Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה חוקי לעשות דבר כזה?

 

לא יודע, אבל שיתוף בסיס נתונים של לקוחות זה משהו נפוץ מאוד.

לצ'מפיון אין שום דרך לדעת את השם והכתובת שלי, אפילו הנתונים ממשרד הרישוי אינם רלבנטים כי הדואר הגיע לכתובת שונה.

החיבור היחידי יכול להיות דרך איתוראן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במקרים של RECALL צ'מפיון מקבלים ממשרד התחבורה את הפרטים של הבעלים של הרכב בכדי לזמן אותו לביצוע התיקון וכנראה יש להם דרכים נוספות לקבל מידע לגבי הבעלים הנוכחים של הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא יודע, אבל שיתוף בסיס נתונים של לקוחות זה משהו נפוץ מאוד.

לצ'מפיון אין שום דרך לדעת את השם והכתובת שלי, אפילו הנתונים ממשרד הרישוי אינם רלבנטים כי הדואר הגיע לכתובת שונה.

החיבור היחידי יכול להיות דרך איתוראן.

האח הגדול במיטבו.

פורסם
אגב, תראו מה קיבלתי אתמול בדואר:

שובר 50% הנחה לטיפול הבא+ מנוי על שירותי דרך (גרירה, החלפת גלגל, סיוע טכני בטלפון, מידע על עומסי תנועה וכו').

חביב ביותר.

אני לקוח סקודה מרוצה :wink:

 

הכוכבית 63 הזו באמת קיימת ב- VW (ואני מניח אאודי) כבר כמה שנים, הגיע הזמן שתחלחל לסקודה. אולי זו תגובה לפוסטים בפורומים? ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בנתיים אין פה בעל סקודה אחד שאמר שהוא מגיע, ואנחנו כבר בעמוד השלישי...

כבעל סקודה עם בעיות אני לא מתכוון להגיע.

לא נראה לי שיש מקום למחאה כזו.

הבעיות (לפחות ברכב שלי) אמנם מרגיזות ומעיקות אבל לא מצדיקות מעשה כזה.

כמו שכתבו כאן, מדובר בגוף כלכלי שרוצה למקסם רווח. כוחות השוק יתוו שינוי מדיניות באיכות שירות הלקוחות שלהם יותר טוב מכל מחאה מול הסוכנות.

אני גם לא רואה איך שיפור איכות השירות שלהם תשפר את איכות המוצר שהם מוכרים, הם הרי לא מייצרים אותו. במקרה הטוב זה ימתיק את הגלולה אבל לא יפחית תקלות.

אם באמת יש יותר מדי תקלות בסקודה יחסית ליתר הקונצרן אז זה כנראה טמון בבקרת האיכות שלהם. זאת אומרת, חלק/רכב שישוחרר מבקרת האיכות של סקודה לא ישוחרר מבקרת האיכות של אודי בין אם זה בגלל שהם בודקים פחות טוב או כי הקריטריונים לשחרור בסקודה הם יותר מקלים.

פורסם

חברה הרעיון טוב ועם הייתי בעלים (הלא מאושרים של VAG) ההייתי בא. אני חושב שכמה שיבואו יותר אנשים כך יגדל האפקט. לפחות להבא תדעו לקנות רכבים של יבואנים אחרים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
הכוכבית 63 הזו באמת קיימת ב- VW (ואני מניח אאודי) כבר כמה שנים, הגיע הזמן שתחלחל לסקודה. אולי זו תגובה לפוסטים בפורומים? ;-)

 

זה אכן שירות צ'מפיוני ולא משהו של סקודה, אני גם לא בטוח כמה זה חדש.

אני מחזיק סקודה 4 חודשים כך שאני החדש בשכונה, אולי זה שירות שלא כל בעל סקודה נהנה ממנו אלא רק הדגמים המיוחדים.

טוב מספיק סקודה, אני הולך לרכב על אופניים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בתור בעל פאביה אני לא מוצא לנכון להגיע.

 

עם כל הכבוד, שלושת ה- "תקלות" שהתרחשו ברכבי (2 גומיות קטנות שעפו, ציפוי ניקל של כפתור בלם יד שהתקלף וקפיץ מנגנון חגורה שנתפס) אינן מצדיקות השתתפות באירוע כזה כלל.

 

תקלות מסוג אלו יכולות להתרחש אצל כל יצרן, כולל רכבי יוקרה. בעיניין השירות של צ'מפיון אני יכול להגיד שאומנם השירות היה לא משהו, אבל בסופו של דבר החלקים הוחלפו על חשבונם. מעבר לזה, אצל יבואנית פיאט (סמל"ת) קיבלתי תת רמה של שירות פי 50 יותר גרוע ממה שקיבלתי אצל סקודה, אצל סקודה הם ניסו להתווכח בשיטת "מצליח" ולא הצליחו.

 

מבחינה מכאנית הפאביה היא סוסת עבודה, הרכב הזה נוסע ונוסע בתנאים קשים עשרות אלפי ק"מ בלי שום ציוץ, ואני לא פוסל רכישת סקודה חדשה בעתיד מכל דגם כלשהו. שירות גרוע אפשר לקבל בכל מקום, ואני כבר רגיל לשירות כזה אז אני לא מתרגש (ראו ערך: "סוכנות מכוניות לים התיכון").

 

בעיניין הלוח שעונים הוא כרגע עובד, במידה והוא יתקלקל סופית אז צ'מפיון תחליף על חשבונה (או שתחליף אחרי כמה צעקות).

פורסם

 

מבחינה מכאנית הפאביה היא סוסת עבודה, הרכב הזה נוסע ונוסע בתנאים קשים עשרות אלפי ק"מ בלי שום ציוץ

 

עשרות אלפי ק"מ?!?!

בסיכום שכתבת בפורום רשמת שהפאביה עברה 6500 ק"מ בשנה הראשונה, ועוד לא מלאו לה שנתיים. הק"מ שאתה עושה הוא לא מספיק בשביל לקבוע שהפאביה סוסת עבודה עם כל הכבוד...

פורסם
בתור בעל פאביה אני לא מוצא לנכון להגיע.

 

עם כל הכבוד, שלושת ה- "תקלות" שהתרחשו ברכבי (2 גומיות קטנות שעפו, ציפוי ניקל של כפתור בלם יד שהתקלף וקפיץ מנגנון חגורה שנתפס) אינן מצדיקות השתתפות באירוע כזה כלל.

 

תקלות מסוג אלו יכולות להתרחש אצל כל יצרן, כולל רכבי יוקרה. בעיניין השירות של צ'מפיון אני יכול להגיד שאומנם השירות היה לא משהו, אבל בסופו של דבר החלקים הוחלפו על חשבונם. מעבר לזה, אצל יבואנית פיאט (סמל"ת) קיבלתי תת רמה של שירות פי 50 יותר גרוע ממה שקיבלתי אצל סקודה, אצל סקודה הם ניסו להתווכח בשיטת "מצליח" ולא הצליחו.

 

מבחינה מכאנית הפאביה היא סוסת עבודה, הרכב הזה נוסע ונוסע בתנאים קשים עשרות אלפי ק"מ בלי שום ציוץ, ואני לא פוסל רכישת סקודה חדשה בעתיד מכל דגם כלשהו. שירות גרוע אפשר לקבל בכל מקום, ואני כבר רגיל לשירות כזה אז אני לא מתרגש (ראו ערך: "סוכנות מכוניות לים התיכון").

 

בעיניין הלוח שעונים הוא כרגע עובד, במידה והוא יתקלקל סופית אז צ'מפיון תחליף על חשבונה (או שתחליף אחרי כמה צעקות).

 

כמה החלפות אתה מוכן לעבור עד שתגיד ששם עובר הגבול ואתה לא מוכן יותר? איך אתה חושב למכור רכב שהקונה יראה שהוחלפו כמה לוחות כאלה ויבין שמשהו לא תקין ברכב? איך אתה מתכוון להתנהל לאחר סיום האחריות שאז תאלץ לממן בעצמך את הלוח שעונים?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בתור בעל פאביה אני לא מוצא לנכון להגיע.

 

עם כל הכבוד, שלושת ה- "תקלות" שהתרחשו ברכבי (2 גומיות קטנות שעפו, ציפוי ניקל של כפתור בלם יד שהתקלף וקפיץ מנגנון חגורה שנתפס) אינן מצדיקות השתתפות באירוע כזה כלל.

 

תקלות מסוג אלו יכולות להתרחש אצל כל יצרן, כולל רכבי יוקרה. בעיניין השירות של צ'מפיון אני יכול להגיד שאומנם השירות היה לא משהו, אבל בסופו של דבר החלקים הוחלפו על חשבונם. מעבר לזה, אצל יבואנית פיאט (סמל"ת) קיבלתי תת רמה של שירות פי 50 יותר גרוע ממה שקיבלתי אצל סקודה, אצל סקודה הם ניסו להתווכח בשיטת "מצליח" ולא הצליחו.

 

מבחינה מכאנית הפאביה היא סוסת עבודה, הרכב הזה נוסע ונוסע בתנאים קשים עשרות אלפי ק"מ בלי שום ציוץ, ואני לא פוסל רכישת סקודה חדשה בעתיד מכל דגם כלשהו. שירות גרוע אפשר לקבל בכל מקום, ואני כבר רגיל לשירות כזה אז אני לא מתרגש (ראו ערך: "סוכנות מכוניות לים התיכון").

 

בעיניין הלוח שעונים הוא כרגע עובד, במידה והוא יתקלקל סופית אז צ'מפיון תחליף על חשבונה (או שתחליף אחרי כמה צעקות).

הלוואי וסקודה היו מגיעים לעשירית מאיכות השירות שאני מקבל בסמל"ת.

פורסם
בתור בעל פאביה אני לא מוצא לנכון להגיע.

 

עם כל הכבוד, שלושת ה- "תקלות" שהתרחשו ברכבי (2 גומיות קטנות שעפו, ציפוי ניקל של כפתור בלם יד שהתקלף וקפיץ מנגנון חגורה שנתפס) אינן מצדיקות השתתפות באירוע כזה כלל.

 

תקלות מסוג אלו יכולות להתרחש אצל כל יצרן, כולל רכבי יוקרה. בעיניין השירות של צ'מפיון אני יכול להגיד שאומנם השירות היה לא משהו, אבל בסופו של דבר החלקים הוחלפו על חשבונם. מעבר לזה, אצל יבואנית פיאט (סמל"ת) קיבלתי תת רמה של שירות פי 50 יותר גרוע ממה שקיבלתי אצל סקודה, אצל סקודה הם ניסו להתווכח בשיטת "מצליח" ולא הצליחו.

 

מבחינה מכאנית הפאביה היא סוסת עבודה, הרכב הזה נוסע ונוסע בתנאים קשים עשרות אלפי ק"מ בלי שום ציוץ, ואני לא פוסל רכישת סקודה חדשה בעתיד מכל דגם כלשהו. שירות גרוע אפשר לקבל בכל מקום, ואני כבר רגיל לשירות כזה אז אני לא מתרגש (ראו ערך: "סוכנות מכוניות לים התיכון").

 

בעיניין הלוח שעונים הוא כרגע עובד, במידה והוא יתקלקל סופית אז צ'מפיון תחליף על חשבונה (או שתחליף אחרי כמה צעקות).

 

כמו שאמרתי, אוכלים חרא ואומרים "טעים".

 

זכותכם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...