Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כולנו יודעים שיש פה הרבה בעלי VW (שירוקו, GTI, 160, 140, 1.6 וכו'). כמה מהם מתלוננים? דורקי ורוב בעלי הפאביה. שזה לא VW. לכן נראה לי קצת מוגזם, אבל זה עולם חופשי.

 

רק לצורך הדיון:

זוגתי נסעה בפולו חדשה שלא הפסיקה להתקלקל, השירות היה זוועה.

אני נסעתי ב- A4 חדשה שהפגינה אמינות מופתית ומן הסתם הייתי רוכש חדשה כזו אלמלא השירות האיום ונורא שלהם.

 

תריץ חיפוש ותמצא תיאור שלי שבו סיפרתי איך המוסך המרכזי בי-ם ביצע החלפת נוזל בלמים: שאבו את הנוזל ממיכל העודפים והחליפו אותו בחדש. כל שאר המערכת נותרה מלאה בנוזל הישן דבר שלא הפריע להם לגבות מחיר מלא בעבור השירות... :evil:

את התרגיל הזה הם עשו לי בשני כלי הרכב - לדעתי זה לא מקרה אלא הנחיה מלמעלה.

 

אני לא מוכן להתקרב אליהם, אותי אפשר לז**ן רק פעם אחת.

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עד כמה שידוע לי הסוכנות המרכזית של צ'מפיון שאליה מתנקזים כול התלונות בנושא רכבי VAG והם אלה שנמצאים בקשר ישיר עם הייצרן זו הסוכנות בבני-ברק ליד הקניון ולא פליקס בת"א.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא חייב לצאת רק מהאתר הזה משהו, מי שחבר גם ב-VAG CLUB מוזמן להעתיק את תוכן ההודעה המקורית לשם ולומר לאנשים לבוא ולהגיב פה לגבי מי מעוניין להשתתף.

 

כל החוכמה היא שכל אותם אנשים שהתלוננו יבואו ויראו שהם לא חכמים רק בדבורים אלא גם במעשים, אחרי הכל האינטרס כולו שלהם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני מבטיח לכם שתארגנות כזו לא תקדם כלום, מדובר על עסק פרטי שמרוויח כסף משירות ומכירה ולא איזה משרד ממשלתי או מוניציפאלי שפוגע בזכויות שלכם, (זה כמו שתהיה התארגנות נגד הוט/יס או המכולת השכונתית שלכם, שמפקיעה מחירים),

אם אתם לא מקבלים שירות טוב טפלו בעיניינכם בצינורות המקובלים, פנו לערכאות, לעיתונות או כפי שהצעתי קודם, תצביעו ברגלים ואל תרכשו יותר את המוצר. מעבר לזה, להפגנה צריכים רשיון אחרת תמצאו את עצמכם מפוזרים מהר מאוד או במעצר.

פורסם
לא הייתי קונה מכונית מבית צ'מפיון שיש לה מתחרה (בסדר BAR, גם לגולף 160 אין תחרות אבל לגולף 1.6 כן).

 

מסכים איתך, זו בדיוק הבעיה. ל- VRS יש תחרות במחיר שלה? ללאון 1.8T ידנית? ללאון קופרה? זו בדיוק הבעיה. יש לכם רכבים טובים. אני מקווה שתהמונה תשתנה קצת עם האלפא החדשה, אם היא תתומחר באופן סביר. גם אני חיפשתי רכב מחוץ לצ'מפיון במקום ה- 160, שיענה על הדרישות שלי, אבל לא מצאתי... פורד מביאים רק פוקוס רופסות (יחסית), פיג'ו לא מביאים שום דבר מעניין (שוב, יחסית), וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני חושב שכן ייצא משהו, מעודד ומחזק את הפעולה.

 

בדיוק בגלל שזה עסק פרטי הוא יבין שיש מרמור רב של הלקוחות - רק שתדעו שהמון פעמים לבכירים בחברה אין מושג ממשי מה קורה מתחת לפני השטח שהמוני לקוחות לא מרוצים ואפשר לעשות כל כך מעט לרצות אותם.

 

נראה לי שזאת יכולה להיות קריאת השכמה לצ'מפיון.

 

ואם תיתן קצת יותר זמן להתארגן (חלקנו עובדים בימי שישי) אז אולי יותר אנשים יצטרפו.

 

לי אישית יש הרבה מה למחות על מחירי חלפים מוגזמים בקנה מידה לא פרופורציונאלי - לא ייתכן שטיפול 10K לרכב סטדרטי יעלה 3,000 ש"ח בלי בלת"מים. או שחתיכת כיסוי מאפרה מפלסטיק פשוט יעלה 1500 ש"ח!

פורסם

אני בעד שאנשים שקיבלו שירות - רע יפגינו , אבל לא ברור לי (ותסלח לי עידן) מה האינטרס של אדם שהוא לא הבעלים של רכב כזה ואפילו לא יודע שהסוכנות המרכזית היא בבני ברק - לארגן כזה דבר.

 

חשוב להפגין אבל חשוב לתת פרטים מדוייקים כדי לא לצאת טמבלים במחאה :

הרי ברור שאין שום מצב שבעולם שטיפול 10Kרגיל עולה 3000 ש"ח.

מה רשמו לך שם בחשבונית? פילטר שמן 1000 ש"ח ? שמן 1000 ש"ח ועבודה עוד 1000 ש"ח ?

 

לדעתי הקטע המרכזי הוא שאנשים שמוכנים לשלם עלויות גבוהות בשביל לקבל מוצר טוב וכדי לקבל עבורו שירות בחברה , לא מקבלים את התמורה לכסף שלהם וזוכים לזלזול , עבודה לא מקצועית ובעיה בכיבוד אחריות המוצר שקצרה ממילא.

זה לא שאם זה יהיה יותר זול אז צורת השירות הזו כן תהיה מקובלת. רוב הלקוחות של מותגי VW וAUDI לפי מה שאני חושב, מוכנים לשלם את המחיר הגבוה אבל מצפים לתמורה בהתאם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ברשותי רכבי פולקסווגן מזה כ-9 שנים. לשמחתי הרבה לא נתקלתי בבעיות מיוחדות לא ברכבים (טפו...) ולא בשרות.

אציין גם כי לא טיפלתי אף פעם במוסך הראשי. יש מספיק מוסכי רשת (מורשי יבואן) טובים, ובגמר האחריות תמיד יש את מוסך רון...

אני חושב שמי שרוצה להחזיק רכב כזה, צריך לקחת בחשבון שייתכן שהמחירים של החלקים וגם של הטיפולים יהיו גבוהים במעט מזה של רכבים אחרים, וגם זה לא תמיד בהכרח (מה, להחזיק למשל מגאן במוסכי קרסו זה יותר זול ?!).

 

יחד עם זאת, אם ישנם אנשים (ולא מעטים) החושבים שקיבלו שירות גרוע, ובעיותיהם לא טופלו לשביעות רצונם - כל התארגנות כזו הינה מבורכת (כי רב כוחם של הרבים על המעטים). אין לכם מה להפסיד, זולת שמישהו אולי יתעורר, יקשיב ויפנים.

בהצלחה.

alfa 156 2.5.

פורסם

מצטרף בשמחה לקונספט, אבל צריך להיות איזה "פאנץ" לאירוע.

משהו בסגנון להכנס למשרדים ולבקש לסגור את כרטיס הלקוח או בסגנון.

אירוע המוני מחוץ לסוכנות יביא בעיקר משטרה...

 

בהמשך לדוגמאות של שירות ותקלות אין בעיות רק בסקודה:

אצלי במשפחה כל הרכבים VAG:

אבא- ליאון TSI

אמא - פולו

ולי גולף GTI

 

הרכב של אבא שלי באחריות ועדיין בטיפולים הוא חוזר לא מרוצה ב 100%,

באותה הזדמנות אספר שכשהסיאט הגיעה כבר מהחברה עם קרקוש קטן מפנים הדלת הימנית שמופיע בנסיעה מעל 120 קמ"ש.

בעיה זו לא נפתרה גם לאחר ימים שהרכב שהה בסוכנות, לתת להם לפרק את הפלסטיקה מרכב חדש זו אינה אופציה מוצלחת בעיניי והרכב פשוט נשאר ככה.

הפולו מטופלת גם כן שם ביוקר עם שירות גרוע ותקלות חוזרות, מתקן משהו אחד וחוזר עם בעיה אחרת שאף אחד לא חשב לטפל לפני שהרכב יצא, מטופל עדיין שם נטו בשל נוחות

את הרכב שלי אני לא מכניס לשם, באמת שלא בגלל חסכון כספי וכאן מגיע קרדיט למוסך רון עם שירות מצויין ומחירים טובים.

 

ביום שישי אני עובד, אבל אנסה לקפוץ.

 

ספיר

GOLF GTI 1.8T

פורסם
אני בעד שאנשים שקיבלו שירות - רע יפגינו , אבל לא ברור לי (ותסלח לי עידן) מה האינטרס של אדם שהוא לא הבעלים של רכב כזה ואפילו לא יודע שהסוכנות המרכזית היא בבני ברק - לארגן כזה דבר.

.

 

הסוכנות המרכזית של סקודה היא ביגאל אלון, דווקא.

לכן אמרתי שהכותרת מטעה. זו מחאה של בעלי סקודה.

 

וכאמור, אולי הבעיה היא במוסכים מסוימים. אני מסכים שהאחריות היא של היבואן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני בעד שאנשים שקיבלו שירות - רע יפגינו , אבל לא ברור לי (ותסלח לי עידן) מה האינטרס של אדם שהוא לא הבעלים של רכב כזה ואפילו לא יודע שהסוכנות המרכזית היא בבני ברק - לארגן כזה דבר.

 

חשוב להפגין אבל חשוב לתת פרטים מדוייקים כדי לא לצאת טמבלים במחאה :

הרי ברור שאין שום מצב שבעולם שטיפול 10Kרגיל עולה 3000 ש"ח.

מה רשמו לך שם בחשבונית? פילטר שמן 1000 ש"ח ? שמן 1000 ש"ח ועבודה עוד 1000 ש"ח ?

.

 

אני אתייחס אחד לאחד למה שכתבת:

 

1.כמו שכבר ניתן להבין, אני חסר כל אינטרס בדבר, אין לי רכב ממשפחת VAG וגם אם יהיה לי אחד כזה את השירות לא אקבל מצ'מפיון מהסיבה שהונג קונג רחוקה מדי עבורם.

אני התעדכנתי באתר אינטרנט היכן המיקום של סוכנות מרכזית, ידעתי שבעבר היא היתה מול קניון איילון (כמעט עבדתי שם) אבל זה פרט שולי, בכל אופן, המחאה נולדה (מבחינתי) בעקבות כל שירשורי הפאביה המהוללת, אבל זה לא משנה אם תארגן מחאה מול סוכנות פולקסוואגן או סקודה, בתוך הסוכנות יודעים שכל הרכבים האלה שייכים בשורה התחתונה לאותה כתובת.

האינטרס לארגן דבר כזה הוא לא האינטרס שלי כאמור, אבל אני כן יודע שלעיתים צריך מישהו ש"ירים כפפה", יתן תאריך ושעה ואז אנשים מתחילים לזוז.

האינטרס לארגן דבר כזה הוא 100% של לקוחות המותג.

 

2.אין סיבה לצאת טמבלים-ציינתי במפורש שכל אחד יכתוב בדיוק את הטענות שלו כלפי הרכב הספציפי שלו או כלפי השירות.

מעצבן אותך שאתה צריך לשלם 3000 שקלים על טיפול 10K בזמן שאותו טיפול בהונדה למשל עולה פחות מ-700 שקלים ?

כתוב את זה!

תביא חשבונית כהוכחה.

 

 

מה זה משנה אם יש או אין לי אינטרס כל עוד הוא משרת את האינטרס שלך בתור בעל רכב של הקונצרן וכל הפעולה של מחאה לא באמת עולה לך כסף ?

 

אתה רק יכול לצאת ברווח מהעניין.

 

לא מסכים שמחאה כזאת לא תעשה שום דבר, צ'מפיון כמו כל יבואן אחר בונה על לקוחות חוזרים ועל "חבר מביא חבר", ברגע שמישהו שם למעלה יבין שללקוחות הקיימים נגמרה הסבלנות יתחילו לעשות מעשים.

יצרן\יבואן ללא לקוחות שווה כקליפת השום, יש לכם כל כך הרבה כוח בידיים, נצלו אותו!.

 

הערה,

 

נראה לי שזה הכי מתאים ליום שישי כיוון שבאמצע שבוע כולם עובדים, בסופ"ש חלק לא עובדים ואלה שכן עובדים שינסו לעשות מאמץ.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לדעתי הקטע המרכזי הוא שאנשים שמוכנים לשלם עלויות גבוהות בשביל לקבל מוצר טוב וכדי לקבל עבורו שירות בחברה , לא מקבלים את התמורה לכסף שלהם וזוכים לזלזול , עבודה לא מקצועית ובעיה בכיבוד אחריות המוצר שקצרה ממילא.

זה לא שאם זה יהיה יותר זול אז צורת השירות הזו כן תהיה מקובלת. רוב הלקוחות של מותגי VW וAUDI לפי מה שאני חושב, מוכנים לשלם את המחיר הגבוה אבל מצפים לתמורה בהתאם.

 

זו בדיוק הנקודה, מעולם לא חיפשתי טיפולים זולים לרכב, ירידת הערך במכוניות כאלה היא אבסולוטית גבוהה מאוד, כך שעניין מחיר הטיפולים בטל בשישים.

הבעיה היא בתחושה החמוצה שביציאה מהמוסך, לא רק שהתייחסו אליך בצורה גועלית (מנהל העבודה לשעבר במרכזי י-ם, בחור בשם י' ממש הצטיין בכך), לא רק שגבו מחיר מלא ויותר בעבור הטיפול, אלא "שעל הדרך" גם ניקנקו אותך.

כבר נאמר שטיפש זרק אבן לבאר ומאה חכמים לא יוציאו אותה, בפראפרזה על כך אכתוב שהמוסך לא טיפל טוב בלקוח ומאה אנשי מכירות חייכניים ונחמדים לא יתקנו את זה.

 

 

אני חושב שמי שרוצה להחזיק רכב כזה, צריך לקחת בחשבון שייתכן שהמחירים של החלקים וגם של הטיפולים יהיו גבוהים במעט מזה של רכבים אחרים, וגם זה לא תמיד בהכרח (מה, להחזיק למשל מגאן במוסכי קרסו זה יותר זול ?!).

 

ראה לעיל, מעולם לא חיפשתי את הזול, אין לי בעיה לשלם מחיר מלא והוגן ובלבד ואקבל תמורה בעבורו.

פורסם

שיניתי את הכותרת למחאת בעלי סקודה, אם מישהו רוצה לארגן מחאה נגד צ'מפיון מוטב שיעשה זאת מול המשרדים בבני ברק ולא מול הסוכנות של אחד המותגים. אם המחאה מתוכננת להתרחש מול סוכנות סקודה ביגאל אלון אז הכותרת לאחר השינוי נכונה יותר.

 

מחאה כזו יוצרת בעיה עבור סקודה.

הצומת בה יושבת סוכנות סקודה (יגאל אלון\דרך השלום) היא צומת מרכזית מאוד והנזק התדמיתי מקומץ מפגינים כאלו קיים ובעל משמעות. אם ההתאספות תכלול עד 50 איש אז מדובר ב"משמרת מחאה" ואין שום צורך לאישור מוקדם מהמשטרה ואשמח לדעת באיזו טענה משטרת ישראל יכולה לפזר התארגנות כזו.

 

אני לא יודע כמה המחאה תעזור, אבל זה יכול להיות מעניין.

קחו בחשבון שהרבה עיתונאים קוראים את הפורום הזה ואם ירצו לסקר זאת הם יעשו זאת.

ממליץ לכם להעזר ב-face book כדי לחצות את גבולות הפורום.

 

אני אישית לא אגיע כי אין לי שום חווית שירות גרועה מצ'מפיון.

אם הטיפולים בסקודה שלי אני לא עושה במוסכי הרשת.

 

אגב, תראו מה קיבלתי אתמול בדואר:

שובר 50% הנחה לטיפול הבא+ מנוי על שירותי דרך (גרירה, החלפת גלגל, סיוע טכני בטלפון, מידע על עומסי תנועה וכו').

חביב ביותר.

אני לקוח סקודה מרוצה :wink:

העניין מצא חן בעיני כי לא רכשתי את הרכב מהיבואן אלא אני יד שניה, יפה שסקודה ידעו להצליב מידע עם גוף אחר (לדעתי עם איתוראן) כדי לשלוח אלי את ההטבה הזאת.

scan0001.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...