Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שחר הזלקורן כתב ב-ynet מבחן דרכים למיטו (155 כ"ס), ניתנה לי הזכות לנהוג בה עבור אותו מבחן ואני מסכים עם כל מה שנכתב שם.

 

בשורה התחתונה: מאוד מאכזבת כמכונית לנהג. אבל נראית טוב.

 

אוראל נהג על ה 155 אז הוא יודע על מה מדובר (וסליחה אוראל שאני עונה בשמך).

אני אישית לא הסכמתי עם רוב מה שכתבו שם. כנראה שההבדל הוא ברמת הציפיות.

emotion of motion

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תקנה גולף ותצבע את הידיות והמראות.

ת'אכלס עכשיו, 207 GTI זה האוטו בשבילך, תזכור מה שאני אומר לך!

אם אני לא טועה יש להם אחת שחורה בזמינות מיידית.

הם יכולים לתת הנחה יפה :-D

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

יוני, אני אבדוק את הנושא. תודה.

 

אייל, אין פיאסטה ידנית בארץ.

 

בכל אופן - עוד מעט אני יוצא לאסוף את המיטו ליום. אחזור עם חוו"ד :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

GTI 207? נהגת על אחת? דוגמא טובה למכונית טובה על הנייר ופשוט לא מתחברת במציאות. בכל מקרה קח אותה לסיבוב.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
מה שאתם עושים במושב האחורי , תשמרו ביניכם :)

 

מה עם פיאסטה החדשה? לא אמורה להגיע ?

 

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:, משום מה תמיד אתה מוצא את הסאב טקסט כדי להנחית עליי משהו. לפחות זה תמיד מצחיק.

 

לגבי הפיאסטה אין סיבה לרוץ לקנות, אתה קונה קנקן יפה ובלי כלום בפנים.

Confidence In Motion

פורסם

אני כאן והמיטו נחה לה, לאחר יום ארוך ומפרך.

 

לצערי - אמא לא התלהבה יותר מידי (למרות שאכן אהבה) ואני התאהבתי.

 

לא חסר חסרונות - היא לא הכי איכותית ונעימה מבפנים, נכון שהגיר (לפחות ברכב ההדגמה) מחורבן ומעורפל, נכון שההיגוי מנותק (אך מדוייק ברמה מפחידה), הנוחות נסיעה קשיחה עד מאוד והיא אינה חורכת אספלט (למרות שהיא מספיק זריזה לטעמי).

 

מנגד - היא פשוט יפה, מדליקה, מגניבה ומסובבת ראשים (יותר מידי... בעיקר באדום), יש לה צליל חביב (ושריקת טורבו די עצבנית) ובלמים נשכניים להפליא.

 

ממתין לסיבוב על הבראבו 1.4T ואז נראה מה הלאה.

מבחינתי, אני לוקח את המיטו. אהבתי.

נכון שהיא לא מבריקה בהרבה תחומים, אבל יש בה קסם מיוחד. קשה לי לחשוב על הפרידה ממנה מחר... :|

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם אין לך ענין מיוחד במשיכת מבטים, הבראבו ( גם לא קוטלת קנים מבחינת מראה ) להערכתי עדיפה. מכניקה זהה לזו של המיטו בגוף מרווח משמעותית, נוחות נסיעה עדיפה ומעל לכל מחיר אחר. חבל שהגירסה החזקה יותר אינה מיובאת, אלא שגם לזו עם 120 כ"ס "בלבד", מומנט פנטסטי וצורך בהרבה אצבעות משולשות שצריך להראות לכל מיני יפניות עם 1.6 או אפילו 2 ליטר, יקרות בהרבה.

פורסם

מנגד - היא פשוט יפה, מדליקה, מגניבה ומסובבת ראשים... נכון שהיא לא מבריקה בהרבה תחומים, אבל יש בה קסם מיוחד.

 

ברכותיי.

אחרי הרציונליזציה האינסופית סביב רכישת הפאביה, אתה בדרכך להעדיף מכונית פוזה.

לפחות זו תהיה אחת ששווה את ההגדרה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אבל אוראל בחור צעיר בשנות ה 20. מאותה הסיבה שהמיטו מדברת אלי היא מדברת אליו. המרווח של הבראבו הוא חסרון מבחינתי, לא יתרון.

דווקא התזזיתיות של המיטו מקנה לה משהו צעיר.

המיטו היא לא מכונית קוסט-אפקטיבית. ברור שאפשר למצוא משהו על הנייר שעדיף.

לדעתי הבראבו יותר מתאימה לבעל משפחה שרוצה משהו שונה מה 1.6 אוטומט הסטנדרטי, לא לצעיר שמחפש רכב מגניב.

emotion of motion

פורסם

באמת כל הכבוד לסמל"ת שהצליחו להעלות כ"כ הרבה מיטו ופיאט 500 על הכבישים שהם למעשה רכבי פוזה ושיק ופחות מכונות נהיגה, יש כמה וכמה בחורות בשכונה שלי חמושות ברכבים האלה (עם זאת לא ראיתי מעולם גבר נוהג באחת מהן).

 

אוראל , עבר חתול שחור בינך לבין צ'מפיון מוטורס בכלל וסקודה בפרט ? ההיפוך הזה הוא יותר דרסטי מאשר אם אני הייתי מתהפך ,נכנס לקרסו ויוצא עם מגאן :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אבל אוראל בחור צעיר בשנות ה 20. מאותה הסיבה שהמיטו מדברת אלי היא מדברת אליו. המרווח של הבראבו הוא חסרון מבחינתי, לא יתרון.

דווקא התזזיתיות של המיטו מקנה לה משהו צעיר.

המיטו היא לא מכונית קוסט-אפקטיבית. ברור שאפשר למצוא משהו על הנייר שעדיף.

לדעתי הבראבו יותר מתאימה לבעל משפחה שרוצה משהו שונה מה 1.6 אוטומט הסטנדרטי, לא לצעיר שמחפש רכב מגניב.

 

הוא אולי בחור צעיר, אבל הוא לא הנהג היחיד ברכב. צריך לקחת את הנקודה הזו גם בחשבון.

 

נ.ב

אם אתה כבר בדרך לקחת את הבראבו לנ.מבחן, תשאל על הדרך מתי מתוכננת להגיע הפונטו איבו 135 כ"ס. אולי היא גם שווה בדיקה.

פורסם
שחר הזלקורן כתב ב-ynet מבחן דרכים למיטו (155 כ"ס), ניתנה לי הזכות לנהוג בה עבור אותו מבחן ואני מסכים עם כל מה שנכתב שם.

 

בשורה התחתונה: מאוד מאכזבת כמכונית לנהג. אבל נראית טוב.

 

כמו מרבית המכוניות החדישות לצערנו.

ההגאים החשמליים והבקרות למיניהן גובים מחיר כנראה (הגאי המופת של פיז'ו\אלפא\פורד מהעבר פשוט מתו )

משום מה, לאחרונה מעטות המכוניות המצליחות להציע גם כיול מתלים מוצלח:roll: (ושוב חוזרים לדוגמאות הנ"ל)

מזכיר לי מאוד את נסיעת המבחן שלי באיביזה FR החדשה.

מכונית שעושה הכל כמעט טוב מאוד, אבל בעלת הגה אילם וכיול מתלים רחוק משלמות וזה ממש חבל, זה כאילו אתה מרגיש שזה כמעט שם, אבל זה נשאר רק כמעט...:-(

פורסם

רועי, אנחנו נבדוק גם את הבראבו - אל דאגה. אין ספק שהיא נותנת תמורה עדיפה (ולטעמי לא פחות יפה מהמיטו), השאלה האם היא תזזית כמו המיטו.

 

Falou, פוזה לא מעניינת אותי במיוחד. היה חריג לקבל את כל תשומת הלב הזאת ולעיתים זה היה מעיק - נעקפתי רק בשביל שיראו מי נוהג ברכב ואת הרכב.

יש מי שיגיד שהמיטו מכוערת או מוזרה, אני מאוד אהבתי אותה - נהנתי לצאת לחנייה ולהביט בה ככה סתם.

אם נבחר בה סופית - תיהיה בטוח שניקח לבנה - רק בשביל לנסות ולהפחית את האפקט ההגעה...

 

מושלמת היא - ואמרתי את זה. לא חסר לה מגרעות.

מצד שני - אין כמעט אופציות אחרות שיש להן את הטאץ/לוק הספורטיבי/צעיר שלה. מה גם שהתקציב אינו מאפשר אופציות ספורטיביות או מהנות משמעותית (כרגע).

 

207 ספורט אין כרכב הדגמה ולכן היא נפסלת - לא קונה רכב לפני שאני נוהג בו. חבל שזאת ההתייחסות של לובינסקי ל"פריקים" שרוצים ידני.

 

אלי, התחיל היבוא ויש מחיר (קרוב מידי למיטו 120...)

אני אברר לגבי רכב הדגמה. אל תדאג.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אותם דיבורים ואותן תחזיות שחורות היו בשנות השמונים כשהתחילו לעבור להגאים מתוגברים במכוניות בעלות נטיה ספורטיבית.

אני מניח שגם עם ההגאים החשמליים יצליחו היצרנים להגיע לכיול מתאים גם לתקשורת טובה.

לדוגמא הג'ולייטה החדשה שאמנם עוד לא נהגתי עליה אבל הביקורות מחו"ל על ההגה שלה, הגה חשמלי, הן טובות מאוד.

גם במיטו, מנסיון של חבר שעבר מרגילה 155כ"ס לQV, ההגה עבר שיפור והוא חשמלי בשתי המקרים.


×
×
  • תוכן חדש...