Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי!!! אל תעליב את האוקטביה ע"י קשירת שמה לסמל הנובורישיות AKA גולף GTI!

 

צודק, סליחה, אני מתקן:

גם לי לא ברור למה מוציאים גולף GTI שהן ג'טה/טולדו/אלטאה/קאדי/טוראן מעוצבות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן, אם כי ה- GTI כבר מופיעה גם במקומות נובורישים.

בכלל, אני מציע שקספר יעבור לנהוג על זה:

קישור

 

אשתו לא תרגיש בהבדל ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
א. ברור לך שלתעב צרפתיות זו צרות מוח וקיבעון חסר פרופורציה, נכון?

ב. גם לי לא ברור למה מוציאים רכבים כמו גולף GTI שהן אוקטביה מעוצבות.

 

לדעתי : אתה מתכוון למה מוציאים גרסה מכוערת של הGTI הפונה לקהל נהגי המוניות/אנשים חסרי טעם ? :-D

(הרי האוקטביה תופסת טרמפ על ה GTI ולא ההפך...)

 

אם הדבר היחיד שאתה יכול לעקוץ אותי הוא עליו הוא אופי הלקוחות של היצרן אז כנראה שה MK5 באמת מוצלחת... :)

אתה רוצה בכח שאני אספר את הבדיחה על בעלי מיאטות ונטיותיהם המיניות ?

 

אפרופו נובורישיות, מכרתי את הGTI הקודמת שלי לבחור מרמלה ויצא לי להסתובב שם באיזור.

כמות הפולקסווגנים בגרסאות המפוארות והספורטיביות (כולל GTI,שירוקו וכו'), הBMW ושאר רכבי הפאר היא חסרת תקדים גם במונחים של מעוזי הנובורישיות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אתה בטוח שכמות מכוניות הפולקסווגן "הספורטיביות" הם יותר מצויים ברמלה מאשר BMW ושאר מותגי הפרימיום אז כנראה שאתה לא בעיר הנכונה.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
כן ,חלפתי על פניכם לפני הכפר הירוק בסביבות השעה 15:30-16:00

תגיד יש הגבלת מהירות של 70 קמ"ש במיטו ? כי חיפשתי לראות מי הזקנות שנוסעות כ"כ לאט בנתיב האמצעי :)

אני מצטער שאני חושב שלנסוע על כביש במהירות של 90 קמ"ש זה נראה לי הגיוני, אבל אם אתה מתעקש לנסוע על איזה 110, תהנה מזה, לדעתי סתם בזבוז דלק.

 

 

 

ברור לך שהוא לא התכוון אליי, כן ?

 

אגב, זה שאני מתעב צרפתיות או לא מבין למה מוציאים רכבים כמו מיטו שהם פונטו מעוצבות, לא אומר שאני נגעל מרכבים כמו אלפא 159 או מה שרועי ציין.

זה בסדר, אני לא מבין למה יש איביזה, פולו, גולף, A3 ואפשר להכניס גם את הלאון או ג'טה, פאסאט וA4 ואתה לבד מבין את ההמשך...

 

ההשוואה בין פונטו למיטו ממש לא קרובה, אין את אותו מנוע לא אותו גימור, לא קרוב אפילו...

התגובות בתוך הציטוט...

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם
ההשוואה בין פונטו למיטו ממש לא קרובה, אין את אותו מנוע לא אותו גימור, לא קרוב אפילו..

 

במנוע של מיטו השתמשו גם בגרנדה פונטו אברט. זה שלא מכרו את האברט בארץ, לא אומר שהמנוע של מיטו מיוחד.

שנית - מיטו מבוססת על פונטו, בניגוד לג'ולייטה למשל, שלא מבוססת על בראבו ויש לה פלטפורמה משלה.

ההבדלים כנראה מסתכמים בעיצוב (חיצוני ופנימי), איבזור וכיול מתלים, היגוי וכו'.

פורסם

בעידן הגלובליזציה שיתוף מכללים בין יצרנים שונים הוא דבר מאוד נפוץ, בטח ובטח כשמדובר באותו יצרן.

דוגמא אחת מיני רבות, הרי לא תאמר לבעל מאזדה 3 שיש לו פוקוס מעוצבת או וולוו S40 זולה (שלשתן חולקות את אותה פלטפורמה).

אגב, הסיבה שהג'ולייטה נהנית מפלטפורמה יחודית היא פשוט כי הג'ולייטה היא הרכב הראשון מקבוצת פיאט שעושה שימוש בפלטפורמה החדשה שלהם שתופיע בחלק ניכר מדגמי פיאט, אלפא, לנצי'ה, קרייזלר של השנים הקרובות.

פורסם

אני גם לא אמרתי שמיטו היא פונטו מעוצבת, פשוט הבחור חושב שאין שום דבר משותף בין הרכבים, אז הסברתי לו.

זה הכל :-)

פורסם
אני גם לא אמרתי שמיטו היא פונטו מעוצבת, פשוט הבחור חושב שאין שום דבר משותף בין הרכבים, אז הסברתי לו.

זה הכל :-)

 

אם תקרא מה שרשמתי, אז רשמתי שזה לא קרוב, ואין מה לעשות, הפונטו לא מתקרבת למיטו לא ברמת הגימור, לא בכח של המנוע, לא בהתנהגות, זה רכב שונה, נכון המיטו כביכול מבוסס על פונטו, אבל הוא הרבה יותר טוב ממנו...

 

כמו שהמס' 4 מבוסס על המס' 2, אבל הוא הרבה יותר גדול...

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם

YUV, המיטו בהחלט מותק של אוטו ויש בו איזה קסם, רק שאין להתעלם מהעובדה שאינה מבריקה - ותא הנוסעים אינו הצד החזק שלה.

שימוש מאסיבי בחומרים גסים ונוקשים למגע. לא מתאים ברכב המתומחר וממותג ככה.

זאת נקודה קריטית שאיכזבה אותי ביחס לתא נוסעים של הפביה, אשר מרגיש איכותי ומוקפד יותר.

 

ולגבי המיטו VS פונטו - בוא נמתין שפיאט יביאו ארצה גרסת הדגמה לפונטו "ספורטינג" 135. יש לה מנוע מודרני משמעותית משל המיטו הבסיסית, היא זולה יותר ומאובזרת היטב.

מבחנים מאנגליה טוענים שהיא סובלת ההיגוי קליל (ומנותק) ותפעול הילוכים מעורפל. מעבר לזה - נטען שהיא זריזה, חסכונית מאוד ואפילו תגרום לחיוכים.

 

בקרוב אעשה סיבוב במיטו QV. מעניין לראות כיצד היא ביחס למיטו 155 :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...