Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה QV כבר מתומחרת קרוב ל 190K :oops:

אני לא יודע בדיוק מה אלפא עשו ל QV, אבל בלבן היא המיטו הראשונה והיחידה שהצלחתי לאהוב עד כה.

באופן כללי אני לא חובב גדול של עיצוב המיטו, ובדגמים ה"רגילים" היא מצליחה אפילו להיראות מכוערת בעיניי.

פורסם
Falou, פוזה לא מעניינת אותי במיוחד.

 

לא כתבתי שאתה חובב פוזה, אלא שהמכונית היא מכונית פוזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ה QV כבר מתומחרת קרוב ל 190K :oops:

אני לא יודע בדיוק מה אלפא עשו ל QV, אבל בלבן היא המיטו הראשונה והיחידה שהצלחתי לאהוב עד כה.

באופן כללי אני לא חובב גדול של עיצוב המיטו, ובדגמים ה"רגילים" היא מצליחה אפילו להיראות מכוערת בעיניי.

שינו את הפנס הקדמי ומסגרת הפנסים האחוריים מכרום בוהק לאפור מט. זה מקטין את אפקט האוגר המופתע שיש לאוטו הזה...

פורסם
על הפאביה הסכימו לעשות לך טרייד אין?

 

(איך שגלגל מסתובב לו...)

 

איל, הפביה כרגע לא רלוונטית. העניינים בבדיקה - מעבר לזה אני לא אכנס.

 

קודם תן לי למצוא את המחליפה הראויה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שינו את הפנס הקדמי ומסגרת הפנסים האחוריים מכרום בוהק לאפור מט. זה מקטין את אפקט האוגר המופתע שיש לאוטו הזה...

 

חזק! :lol: לא יכולתי לתאר את זה טוב יותר

פורסם
איל, הפביה כרגע לא רלוונטית. העניינים בבדיקה - מעבר לזה אני לא אכנס.

קודם תן לי למצוא את המחליפה הראויה :wink:

 

אולי לא הובנתי - שאלתי אם פיאט הסכימו לעשות לך טרייד על הפאביה.

שלושת האופציות שציינת נראות לי מחליפות ראויות. אני בטח הייתי הולך על הצרפתייה, זה היה מזכיר לי את Marie שהיתה חברה שלי פעם ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אוראל לפי מה שאתה כותב על הפאביה שהיא לא רלוונטית ניתן לחשוב שהיא מתה..

 

:wink:

 

וברצינות, אפשר לדעת מה גרם לך לכזה שינוי של 180 מעלות בגישה ?

 

אני שואל כי זה באמת מסקרן כי אתה כמובן המשתמש הכי מזוהה בפורום עם מותג סקודה בכלל והפאביה בפרט, עד לפני כמה חודשים התייחסת לסקודה במונח "החבר'ה מצ'כיה", היום זה נראה שאם תשתמש באיזשהו מונח כלפיהם זה יהיה "החבר'ה מאושוויץ", מה גרם לכזו תפנית ?

 

אין חכם כבעל נסיון,ואולי אתה, כמישהו שהוריו כבר רכשו מספר מכוניות סקודה, תוכל להזהיר קונים עתידיים מבעיה כזו או אחרת שקשורה ליצרן (למרות שממה שאני מבין ממך זה יותר קשור ליבואן כי אתה שולל בעצם את כל התוצרת...).

 

חשוב לי לציין,אני רציני לגמרי עם מה שאני מבקש,זה לא נאמר במטרה לעקוץ או משהו כזה חלילה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אין חכם כבעל נסיון,ואולי אתה, כמישהו שהוריו כבר רכשו מספר מכוניות סקודה, תוכל להזהיר קונים עתידיים מבעיה כזו או אחרת שקשורה ליצרן (למרות שממה שאני מבין ממך זה יותר קשור ליבואן כי אתה שולל בעצם את כל התוצרת...).

 

חשוב לי לציין,אני רציני לגמרי עם מה שאני מבקש,זה לא נאמר במטרה לעקוץ או משהו כזה חלילה.

 

עידן, היא לא מתה. כל עוד לא נקבל הצעה מעניינת מהיבואן (פיצוי או כל דבר אחר) - אנחנו מעדיפים להמשיך הלאה.

 

אין לי שום בעיה עם הפביה כרכב - היא עושה את המטלות באופן הראוי.

הספציפית בעייתית (לימונית) ואחרי אין ספור ביקורים במוסך - בתקופה כ"כ קצרה - זה הפך מייאש, מעצבן ומטריד.

 

הבעיה אינה קשורה ליצרן - הבעיות קיימות אך ורק בארץ, זה בדיוק העניין.

מעניין אותי לדעת מה הסיבה לכך ואיך זה שבאירופה אין תלונות על תופעות שכאלה. יש כאן בעיה מוזרה שצריך לאמת אותה.

 

אני לא שולל רכישה של הרכבים.

חברים שלי ממשיכים להחליף שקודות בשקודות חדשות ומאמין שימשיכו כך כל עוד הם מרוצים (והם מרוצים).

 

הרכב הנוכחי גרם להבין שאולי הגיע הזמן לעבור למשהו מגניב ומהנה יותר.

אימי בקושי נוהגת ברכב ורב הנסיעות שלה הן עירוניות (ואתם יודעים - נס ציונה קטנה... קטנה מאוד). אני נוהג רב הזמן ומעל 90% מהנסועה היא שלי ורק שלי.

אין צורך ממשי בדלתות המיותרות ואפשרי לעבור לרכב משולש דלתות - עם ניחוח ספורטיבי ולוק מיוחד יותר.

 

אגב, DS3 - מה דעתכם? :oops:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אופציה מעניינת מאוד - לפי הכתבות היא גם יפה וגם אופה, אבל תבדוק טוב אם מייבאים את הגרסה הידנית, כי קראתי איפשהו שיביאו לארץ רק את הגרסה האוטומטית ואין בכלל מה לדבר על הגרסה החזקה.

מקווה שהשתנה משהו מאז מהכתבה. בכל מקרה, אל תצפה למחיר זול.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

המחיר ידוע - סביב 130K.

 

אגב, ישנה אופציה נוספת - פיאט פונטו EVO בגרסת 1.4T 135 "ספורטינג". 137K ש"ח.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

RS היה נחמד, אם וכאשר העניין יתברר ויסגר שתפרט יותר מעבר לכך שזו בעיה שקיימת בארץ וכ"ו. כמובן אם תוכל.

 

בהצלחה בבחירת הרכב הבא שלכם!

 

אגב, לגבי הDS3 היא אמורה להגיע, אם אינני טועה יחד עם הC3. קרי, בסוף מאי עד אמצע יוני, לפחות זה מה שנאמר לי משיחה עם לובינסקי.

 

מכונית בהחלט מעניינת! שיהיה מעניין לקחת אותה לנסיעת מבחן.

 

 

יום טוב.

פורסם

לDS3 פנים יפיהפה ומיוחד, כמו שסיטרואן צריכים לעשות (וגם הכיסאות נוחים, אבל קצת צרים לי).

לעומת זאת עיצוב החוץ נראה איום ונורא.

Insane things comes from insanely people.


×
×
  • תוכן חדש...