Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

- פונטו 135 ראשונה נחתה באולם התצוגה והיא פשוט מדהימה. ממתין להגעת רכב מבחן (אי שם בעתיד היותר רחוק).

- נסיעת מבחן בבראבו 1.4T - שבוע הבא. אשוב עם התרשמותי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
- פונטו 135 ראשונה נחתה באולם התצוגה והיא פשוט מדהימה. ממתין להגעת רכב מבחן (אי שם בעתיד היותר רחוק).

- נסיעת מבחן בבראבו 1.4T - שבוע הבא. אשוב עם התרשמותי.

 

במה הוא שונה מהאיבו הרגילה? לא מצאתי מקום עם מפרט של הרכב, אודה לך אם תוכל לפרט קצת.

פורסם

אני אישית בהלם!

למרות שהגיע הזמן שתנהג ברכב עם יותר מ100 כ"ס.

האיטלקיות בהחלט אופציות ראויות אבל גם הסיטרואן החדשה היא אופציה מעניינת לא פחות.

בקשר למיטו, אם כבר מיטו אז רק 155.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בקשר למיטו, אם כבר מיטו אז רק 155.

עידן

 

שוב, זה הרבה מעבר לתקציב.

 

לגבי הפונטו - חישוקי 17, גג פנורמי (חלקו הקידמי נפתח כמו סאן רוף רגיל), מושבים ספורטיביים ותומכים, תא נוסעים עם נגיעות של לבן פנינה וכו'.

מקווה שבקרוב יצא המפרט המלא ואעדכן.

 

ביקשתי מהם לברר לי האם ניתן להזמין אותה ב-3 דלת' ובלי הגג הפנורמי - במטרה לחסוך עלויות. אין לי צורך בדלתות המיותרות והגג הפנורמי פשוט לא מתאים לארצנו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הפונטו איבו נראית מדהים בעיני, בעיקר בצבע הבורדו כמו בזו שהייתה באוטומוטור.

IMG_1856.jpg

פורסם

אלי, האמת שאיני סובל את הפרונט שלה. מכוער ליד הפרונט העצבני-מתוק של המיטו.

 

מסכים שבבורדו היא נראית טוב.

תציץ בנט ותראה איך היא נראית בכחול ותציץ בסוכנות בת"א ותראה איך היא נראית בלבן-אפור פנינה (סטייל לקסוס).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לדעתי לא מתאים כיום כבר להשתמש במשטח מחזיר אור בפנסים הקדמיים ולא בעדשות.

זה מכער את החלק הקדמי של הרכב וגורם לו להיראות מיושן וזול יותר לטעמי.

 

לא מבין למה השקיעו בגג פאנורמי וחישוקי 17 ומהפרט כזה פשוט שכחו. (פונטו)

אבל יכול להיות שזה רק אני ויש אנשים שאוהבים את זה דווקא.

פורסם

הגישה שלי היא שלא כדאי לקנות רכב חדש שרק הגיע או יגיע,כמו הפונטו / DS, במיוחד כשמדובר ביצרנים האלה אבל לא רק (ראו קורולה צורה קודמת בשנתיים הראשונות, פיג'ו 307 ומגאן בתחילת הדרך וכו'..)

צריך לתת לו להתבשל שנה אחת על הכביש ולראות אם יש לו מחלות מיוחדות / לתת ליצרן הזדמנות לבצע תיקונים לתקלות האלה על פס הייצור לדגמים הבאים שיוצאים (בלי מתיחת פנים).

 

אגב אתמול עקפתי "שיירה" של מיטואים על כביש 5, אחת שחורה, אחת אדומה. נהיו יותר נפוצות מיונדאי גטס הא? :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הלבנה היא הQV?:twisted:

 

אני לא רואה סיבה לפחד לקנות את הפונטו איבו (איזה שם מטומטם...) בסך הכך מדובר בפיאט פונטו גרנדה קצת קצת יותר מכוערת, זאת לא מכונית חדשה לגמרי כמו הDS3.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

הלבנה היא בהחלט QV. בקרוב מאוד אנהג בה (רכב ההדגמה האדמוני של אלפא) :twisted:

 

ה-DS3 היא C3 בתחפושת מעוצבת וצעירה יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הגישה שלי היא שלא כדאי לקנות רכב חדש שרק הגיע או יגיע,כמו הפונטו / DS, במיוחד כשמדובר ביצרנים האלה אבל לא רק (ראו קורולה צורה קודמת בשנתיים הראשונות, פיג'ו 307 ומגאן בתחילת הדרך וכו'..)

צריך לתת לו להתבשל שנה אחת על הכביש ולראות אם יש לו מחלות מיוחדות / לתת ליצרן הזדמנות לבצע תיקונים לתקלות האלה על פס הייצור לדגמים הבאים שיוצאים (בלי מתיחת פנים).

 

אגב אתמול עקפתי "שיירה" של מיטואים על כביש 5, אחת שחורה, אחת אדומה. נהיו יותר נפוצות מיונדאי גטס הא? :)

 

שלום אני השחור, עקפת אותנו ליד הכפר הירוק אם אני לא טועה... יכלת לשמוע מהאוטו שלי את אדון שוקו! =]

 

בקשר לרכב, שמע זה אוטו מדהים, לגבי האנשים שמדברים על חוויית נהיגה, קח את האוטו הזה לנס הרים ותראה איך הוא מתנהג וזה מדהים, או שתקח אותו ליום מסלול ויהיו לך תוצאות יותר טובות מהרבה רכבים שאתה לא מתאר לעצמך...

 

לדעתי זה רכב באמת שמדהים.

 

במידה ואתה קונה אותו דבר איתי לפני אני אתן לך כמה טיפים (דברים שצריך להגיד לאלפא לפני, כגון צמיגים!)

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם

במידה ואתה קונה אותו דבר איתי לפני אני אתן לך כמה טיפים (דברים שצריך להגיד לאלפא לפני, כגון צמיגים!)

 

ביום שאייל יקנה אלפא רומאו...

 

מצד שני, בשרשור הזה אמרו שרק חמור לא משנה את דעתו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...