Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חה חה חה חה...

 

מעדיפים להימנע מצ'מפיון, בעיקר מפולקסווגן (מסיבות אישיות - לאו דווקא בגלל בעיות עבר).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, מה נסגר איתך?אתה ממש יורה לכל הכיוונים כמו מטורף. אולי תלך על דייהטסו מטריה וסגור עניין?:)

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אוראל, מה נסגר איתך?אתה ממש יורה לכל הכיוונים כמו מטורף. אולי תלך על דייהטסו מטריה וסגור עניין?:)

 

אין בידני... :lol:

 

כפי שציינתי - אלה שלושת האופציות שעומדות בפנינו, לא מעבר לזה (לא פולו, לא איביזה, לא פביה, וכו').

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הבראבו זולה מהמיטו בכ-25K ש"ח. מסיבוב קצרצר בבראבו (דואלוג'יק. ככה קוראים לזה ,לא?) התרשמתי לטובה מהנוחות, מהכח, ומהאינטריור שנראה ומרגיש איכותי למדי. מבחינת יופי, אין ספק שמדובר במכונית יפה (לדעתי יותר מהמיטו). במחיר שלה אני חושב שהיא קניה מצויינת. חוץ מזה, אתה יודע שאתה אוהב את הבראבו :)

פורסם

אלי, תודה.

 

אעשה נסיעות מבחן ואחזור עם התרשמויות :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
איל - לא. רב הנסיעות הן שלי ובדר"כ זה אני לבדי או חבר (ובמקרה הגרוע ביותר - 2 חברים).

 

גבר גבר, עכשיו ראיתי... אין מצב שאני נדחס במושב האחורי של מיטו...

תקנה משהו שיהיה לי מקום... :wink:

Confidence In Motion

פורסם

"מאוד מאכזבת"? נשמע לי חשוד משהו.להרבה חברי פורום יש את המיטו 155 ולא שמעתי תלונות מאף אחד. אז נכון, תגיד שהם משוחדים, אבל חייבים להיות כמה אובייקטיבים שאפשר לסמוך עליהם.אני ישבתי ליד אחד מחברי הפורום כאשר עשה לי סיבוב די ארוך עליה ונהניתי מאוד מחוויית הנסיעה.מה שקצת הפריע לי זה הפנים, מצועצע מדי ולא נראה איכותי מדי או מגובש על עצמו (לא כמו ב-159 או ה-GT לפחות).

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אלי, תודה.

 

אעשה נסיעות מבחן ואחזור עם התרשמויות :wink:

 

אולי אתה בכלל רוצה C220 ? :)

אני בדיוק מתחיל לחפש אחר W204 2007 אז אם משהו יצוץ...

פורסם
אלכס, אני יודע... :wink::wink:

 

לאחר בירורים קצרים - מתברר שישנן עוד אופציות נחמדות, אשמח לשמוע דעתכם.

 

- פיז'ו 207 "ספורט" 1.6 ידנית.

- פיאט בראבו 1.4T ידנית.

 

בעצמך אמרת לי שאתה לא מתקרב לצרפתיות :)

 

אני עדיין חושב שכדאי לך לבדוק את ה 207 GT, עם 150 כ"ס ידנית, בתוספת של 5K כבר אתה יכול לרכוש את הGTI עם 175 כ"ס.

נ.ב בקיץ יש מבצע של חבר עם פג'ו+סיטרואן, תמיד אפשר לסדר משהו :wink:

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
גבר גבר, עכשיו ראיתי... אין מצב שאני נדחס במושב האחורי של מיטו...

תקנה משהו שיהיה לי מקום... :wink:

 

מה שאתם עושים במושב האחורי , תשמרו ביניכם :)

 

מה עם פיאסטה החדשה? לא אמורה להגיע ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...