Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמעו אני לא יודע מה הרעש .

קודם כל על מה המחאה ועוד אנשים שאין להם בכלל רכב אוליי תיצטרפו למחאה של גלעד שליט יותר טוב.

הייה לי סקודה אוקטביה 2001 ו-2006 רכבים מעולים ללא שום בעייה מיוחדת.

מאיפה הבאתם טיפול 10K ב-3000 ש"ח משעמם לכם.

אני טיפלתי במוסך סבנה ביפו אצל דוד חן ממש כיף לבוא למוסך ואתה מרגיש שלא גונבים אותך.

לצערי מכרתי את הרכב שבוע שעבר הרכב נחתף אחרי חצי שעה של פרסום ביד 2 ונעשתה בדיקה במעבדה בחולון לא היה שום תקלה ברכב כלום .

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עשרות אלפי ק"מ?!?!

בסיכום שכתבת בפורום רשמת שהפאביה עברה 6500 ק"מ בשנה הראשונה, ועוד לא מלאו לה שנתיים. הק"מ שאתה עושה הוא לא מספיק בשביל לקבוע שהפאביה סוסת עבודה עם כל הכבוד...

 

אני לא קניתי רכב ב- 104K כדי להעמיד אותו בחניה, עם כל הכבוד זה רכב והוא אמור לנסוע ולא לעמוד בחניה כמו עציץ - ולכן מאז הסיכום ההוא כמות הק"מ השנתי עלתה משמעותית (יהיה סיכום נוסף באוקטובר).

 

כמה החלפות אתה מוכן לעבור עד שתגיד ששם עובר הגבול ואתה לא מוכן יותר? איך אתה חושב למכור רכב שהקונה יראה שהוחלפו כמה לוחות כאלה ויבין שמשהו לא תקין ברכב? איך אתה מתכוון להתנהל לאחר סיום האחריות שאז תאלץ לממן בעצמך את הלוח שעונים?

 

בינתיים לא החלפתי אף פעם לוח, זה הלוח המקורי. הבעיה שלו שיש שם חשמל סטטי ולכן הצג הדיגיטלי מקצר, הפתרון זה ניקוי עם נייר טואלט יבש (הצג מתכבה תמיד אחרי ניקוי מכסה הפלסטיק שלו).

כשאני אמכור את הרכב אחרי 10 שנים והוא יהיה יד ראשונה עם ק"מ נמוך יחסית במעט מהממוצע ונראה שמור, אף אחד לא יסתכל על זה שלפני 10 שנים החליפו לוח שעונים במסגרת אחריות, זה לא מעניין אף אחד.

 

הלוואי וסקודה היו מגיעים לעשירית מאיכות השירות שאני מקבל בסמל"ת.

 

בוא נגיד שאני בחיים שלי לא אתקרב למוסכי השירות שלהם בחיפה וכנ"ל גם לסוכנות רכב חדש. גם אם תהיה לי פיאט חדשה אני ארכוש ואטפל בה בת"א.

 

כמו שאמרתי, אוכלים חרא ואומרים "טעים".

 

זכותכם.

 

אם הייתי אוכל חרא הרכב הזה היה עף לכל הרוחות - הייתי מוכר וקונה חדש במיידי, לי אין יותר כוח למוסכים.

 

תשמעו אני לא יודע מה הרעש .

קודם כל על מה המחאה ועוד אנשים שאין להם בכלל רכב אוליי תיצטרפו למחאה של גלעד שליט יותר טוב.

 

1+

תשמעו - עלתה כתבה של הרכב של א' (ואני ידעתי מראש על כל התקלות שלו), קראנו, בדקנו, צחקנו, העלבנו... חלאס. אתם מדברים על איכות ואמינות של VAG, מה קרה לכם? בדקתם קודם את איכות הרכבים הצרפתיים? להתחיל לספר על כל התקלות בפיג'ו 307 חדשה של קרובי משפחה? אני מאמין שאתם לא רוצים לשמוע שיצא להם עשן באמצע נסיעה מתוך הדשבורד, הם עצרו בשוליים וברחו... (ויש עוד המון סיפורים). אנשים מתים ברכבי טויוטה ולקסוס עקב פאשלות בייצור ומה שמעניין אתכם זה התקלה הסדרתית בלוח שעונים של הפאביה? קצת פרופורציות.

פורסם

נו אז על מה אתה מדבר בכלל, אתה לא האדם הרגיל שמחליף רכב כל שנתיים שלוש, מבחינתך שיחליפו גם חצי רכב באחריות כי בעוד 10 שנים את מי זה יעניין?

 

אבל לאדם הרגיל שמחליף רכב בתדירות של שנתיים שלוש זה מעניין מאוד. כמו שאייל אמר, אף אחד לא ירצה לקנות רכב עם הסטורייה של תקלות מרובות, זה פתח לצרות מבחינתו כקונה והוא יעדיף לעבור לרכב הבא שמוצע למכירה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

סטיו, עם כל הכבוד, הסטנדרטים שלך שונים.

אתה "בקושי נוסע" עם האוטו .

אצלנו, הפולו עשתה 27000 והיא כבר בת 3. (בספטמבר)

 

הבעיה היחידה שעלתה עד כה היא מנעול דלת סרבן, בצד הנהג. שבימים קרירים לא פותח את הדלת.

יש עוד איזה קרקוש באוטו, אני לא יודע בדיוק מאיפה, משהו מאיזור תא המטען - לדעתי מרוב הכבישים הדפוקים פה בארץ\, מלאי בורות

 

הזמנתי סקודה פאביה כמו שלך, ואני מאוד מקווה לאמץ את הטיפים שלך לגבי המסך הדיגיטלי, מקווה שלא יהיו לי בעיות...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
ששששש אל תספר לניב שמעליך ;-)

 

לBAR72

 

אין מה להשוות את השירות של סמל"ת לביזיון שנקרא צמפיון- זה שאתה פרייאר וכל פעם קונה מהם רכב משפחתי רגיל שהוא לא פרימיום במחיר המגוחך הזה מראה כמה אתה מכור ליצרן, אני חושב שדשנו כבר בפורום הזה יותר מדי את הביזיון ששמו צמפיון, אתה יכול להריץ חיפוש ותראה לבד.

 

דרך אגב קרא לך שיום אחד קיבלת טלפון מצמפיון והודיעו לך שאתה מקבל קורס נהיגה צופר באיטליה 3 ימים הכל כלול... כנראה שלא... אני יכול להגיד לך שגם הרכב הבא שלי יהיה אלפא, יש לי הזמנה לג'וליטה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
אני לא קניתי רכב ב- 104K כדי להעמיד אותו בחניה, עם כל הכבוד זה רכב והוא אמור לנסוע ולא לעמוד בחניה כמו עציץ - ולכן מאז הסיכום ההוא כמות הק"מ השנתי עלתה משמעותית (יהיה סיכום נוסף באוקטובר).

 

 

 

כדי שתוכל להגיד "עשרות אלפי ק"מ" ו"סוסת עבודה", הפאביה שלך צריכה להיות עכשיו עם 30K ק"מ לפחות על המד. אם אתה באמת רוצה לגבות את מה שאמרת, תחזור עם סיכום של 100K ק"מ - זה כבר יראה את התמונה המלאה (לחיוב וחלילה לשלילה).

 

אם לא אכפת לך, כמה האוטו עבר נכון להיום (שנה ושמונה חודשים על הכביש?)?

פורסם
תשמעו - עלתה כתבה של הרכב של אוראל (ואני ידעתי מראש על כל התקלות שלו), קראנו, בדקנו, צחקנו, העלבנו... חלאס. .
'חלאס ' ?! רק 'חלאס ' ? גם אתה ידעת על כל הבלאגן ולא דיברת ? :evil: , אמא שלו נסעה למוסך עם 'חופשי חודשי ' אבל אף אחד בפורום לא יודע כלום , כולם ממשיכים לפמפם את הרכב כמו פורום ברישקודה .
פורסם
אני אתייחס אחד לאחד למה שכתבת:

 

1.כמו שכבר ניתן להבין, אני חסר כל אינטרס בדבר, אין לי רכב ממשפחת VAG וגם אם יהיה לי אחד כזה את השירות לא אקבל מצ'מפיון מהסיבה שהונג קונג רחוקה מדי עבורם.

אני התעדכנתי באתר אינטרנט היכן המיקום של סוכנות מרכזית, ידעתי שבעבר היא היתה מול קניון איילון (כמעט עבדתי שם) אבל זה פרט שולי, בכל אופן, המחאה נולדה (מבחינתי) בעקבות כל שירשורי הפאביה המהוללת, אבל זה לא משנה אם תארגן מחאה מול סוכנות פולקסוואגן או סקודה, בתוך הסוכנות יודעים שכל הרכבים האלה שייכים בשורה התחתונה לאותה כתובת.

האינטרס לארגן דבר כזה הוא לא האינטרס שלי כאמור, אבל אני כן יודע שלעיתים צריך מישהו ש"ירים כפפה", יתן תאריך ושעה ואז אנשים מתחילים לזוז.

האינטרס לארגן דבר כזה הוא 100% של לקוחות המותג.

 

2.אין סיבה לצאת טמבלים-ציינתי במפורש שכל אחד יכתוב בדיוק את הטענות שלו כלפי הרכב הספציפי שלו או כלפי השירות.

מעצבן אותך שאתה צריך לשלם 3000 שקלים על טיפול 10K בזמן שאותו טיפול בהונדה למשל עולה פחות מ-700 שקלים ?

כתוב את זה!

תביא חשבונית כהוכחה.

 

 

מה זה משנה אם יש או אין לי אינטרס כל עוד הוא משרת את האינטרס שלך בתור בעל רכב של הקונצרן וכל הפעולה של מחאה לא באמת עולה לך כסף ?

 

אתה רק יכול לצאת ברווח מהעניין.

 

לא מסכים שמחאה כזאת לא תעשה שום דבר, צ'מפיון כמו כל יבואן אחר בונה על לקוחות חוזרים ועל "חבר מביא חבר", ברגע שמישהו שם למעלה יבין שללקוחות הקיימים נגמרה הסבלנות יתחילו לעשות מעשים.

יצרן\יבואן ללא לקוחות שווה כקליפת השום, יש לכם כל כך הרבה כוח בידיים, נצלו אותו!.

 

הערה,

 

נראה לי שזה הכי מתאים ליום שישי כיוון שבאמצע שבוע כולם עובדים, בסופ"ש חלק לא עובדים ואלה שכן עובדים שינסו לעשות מאמץ.

 

סבבה, אז תהיו ספציפים לכיוון סקודה. עכשיו הכל ברור לי. כשהגבתי זה לא היה ברור.

לי אישית אין בזה עניין כי אני לא לקוח של צ'מפיון, אני לא קונה מהם רכבים חדשים וגם לא מקבל שם שירות ולא מתכוון לקבל שם שירות בעתיד ככה שזה לא ממש מעניין אותי.

גם הרכבים שאני קונה אינם נמצאים כבר בתקופת האחריות.

 

 

 

זה חוקי לעשות דבר כזה?

 

מעניין , אליי צ'מפיון לא הצליחו להגיע דרך פוינטר (וטוב שכך).

אותי מאוד מרגיזים שיתופי המידע בין גופים שונים שבסופו של דבר גורמים לשיחות זבל וס.מ.ס זבל להגיע אליי לסלולרי.

 

בתור בעל פאביה אני לא מוצא לנכון להגיע.

 

עם כל הכבוד, שלושת ה- "תקלות" שהתרחשו ברכבי (2 גומיות קטנות שעפו, ציפוי ניקל של כפתור בלם יד שהתקלף וקפיץ מנגנון חגורה שנתפס) אינן מצדיקות השתתפות באירוע כזה כלל.

 

תקלות מסוג אלו יכולות להתרחש אצל כל יצרן, כולל רכבי יוקרה. בעיניין השירות של צ'מפיון אני יכול להגיד שאומנם השירות היה לא משהו, אבל בסופו של דבר החלקים הוחלפו על חשבונם. מעבר לזה, אצל יבואנית פיאט (סמל"ת) קיבלתי תת רמה של שירות פי 50 יותר גרוע ממה שקיבלתי אצל סקודה, אצל סקודה הם ניסו להתווכח בשיטת "מצליח" ולא הצליחו.

 

מבחינה מכאנית הפאביה היא סוסת עבודה, הרכב הזה נוסע ונוסע בתנאים קשים עשרות אלפי ק"מ בלי שום ציוץ, ואני לא פוסל רכישת סקודה חדשה בעתיד מכל דגם כלשהו. שירות גרוע אפשר לקבל בכל מקום, ואני כבר רגיל לשירות כזה אז אני לא מתרגש (ראו ערך: "סוכנות מכוניות לים התיכון").

 

בעיניין הלוח שעונים הוא כרגע עובד, במידה והוא יתקלקל סופית אז צ'מפיון תחליף על חשבונה (או שתחליף אחרי כמה צעקות).

 

עשרות אלפי ק"מ?!?!

בסיכום שכתבת בפורום רשמת שהפאביה עברה 6500 ק"מ בשנה הראשונה, ועוד לא מלאו לה שנתיים. הק"מ שאתה עושה הוא לא מספיק בשביל לקבוע שהפאביה סוסת עבודה עם כל הכבוד...

 

סטיו, עם כל הכבוד, הרכב של אמא שלך לא עבר מספיק קילומטרז'.

העובדה שקפצתם אליו מפיאט אונו מתפרקת מתחילת שנות ה90 גורמות לך להרגיש שתקלה פה ושם זה דבר מקובל ותקין.

 

 

אגב, בקשר לתקלה של א'.

מעניין שעם הפאביות הראשונות שלא עשו יותר מדי צרות זה היה הרכב "שלי" ו"אני קניתי" וכו' וכו' , אבל כשהרכב בעייתי וצריך לפרסם כתבה בYNET זה כבר הופך לרכב של "ע" - האמא.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היבואן של סקודה לא מתעלל בלקוחות סתם , הם אפילו שלחו אנשים שיטפלו בבעיה בבית שלו , וגם רכב חילופי , אז למה סתם להכנס בצמפיון ? הכיון של הפרונט שעשו לאוטו של א' מYNET לא קשור לפביה , זה יכול להיות שאחד מהנהגים פשוט נוסע על כביש עם בורות ונדפק שם משהו .

אבל יש דברים של כולם כמו בעיה בגומיות ובמסכים ? סבבה , אז אל תקנו יותר את הפביה , זה יציק ליבואן בכיס , והוא יסדר את הבעיה כי אנשים לא יקנו פביה , אבל לא צריך להרוס ליבואן את הפרנסה בגלל הפגנות באמצע תל אביב , זה גם עושה פקקים :evil: בתור אחד שנוסע על אופנוע

פורסם

אני קראתי את השרשור מתחילתו ולא מצליח להבין על מה המהומה. גם היענות של בעלי שקודה בפורום אומרת משהו.

 

ספציפית, אני יכול לומר שלמשפחה שלי יש ניסיון מצויין עם שקודה. ברשותינו אוקטביה בת 10 עם אמינות קרובה מאוד למוחלטת.

בכל השנים אבא שלי מטפל במוסך מורשה יבואן (מוסך משארקה לצורך העיניין). אבא שלי מאוד מרוצה משירות שלהם, לכן לא החליף מוסך בכל השנים. כאשר אני רכשתי VAGית, למרות שהיא כבר מזמן לא באחריות, אני גם מטפל במוסך הזה ויכול לומר אליו רק דברים טובים - שירות אדיב, מקצועי וסבלני (מסבירים את כל פעולות אחזקה שבוצעו ברכב), מיקצועיות בעבודה. הייתי גם במוסך של קמור, לא יכול לומר שקיבלו אותי עם יחס כל כך חם כמו במוסך הזה (למרות שכמות ליפטים פנויים אצלהם באותו זמן הייתה הרבה יותר גדולה - כימעט כולם היו פנויים, לכן הזמנתי דרכם רק חלק שהייתי צריך וזהו).

 

אני בטוח שיש מוסכים מורשי יבואן בטיב שונה, חלק בוודאי זכיינים ואינם שייכים ליבואן אלא רק פועלים מטעמו.

 

מי שלא מרוצה משירות, אולי כדאי להתחיל מהחלפת מוסך?

 

אני מבין שאם היו 100 בעלי פאביות שלכולם הרכב מושבת והם לא קיבלו שירות במסגרת האחריות.

 

הבהרה: למען הסר ספק, אני לא עובד של צ'מפיון ולא נציג שלהם בשום דרך, פשוט בתור צופה מהצד העיניין ניראה לי קצת מופרך, במיוחד לאור היענות בעלי שקודה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

השירשור הזה כל כך מגוחך שמתעוררת התחושה שאני קורא את אפרים קישון, לו היה כשרון מופלא לאבחן ולחדד אבסורדים כאלו בחברה הישראלית. נתחיל בזה שלמארגן ההפגנה הגדולה נגד סקודה וצ'מפיון, בכלל לא מפריע להיות מין חלילן מהמלין כזה, למרות שלו בכלל אין כזה אוטו. עבור לכך שלא מדובר כאן על איזה ליקוי אופיני שמאפיין כמות נכבדה של מכוניות כאלו, אלא כל מיני תקלות ספורדיות שמרביתן נוגעות לחלקי איבזור אצל חלק מהלקוחות. להתרשמותי גם אין מדובר על לקוחות רבים במיוחד, אם כי לא עשיתי שום מחקר רציני בענין, אלא שגם מארגני ההפגנה הזו לא ואני, שלא כמותם, לא מארגן כלום. ממשיכים "במצווה" כל מיני בעלי גולפים שהבהלה אחזה בהם והם מייד מנסים לבדל את מכוניותיהם מאלו שסקודה מייצרת בתקווה שה"רפש" לא ידבק בם. וכל זה בנימוקים מצחיקים של חיסכון בבקרת איכות אצל ה"ילדים הזולים" של VAG, או מוסר העבודה של הפועלים הצ'כיים. בקיצור לולא זה היה כל כך לא רציני, הייתי מאמץ בהחלט את התזה שמדובר במסע יחצנות נגטיבי שמנוהל ע"י אלו המודאגים מקצב המכירות הדי מסחרר של סקודה. וכמובן לא ייפקד מקומו של גילוי נאות כאן, אין לי סקודה וכנראה גם לא תהיה לי, לפחות עד שלא יעסיקו שם מעצב אחר. ונסיעת מבחן שערכתי, למרות הכל באוקטביה 1.4 עם DSG, גילתה לי לפחות שגם הגיר הזה יודע לקפוץ ולבעוט ושהנסיעה לא כל כך נוחה לטעמי. אבל העיצוב הפנימי מאוד מוקפד והמרחב הפנימי מאוד סביר והאוטו סוחב נהדר ולמחיר זה בהחלט יופי של אוטו.

פורסם

תסלחו לי אבל השרשור הזה רק מראה את החולי בחברה שלנו.

בשרשור אחר בפורום יש 100 תגובות למה צ'מפיון היא חרא של יבואן עם חרא שירות וצריך לעשות משהו.

קם בנאדם,מנסה לארגן משהו לטובת הציבור המאוכזב,פתאום כולם קופצים שצ'מפיון אחלה חברה שירות מעולה והכל ורוד דובוני אכפת לי בשמיים.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
לBAR72

 

אין מה להשוות את השירות של סמל"ת לביזיון שנקרא צמפיון- זה שאתה פרייאר וכל פעם קונה מהם רכב משפחתי רגיל שהוא לא פרימיום במחיר המגוחך הזה מראה כמה אתה מכור ליצרן, אני חושב שדשנו כבר בפורום הזה יותר מדי את הביזיון ששמו צמפיון, אתה יכול להריץ חיפוש ותראה לבד.

דרך אגב קרא לך שיום אחד קיבלת טלפון מצמפיון והודיעו לך שאתה מקבל קורס נהיגה צופר באיטליה 3 ימים הכל כלול... כנראה שלא... אני יכול להגיד לך שגם הרכב הבא שלי יהיה אלפא, יש לי הזמנה לג'וליטה.

 

1. חמודי, אתה כנראה לא יודע איך היה שירות סמל"ת לפני שהם לקחו מנהל שעבד לפני זה - תנחש? - בצ'מפיון.

2. עוד דבר שאתה לא יודע זה שאני לא מכור ליצרן, ושחיפשתי דווקא משהו אחר. אתה כנראה גם לא קורא את מה שכתבתי - שכשתגיע סוף סוף הג'ולייטה ותתומחר במחיר שפוי (ולא רק כזה שמי שקונה אינפיניטי למדרכות תל-אביב יכול להרשות לעצמו), סיכוי סביר שהיא תבוא במקום ה- TSI, אבל לרכוש 147 בשנתה האחרונה, ממש לא היה אופציה, משום שהיא ממש לא תחרות ל- 160. וגם לפני 3 שנים לא היה מה שיתחרה ב- 140. 'צטערת, תאמין לי שאני מעדיף יותר משנתיים אחריות על הרכב.

3. ודבר אחרון שאתה לא יודע, זה שאם מחיר הרכב כולל (וכן, הוא כולל) קורס של שלושה ימים באיטליה, אז כנראה שמי שמשלם מחיר מופרז זה אתה. אבל כאמור, לך זה לא משנה, ולא נבלבל אותך עם עובדות.

 

ובקשר לדיון: לי אישית לא היו מחלוקות קשות עם צ'מפיון, אולי זה משום שאני מטפל בפליקס. נדמה שמשארקה הוא מוסך שכולם מרוצים ממנו. אז אולי הבעיה היא במוסך מסוים? ואולי כן ביחס שונה מהיבואן/יצרן? אני מפנה אתכם (כולל את קישון) לחפש "אוקטביה" בפורום של אהרונוביץ. מישהו שמע על גולף חדשה שנוזלים לה מים לתוך הרכב בגשם? על דלתות (כן, ביותר מרכב אחד) שצריך לכוון לאחר המסירה? אז אולי קישון הוא סטיריקאן, אבל בחיים שלנו אין מתנות חינם, ולא תקבל את אותו דבר בפחות כסף. מצער - אבל נכון. למה לסקודה 4 כוכבים ולא חמישה במבחני ריסוק? למה לא שלחו אותה למבחן נוסף לאחר מתיחת הפנים? למה מגולף לא נושרים פסי חיפוי? למה בגולף אין "מסך לבן" על השמשה? למה בגולף אין מסכי מחשב שנעלמים? כי כך החליט הקונצרן. כי עוד שעה תכנון, עוד שעה פיקוח, עוד שעה חשיבה, כנראה עושות את שלהן. בוודאי שזה לא בכוונה להרע, ובוודאי שהוא ימצא להכל פיתרון.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...