Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולנו מכירים את התופעה שאנשים חונים על אדום לבן לפני או אחרי מעברי חציה או צמתים, במצבים שמפריעים לתנועה ו/או מסכנים חיי אדם כתוצאה מחסימת שדה ראיה או הצרת הנתיב וכ'.

 

אני קורא להצעה הבאה - שיתכן ואינה חוקית לגמרי ואינה כשרה למהדרין אך יעילה:

 

כשאתם רואים רכב שחונה באופן מזלזל על אדום לבן, ומסכן חיי אדם, וברור שאין משטרה או פקח באופק להתערב בנעשה, פשוט גשו לחלון הנהג עם אודם ורישמו לו משהו בסגנון: " חנית על אדום לבן וסיכנת חיי אדם - ראה הוזהרת ".

 

אז מה דעתכם על הרעיון שהדבר יהפך לתנועה חברתית?

 

אילו משפטים לדעתכם כדי לרשום על החלון? - אתם מוזמנים להעלות הצעות.

פורסם

"הנחיות אלו נכתבו בדם"

אחד החזקים.

 

רק תזהר שזה לא יהיה הדם שלך.

לא מומלץ להתעסק לאדם זר עם הרכב, זה וואנדליזם.

אני יודע שבמקרה שלי זה לא היה נגמר טוב (ככה"נ עבורך).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
]"הנחיות אלו נכתבו בדם"

[/color]אחד החזקים.

 

רק תזהר שזה לא יהיה הדם שלך.

לא מומלץ להתעסק לאדם זר עם הרכב, זה וואנדליזם.

אני יודע שבמקרה שלי זה לא היה נגמר טוב (ככה"נ עבורך).[/ quote]

 

 

ארז, אני לא יודע אם אתה טיפוס אלים, ואני בטח לא יודע אם הבחור שחונה בלי לדפוק חשבון אלים או לא, או כמה הוא מופרע, אבל אני בהחלט מניח שכן.

 

לכן שאני שולף את האודם שיהיה מוכן למקרים כאלו (כי מה לי ולאודם.. אפילו חברה שלי לא מחזיקה אחד צמוד) אסתכל ימין ושמאל, לוודא שבעל הרכב לא בקרבת מקום, ושאין אף אחד שמסתכל עליי באותם הרגעים.

 

ועכשיו שאלה של תם - שאתה הולך לחניון.. נגיד עזריאלי, וחונה בחנית נכה או במקום אסור ומדביקים לך מדבקה שמאוד קשה להסיר אחר כך - זה לא וואנדליזם? :evil:

פורסם

הדברים נכתבו בנימה הומוריסטית, הייתי צריך לציין זאת.

אך העקרון הוא אותו עקרון, אני מתעב וואנדליזם והשחתת רכוש האחר, זה אחד הדברים שהכי מרגיזים אותי.

הדבקת מדבקה על שמשת רכב או כל מקום אחר היא גם מנהג בזוי ואסור על פי חוק ואני לעולם לא אפעל כך, ורוב הסיכויים שלעולם לא אחנה בחניית נכים אלא אם באמת לא ראיתי את הסימון (קרה לי כבר פעם בת"א וגררו לי את הרכב).

מניסיוני בעבודתי בעבר בתחום האבטחה, מקרים כאלו של חסימת חניה, חניה לא חוקית ואחרים טופלו באמצעות גורם אחד ויחיד - שבאמצעות למידת שפת הדיבור הנכונה איתו אפילו פועל - המשטרה.

 

 

עריכה:

הזכרת לי עוד מקרה, בעבר נכנסתי למכון רישוי לעבור בדיקה שנתית לרכב, נכנסתי מעל הבור ונמצאה בעייה כלשהיא בבדיקת הבלמים אם אני זוכר נכון.

יצאתי החוצה להביט במחשב וראיתי זוג ידיים עולות מהבור ומדביקות לי מדבקה של מכון הטסטים, מיד עלתה חמתי, קראתי בזעם לאחראי והסברתי לו שאם הוא מעוניין שהרכב שלי יהיה שלט פרסומת של המכון שישלם לי, ואיזו זכות יש לו בכלל להדביק לי מדבקה על הרכב ללא רשותי.

המדבקה ירדה, בעל המכון לא הבין בכלל למה התעצבנתי, במכון הזה גלגלי רכבי לא התגלגלו יותר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
הדברים נכתבו בנימה הומוריסטית, הייתי צריך לציין זאת.

אך העקרון הוא אותו עקרון, אני מתעב וואנדליזם והשחתת רכוש האחר, זה אחד הדברים שהכי מרגיזים אותי.

הדבקת מדבקה על שמשת רכב או כל מקום אחר היא גם מנהג בזוי ואסור על פי חוק ואני לעולם לא אפעל כך, ורוב הסיכויים שלעולם לא אחנה בחניית נכים אלא אם באמת לא ראיתי את הסימון (קרה לי כבר פעם בת"א וגררו לי את הרכב).

מניסיוני בעבודתי בעבר בתחום האבטחה, מקרים כאלו של חסימת חניה, חניה לא חוקית ואחרים טופלו באמצעות גורם אחד ויחיד - שבאמצעות למידת שפת הדיבור הנכונה איתו אפילו פועל - המשטרה.

 

 

עריכה:

הזכרת לי עוד מקרה, בעבר נכנסתי למכון רישוי לעבור בדיקה שנתית לרכב, נכנסתי מעל הבור ונמצאה בעייה כלשהיא בבדיקת הבלמים אם אני זוכר נכון.

יצאתי החוצה להביט במחשב וראיתי זוג ידיים עולות מהבור ומדביקות לי מדבקה של מכון הטסטים, מיד עלתה חמתי, קראתי בזעם לאחראי והסברתי לו שאם הוא מעוניין שהרכב שלי יהיה שלט פרסומת של המכון שישלם לי, ואיזו זכות יש לו בכלל להדביק לי מדבקה על הרכב ללא רשותי.

המדבקה ירדה, בעל המכון לא הבין בכלל למה התעצבנתי, במכון הזה גלגלי רכבי לא התגלגלו יותר.

 

כמוך - כמוני, שונא וואנדליזם ולא מקבל תופעות ונדליסטיות.

 

יחד עם זאת, אודם על שמשת רכב כמו גם מדבקה, אינן נתפסות בעיני כואנדליזם אמיתי. זה לא פוגע ברכוש אלא רק בזמנו היקר של האדם לנקות את השמשה. חסך זמן בלמצוא חניה אסורה, ישלם בזמן על ניקיון הרכב.

 

כך אני מאמין הרבה אנשים ילמדו לקח חשוב - לא לזרוק את הרכב איפה שבא, אלא איפה שמותר.

פורסם

עם כל הכבוד לרצון הטוב שלך אין לך כל זכות לגעת ברכושו של אחר, אתה רוצה לפעול למען המצב? תתנדב למשטרה או תעבוד בעירייה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
עם כל הכבוד לרצון הטוב שלך אין לך כל זכות לגעת ברכושו של אחר, אתה רוצה לפעול למען המצב? תתנדב למשטרה או תעבוד בעירייה.

 

 

נכון, אין לי זכות.

 

אני מפעיל שיקול דעת שאם לאדם אין דין ואין דיין, אני אפעל באופן שהוא גבולי - לא חוקי, בסתר, ואעשה את הצדק הקטן שלי.

 

תראה את זה כ - dirty harry או dexter

 

אין לי זכות כפי שלו אין זכות. הוא לקח את הזכות הזו - וכך גם אני. רק שאפעל החכמה ואעשה זאת בסתר.

 

מוכאדם שמכבד ושומר על החוק, תורם לחברה ואכפתי מהסביבה אציין כי מצפונית - אני שלם עם עצמי.

פורסם
פשוט גשו לחלון הנהג עם אודם ורישמו לו משהו בסגנון: " חנית על אדום לבן וסיכנת חיי אדם - ראה הוזהרת ".

 

אז מה דעתכם על הרעיון שהדבר יהפך לתנועה חברתית?

 

אילו משפטים לדעתכם כדי לרשום על החלון? - אתם מוזמנים להעלות הצעות.

אל תפעל בדרך שלילית הדבר רק ייגרום רגשות טינה.

 

1. אל תהייה ונדליסיט - במקום לכתוב על הרכב תשים לו פתק מתחת למגב

2. כאמור אל תהיה שלילי ותאיים, נהפוך הוא תכתוב משהו בסגנון : "חנית בצורה בלתי מתחשבת, אנא הקפד להבא, שיהיה לך יום מקסים משותפיך בדרכים"

פורסם
אל תפעל בדרך שלילית הדבר רק ייגרום רגשות טינה.

 

1. אל תהייה ונדליסיט - במקום לכתוב על הרכב תשים לו פתק מתחת למגב

2. כאמור אל תהיה שלילי ותאיים, נהפוך הוא תכתוב משהו בסגנון : "חנית בצורה בלתי מתחשבת, אנא הקפד להבא, שיהיה לך יום מקסים משותפיך בדרכים"

 

 

ההצעה שלך לפתק על חלון הרכב טובה לאנשים נורמטיביים שפעלו כך כיוון שלא שמו לב או מאוד מיהרו ומתביישים בעצמם על כך אבל עשו זאת.

 

לערסים ואנשים שלא שמים ז , זה יראה מגוחך והם ימשיכו בשלהם גם להבא.

 

לעומת זאת, אם תהיה תנועה חברתית שלקחה את החוק בידיים.. עד כמה שאפשר לקרוא לזה כך, אנשים יחששו יותר.

 

 

 

במושב בו גרתי היתה בריכה. אנשים בערים סמוכות הגיעו לבריכה וחנו על הרחוב הצד ליד המדרכה הצבועה באדום לבן.

 

15 מטר משם היתה חניה בשפע - אבל למה שהם ילכו יותר ממה שאפשר?

 

בעיר בה התגוררתי חונים באופן קבע סמוך למעבר חציה ליד בי"ס יסודי. קשה מאוד להבחין במי שחוצה את הכביש. הדבר מסכן את הילדים באופן ממשי. גם שם המדרכה צבועה באדום לבן. והמשטרה - אין.

פורסם

מצד אחד זה ונדליזם, אבל מצד שני נכנסים לתחנת דלק ומנקים עם המגב תוך 30 שניות.

 

באמת להשים פתק מתחת למגב זה רעיון טוב, צריך להיות מנוסח בצורה: "אתה חונה במקום אסור, להבא יינקטו לגבייך הליכי ענישה כדוגמת קנס ו\או משפט, תודה והמשך יום נעים"

 

זה משהו שיפחיד אותם.

פורסם

איפה העירייה?

 

*אין מספיק כוח אדם(כאילו שחסר אנשים חסרי עבודה בשוק).

*אין תקציב(מספיק שפקח יתן דו"ח אחד והוא מחזיר את ההוצאה היומית עליו).

 

עזוב,יש במדינה הרבה דברים טובים ועוד יותר דברים גרועים,את הרוב אי אפשר לשנות,צריך ללמוד להתמודד עם זה כי אם לא נתעצבן לשווא.

×
×
  • תוכן חדש...