Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לזכרוני יצאת לנסיעת מבחן בבראבו. אין רשמים, או שהם עגומים עד כדי כך שלא נעים לך לרשום אותם כאן ?

 

רועי, אתה זוכר נכון - לקחתי את הבראבו לנסיעת מבחן של שעה (וכנראה אקח אותה לאוברנייט בשבוע הבא).

 

הבראבו הזכירה לי מדוע כ"כ אהבתי אותה בגרמניה (לפני כשנתיים). אין בה את תחושת העצבנות והשובבות יתר של המיטו, אך היא טובה ממנה בכל השאר, גם מבחינת צליל המנוע (וזה אותו המנוע...) :shock:

 

אסכם ואומר שהפור נפל עליה וכרגע היא האופציה המועדפת עלינו. אנחנו נמתין להגעת רכב הדגמה פונטו 135 ואז נחליט סופית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נראה לי שתא הנוסעים של הפאביה מרגיש מוקפד בעיקר בראש שלך (לעומת המיטו).

מעניין שבכל הביקורות דווקא מציינים לטובה את איכות החומרים וההרכבה של המיטו.

emotion of motion

פורסם

אלכס, יש דרכים אחרות להגיב - גם אם דבריי לא נראים לך.

אולי בראש שלך שהמיטו מצויינת מבחינה זו?

 

לא טענתי שהמיטו מזעזעת מבחינה זו. חבל שהחומרים נוקשים וגסים למראה ולמגע וקשה להתעלם מזה. זה מתאים יותר לפונטו (כפיאט) ופחות למיטו (כאלפא).

לגבי טיב ההרכבה, הכל הרגיש במקומו (למרות שנשמעו ציוצים מאיזור תא הכפפות).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא הבנתי איזה חלק בדברים שלי העליב אותך, לא זו היתה הכוונה.

הכוונה "בראש שלך" היתה שכשאתה מצפה למשהו אתה יותר מחפש אותו.

מוזר לי למשל שלא שמעתי אף אחד מתלונן על הפלסטיק הזול שיש בפולו החדשה מאחורה. זה פולקסוואגן אז זה כנראה איכותי ואף אחד לא מחפש את הפלסיטיקים הפחות איכותיים.

 

במיטו רוב הפלסטיק רך. אני לא יודע אם ב 120 יש את אותו ציפוי דמוי קרבון, אבל רוב התא מצופה בו וזה מרגיש ונראה טוב. הקונסולה המרכזית הכסופה, רוב המתגים והידיות גם רכים ומרגישים סולידיים מאוד.

תא הנוסעים לא מושלם מבחינת איכות החומרים, אבל יש גבול מה אפשר לקבל ב 150K-160K.

emotion of motion

פורסם

מסכים לגבי הפולו - התאכזבתי לגלות שהדיפונים האחוריים שונים מהדיפונים הקידמיים. בכל מקרה, הפולו עדיין מרגישה מוקפדת יותר מהמיטו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני מבין שסיאט לא אופציה מבחינת פותח השרשור, אך עדיין מעניין אך בראוו ( שוויתרה על מיתלה אחורי נפרד) בהשוואה לליאון 1.8T מבחינת ניהוג? ואם אכן יש הבדל האם הוא שווה 20K לא מבוטלים?

פורסם
אנחנו נמתין להגעת רכב הדגמה פונטו 135 ואז נחליט סופית.

 

ובבראבו לא מחליפים מנוע למולטיאייר עם 135 כ"ס, רק הפונטו תגיע איתו?

פורסם

כרגע רק הפונטו (והמיטו) מקבלות את המנוע הזה.

היו דיבורים על כך שגם הבראבו אמורה לקבל את המנוע המדובר, רק שאני לא רוצה את זה קורה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני מבין שסיאט לא אופציה מבחינת פותח השרשור, אך עדיין מעניין אך בראוו ( שוויתרה על מיתלה אחורי נפרד) בהשוואה לליאון 1.8T מבחינת ניהוג? ואם אכן יש הבדל האם הוא שווה 20K לא מבוטלים?

 

יש לנו לאון 1.8T בבית, אחי נוהג עליה, המיטו מתנהגת יותר טוב והרבה יותר מהנה... תמיד אחי רוצה להתחלף איתי שהוא יקח את הרכב שלי...

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם
אכן, אם כי ה- GTI כבר מופיעה גם במקומות נובורישים.

בכלל, אני מציע שקספר יעבור לנהוג על זה:

קישור

 

אשתו לא תרגיש בהבדל ;-)

 

היית צריך לראות את הפרצוף של אישתי כשהאוקטביה VRS עלתה כאופציה...

בוא נגיד ככה, גם היא באה מבית צרפתי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

תא הנוסעים לא מושלם מבחינת איכות החומרים, אבל יש גבול מה אפשר לקבל ב 150K-160K.

 

לדעתי בסכום הזה ראוי לקבל מתגים אחרים משל הפונטו שעולה חצי...

פורסם

גם אני לא ממש התלהבתי מאיכות החמרים במיטו, בטח לעומת ה159 המוקפדת מאוד.

אבל בהשוואה לסקודה (רומסטר סקאוט בת כשנה) המיטו נראית כמו מרצדס. כמות הרעשים, קרקושים ופלסטיקים מתפרקים בתא הנוסעים ומחוצה לו שחויתי בסקודה הזאת מזכירים לי את האונו 85 המקרקשת שהיתה לי.


×
×
  • תוכן חדש...