Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביום שאייל יקנה אלפא רומאו...

מצד שני, בשרשור הזה אמרו שרק חמור לא משנה את דעתו.

 

אותו דבר אפשר היה להגיד על השרשור הזה כולו: ביום שאוראל לא יקנה סקודה... ;-)

איך שגלגל מסתובב לו.

(ובלי קשר, הוא הרי כיוון לאוראל, ולא לאייל)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ביום שאייל יקנה אלפא רומאו...

 

מצד שני, בשרשור הזה אמרו שרק חמור לא משנה את דעתו.

 

יש אלפא ויש אלפא. אין דין ג'ולייטה 230 כ"ס (אלוהים יודע איך קוראים לה, כי אני לא) כדין 147. במחיר של GTI (שלא לומר פחות), לא הייתי פוסל אותה כלל ("והמבין יבין", כפי שאומרים).

 

אוראל, נראה לי שכדאי שתבדוק את עניין הDS3 מקרוב. נשמע לי תפור לדרישות שלך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לא רק אלוהים יודע. קוראים לה ג'ולייטה תלתן ירוק ולפי הביקורות בחו"ל היא אכן מתחרה ראויה ל GTI.

emotion of motion

פורסם
לא רק אלוהים יודע. קוראים לה ג'ולייטה תלתן ירוק ולפי הביקורות בחו"ל היא אכן מתחרה ראויה ל GTI.

 

עכשיו קראתי, נשמע די פושר לפי EVO לפחות. ציפיתי בדיוק להפך, לא לעוד A3. כמובן שצריך לנסות וכו'.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

דווקא את הגרסה עם 170 כ"ס הם אהבו שם ב-EVO.

עם הסתייגות בסגנון של "זה לא אלפא רומיאו של פעם"

 

עגב לטעמי היא נראית מדהים בצבעים האלה של המרכב והג'אנטים, פחות טוב בלבן:

 

2011-Alfa-Romeo-Giulietta-Exotic-Car.jpg

פורסם

אוראל, ממה שידוע לי יש אלפא מיטו תלתן ירוק אדומה לנסיעות מבחן ולא רק לבנה מעניין שלא הציעו לך אותה עדיין.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

אוראל, נראה לי שכדאי שתבדוק את עניין הDS3 מקרוב. נשמע לי תפור לדרישות שלך.

 

לטעמי עיצובה של ה-DS3 בטופ של הקטגוריה, במיוחד עם שלל הקומבינציות של צבעי הגוף/גג/ג'אנט לבחירה אישית.

לצערי לובינסקי מתכוונים לייבא אך ורק את גרסת ה-1.6 אוטו', רכב כזה יהיה פושר בביצועיו ומיועד בעיקר לילדות שמנת מצפון ת"א.

אלוואי ואתבדה ולובינסקי יראו כוונה לייבא את ה-1.6 טורבו ידני, יש לה פונטנציאל ראש בראש מול ה-FR.

פורסם
אוראל, ממה שידוע לי יש אלפא מיטו תלתן ירוק אדומה לנסיעות מבחן ולא רק לבנה מעניין שלא הציעו לך אותה עדיין.

 

ידידי, ידוע לי - היטב - שרכב ההדגמה הוא אדמוני. ראיתי אותה מספר פעמים :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שלום אני השחור, עקפת אותנו ליד הכפר הירוק אם אני לא טועה... יכלת לשמוע מהאוטו שלי את אדון שוקו! =]

 

בקשר לרכב, שמע זה אוטו מדהים, לגבי האנשים שמדברים על חוויית נהיגה, קח את האוטו הזה לנס הרים ותראה איך הוא מתנהג וזה מדהים, או שתקח אותו ליום מסלול ויהיו לך תוצאות יותר טובות מהרבה רכבים שאתה לא מתאר לעצמך...

 

לדעתי זה רכב באמת שמדהים.

 

במידה ואתה קונה אותו דבר איתי לפני אני אתן לך כמה טיפים (דברים שצריך להגיד לאלפא לפני, כגון צמיגים!)

 

כן ,חלפתי על פניכם לפני הכפר הירוק בסביבות השעה 15:30-16:00

תגיד יש הגבלת מהירות של 70 קמ"ש במיטו ? כי חיפשתי לראות מי הזקנות שנוסעות כ"כ לאט בנתיב האמצעי :)

 

 

ביום שאייל יקנה אלפא רומאו...

 

מצד שני, בשרשור הזה אמרו שרק חמור לא משנה את דעתו.

 

ברור לך שהוא לא התכוון אליי, כן ?

 

אגב, זה שאני מתעב צרפתיות או לא מבין למה מוציאים רכבים כמו מיטו שהם פונטו מעוצבות, לא אומר שאני נגעל מרכבים כמו אלפא 159 או מה שרועי ציין.

 

אותו דבר אפשר היה להגיד על השרשור הזה כולו: ביום שאוראל לא יקנה סקודה... ;-)

איך שגלגל מסתובב לו.

(ובלי קשר, הוא הרי כיוון לאוראל, ולא לאייל)

 

הנעילה של אמא של אוראל ואוראל על סקודה היתה חזקה פי כמה וכמה מהסימפטיה שלי לרכבי VW...

ככה שמדובר כאן במהפך חסר תקדים.

תכלס, כשאתה לוקח את אותו רכב ומחליף אותו מספר פעמים ברכב זהה רק בצבע אחר, אתה מתגרה בסטטיסטיקה של לא ליפול על רכב לימון.

אני אומר נפלת על רכב טוב - אל תחליף אותו כל חצי שנה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, מזה עניינך?

די להיכנס לכיס של אחרים. כל אחד עושה את הטוב בעיניו. לא צריך לשמוע את הערות החסרות טעם שלך כל הזמן.

 

עוד מעט אני יוצא לכיוון פיאט - יש נסיעת מבחן על הבראבו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אגב, זה שאני מתעב צרפתיות או לא מבין למה מוציאים רכבים כמו מיטו שהם פונטו מעוצבות, לא אומר שאני נגעל מרכבים כמו אלפא 159 או מה שרועי ציין.

 

א. ברור לך שלתעב צרפתיות זו צרות מוח וקיבעון חסר פרופורציה, נכון?

ב. גם לי לא ברור למה מוציאים רכבים כמו גולף GTI שהן אוקטביה מעוצבות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
א. ברור לך שלתעב צרפתיות זו צרות מוח וקיבעון חסר פרופורציה, נכון?

ב. גם לי לא ברור למה מוציאים רכבים כמו גולף GTI שהן אוקטביה מעוצבות.

 

היי!!! אל תעליב את האוקטביה ע"י קשירת שמה לסמל הנובורישיות AKA גולף GTI!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...