Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

יש לי בעיה בברקסים שורקים.

החלפתי ברקסים ב83 אלף ק"מ . אחרי אלפים ק"מ הם התחילו לשרוק באופן מעצבן ,

יש לציין שהחלפתי את הרפידות שהיו שחוקות ברמה מסוכנת לנהיגה!

הוחלפה כל מערכת הברקסים ברכב: קדמי אחורי רפידות וכל היוצא בזה.

חשוב לציין שעשיתי את הטיפול במוסך שנחשב די אמין( לא חאפר)- מורשה אך לא מוסך מרכזי כמו פליקס או צמפיון מוטורס.

כך הטיפול עלה לי בסביבות ה 900 שקלים כולל עבודה ומע"מ.

הייתי היום באזור אז קפצי למוסך(אזור המוסכים בבני ברק) וקבלתי תשובה מזלזלת "שאין מה לעשות וזה בגלל החום".

נראה לי שזו הפעם האחרונה שאני עושה משהו במוסך הזה .

 

מה אפשר לעשות?

תודה

 

נדב

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

אפשר לבצע חריטה ולהתאים את הרפידה לצלחת, אם זה לא עוזר, תחליף את הצלחות והדיסקיות למשהו איכותי (מקורי או תואם).

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

כמה עולה חריטה?

כמה עולות צלחות ודיסקיות מקוריות?

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

החליפו רק רפידות או גם צלחות? אם לא הוחלפו צלחות האם בוצעה חריטה?

 

אם הכל כולל הכל הוחלף : נשמע כאילו הרכיבו אצלך סחורה באיכות ירודה.

 

900 שקל לצלחות ורפידות גם קדימה וגם אחורה כולל עבודה נשמע זול יחסית.

 

מוסך שאומר לך : אין מה לעשות, זה בגלל החום זה מוסך "אמין ולא חאפר " ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין לי מושג, אתה צריך לשאול במוסך. אני מעריך כ-150 ש"ח לזוג לחריטה, וכ-300 ש"ח סט דיסקיות מקוריות, אבל זו סתם הערכה. בהצלחה8)

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

סט דיסקיות קדמי 190 שקל

סט דיסקיות אחורי 116 שקל

צלחות בילוםאחורי 130שקל

צלחות בילום קדמי 174שקל

עבודה 240

מעמ 136 שקל

 

986 שקל נעשה ב26.1.2010

 

הברקסים החלו לשרוק לפני חודש וחצי בערך אחרי 2000-3000 ק"מ

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

בזמנו שעוד הייתי מטפל בצמפיון , החליפו לי רפידות מקוריות !! השריקות היו ללא סוף.

 

לאחר כשנה במוסך אחר החליפו לי רפידות תואמות של חברת רמסה .

הרפידות התואמות לא שורקות בכלל , מתפקדות יותר טוב מהמקוריות, ומחזיקות לתקופה ארוכה יותר .

פורסם
סט דיסקיות קדמי 190 שקל

סט דיסקיות אחורי 116 שקל

צלחות בילוםאחורי 130שקל

צלחות בילום קדמי 174שקל

עבודה 240

מעמ 136 שקל

 

986 שקל נעשה ב26.1.2010

 

הברקסים החלו לשרוק לפני חודש וחצי בערך אחרי 2000-3000 ק"מ

 

זה אכן מחיר זול זול זול

על העבודה הזאת המחיר די נמוך וכנראה גם חלקי החילוף שהותקנו ברכב לא הכי "חדשים/איכותיים" שניתן למצוא בשוק.

 

אני מאוד מקווה שהרכב בולם טוב למרות ה"שריקות" אך במקרים בטיחותיים כאלה לא הייתי לקוח צ'אנס , פונה למוסך רון ומחליף הכל כולל הכל. המחיר יהיה מעט גבוה , אך השקט והבטחון יהיו שווים את זה.

 

בהצלחה וסע בזהירות עם "השריקות", אני בטוח שהן יותר צורמות מהוובוזלה המעצבנת של המונדיאל

:wink:

Golf 2008 MK5

פורסם

חולי

תודה על התגובה.קשה לי להאמין שהוא שם לי ברקסים משומשים. הבחור באמת משרה אמינות מסויימת.

יש לי טסט חודש הבא ואני צריך לעשות טיפול שנתי באותה הזדמנות חשבתי לבדוק את הברקסים.

 

דרך אגב איך מוסך ח ח יפו? הוא מוסך מורשה פולווגן נכון?

 

 

נתנו לי הצעת מחיר בצמפיון לטיפול שנתי 86 אלף קמ הכולל 3 פילטרים ושמן כולל מעמ ועבודה ב1200 שקל

 

מחיר סביר או יקר?

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם
חולי

תודה על התגובה.קשה לי להאמין שהוא שם לי ברקסים משומשים. הבחור באמת משרה אמינות מסויימת.

יש לי טסט חודש הבא ואני צריך לעשות טיפול שנתי באותה הזדמנות חשבתי לבדוק את הברקסים.

 

דרך אגב איך מוסך ח ח יפו? הוא מוסך מורשה פולווגן נכון?

 

 

נתנו לי הצעת מחיר בצמפיון לטיפול שנתי 86 אלף קמ הכולל 3 פילטרים ושמן כולל מעמ ועבודה ב1200 שקל

 

מחיר סביר או יקר?

 

זה המחיר בעבור מוסך מורשה

אם אתה מהמרכז, קפוץ למוסך רון

לא תתחרט

Golf 2008 MK5

פורסם

מוסך רון נחשב מוסך מורשה כמו פליקס וצמפיון ?

 

תודה

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

אני אספר לך משהו,

 

החלטתי להחליף ברכב ברקסים, יותר נכון את הצלחות כי הן היו עקומות. כאשר ראיתי את הצלחות החלטתי ללכת על חדש ולא לחרוט. הצלחות דרך אגב היו כחולות ובגלל זה עקומות.

כאשר הגעתי לחנות לבקש צלחות שאלו אותי מה אני רוצה, סיני או איטלקי. סיני עולה 40שח ליח' ואיטלקי עולה 120 ליח'.

כמובן הלכתי על הסיני, זה גוש ברזל, מה זה כבר חשוב אמרתי לעצמי. ( מקסימום אחליף עוד שנתיים ולא עוד 4. )

 

מאז אני בולם בשריקות כמעט כל בלימה קלה ונזכר באותו היום בחנות... :-D

 

מוסך רון נחשב מוסך מורשה כמו פליקס וצמפיון ?

 

תודה

 

מורשה היבואן או מורשה משרד התחבורה? כולם מורשים, לא כולם מורשי היבואן.

פורסם

לפי השמועות , הוא יכול ללמד כמה דברים את היבואן .

 

ד"א מישהו יודע אם מוסך רון מטפל גם ברכבי אופל ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

סט דיסקיות קדמי 190 שקל

סט דיסקיות אחורי 116 שקל

צלחות בילוםאחורי 130שקל

צלחות בילום קדמי 174שקל

עבודה 240

מעמ 136 שקל

 

986 שקל נעשה ב26.1.2010

 

הברקסים החלו לשרוק לפני חודש וחצי בערך אחרי 2000-3000 ק"מ

 

אין ספק בכלל החלקים שנתנו לך הם לא מקוריים ,

ביום שישי האחרון החלפתי ברקסים ברכב שלי אחרי מס' שבועות שאני הופך את העולם כדי להשיג מחיר טוב לחלקים מקוריים,

מערכת הבלמים ברכבי VW היא מבית ATE (כך רשום על הקליפר גם) ולכן לא התפשרתי על שום חלק אחר,

לאחר בירור עם כמה חנויות וסוכנים של חלקים שאני בדרך כלל עובד איתם , השגתי סט רפידות קדמי + אחורי של ATE ב320 ש"ח שזה מחיר מצויין (יעידו בעלי VW) וביום חמישי השגתי מאחד הספקים שני סטים של צלחות קדמי+אחורי ב550 ש"ח שזה גם מחיר מצוין , את העבודה בצעתי לבד מתוקף היותי מכונאי/חשמלאי ולכן הכל הסתכם ב870 ש"ח ששוב זה מחיר זול בהרבה מהמחיר לצרכן רגיל .

מה שמביא אותי לחשוב שהמוסך שלך (שעוד צריך להרווח על חלקים) השתמש בחלפים סיניים .

 

מה שאני מציע זה לבדוק את החברה של החלקים ש"דחפו" לך , ופעם הבאה לא להתפשר על חלקים .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

אהלן דרור תראה דיברתי עם צמפיון הם אפילו אמרו לי שאין טעם להחליף את הנעשה....חבל להוציא 1500-200 שקל על צלחות מקוריות(כך אמרה הפקידה).

דבר שני אני לא מעוניין להוציא אלפי שקלים על הטיפול הזה ,יאני מחפש פתרון זול יחסית ולא להחליף את המערכת שוב.

יש לי חודש הבא טיפול שנתי וטסט....

 

האם השחזה (שיוף) תפטור את הבעיה?

האם אני צריך להחליף רק רפידות ואו גם צלחות? בשביל שהשריקות יעלמו...?

 

תודה

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

×
×
  • תוכן חדש...