים לכיון פרונט ?מקסימום צמיגים
פורסם
צ יש שם האשמות נגד הנהגים שאולי הם הרסו את האוטו ונסעו על בורות , זה כבר לא הוגן כלפהם.

 

איך אתה יודע שכך באמת לא היו פני הדברים?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

באמת שאיני מתמצא ברקורד האמינות של הפביה, כמו להערכתי מרבית המשתתפים הנכבדים כאן, לפחות כל אלו שאין להם כזאת בבית. אני גם קורא תשבוחות לגברת אחת שהיא ה"יחידה" שמעזה להשמיץ את האוטו שלה ואני שואל, אם היא היחידה אז איפה בדיוק האמינות ה"זוועתית" של כל המכוניות הללו. לא זו אף זו, מיד פורחות כאן תאוריות מלומדות למכביר על הסיבות לכשל של סקודה בבנית מכוניות, כשבעצם עובדת קיומו של אותו כשל כלל לא ברורה. אולי ניתן להתפשר על הפגנה מול משרד התחבורה כנגד העובדה, שעליה דומה אין חולק, שמכוניות, לא משנה איזה, מתקלקלות.

פורסם

נראה לך שמישהו מוציא פביה 'ספורט' חדשה מהחברה והולך להתאמן על קונוסים ? מי שקונה יודע שזה לא באמת 'ספורט' זה רק אבזור :oops: אבל נגיד שכן , אז צריך פרונט ? מקסימום צריך צמיגים , אנשים לא נוסעים על אספלט עם בורות .

פורסם
נראה לך שמישהו מוציא פביה 'ספורט' חדשה מהחברה והולך להתאמן על קונוסים?

למה, זה נראה לך כזה תסריט היפותטי?

אני מכיר אנשים שעושים דברים כאלה עם מכוניות עם הרבה פחות יומרות ספורטיביות, קל וחומר כאשר מדובר ברכב שהיצרן או היבואן מיתג אותו כ"ספורט".

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לבקשת נשוא השרשור (בעקיפין), שמו המפורש נמחק והוחלף באות א' (כמו ההיא מבית הנשיא, רק שהפעם המטריד הוא רכב :shock:).

המגיבים מתבקשים מעתה ואילך להזכירו בהקשר הזה אך ורק בדרך זאת.

תודה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...