Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לא מזמן סובארו לאונה וגיליתי כשאני עומד עם הרכב במצב d הרכב רועד, אך אם אני עומד עם מזגן דלוק הוא לא רועד....

 

 

האם זה נפוץ ברכב ?

 

במה הבעיה.?

ואהבת לרעך כמוך

פורסם

הרכב רועד בטורים נמוכים בעמידה, ברגע שהמזגן עובד הטורים עולים מעט וזה מה שמפסיק את הרעידות.

לרוב, זה נגרם בגלל קרבורטור מלוכלך / לא מכוון, או פלטינה שרופה / לא מכוונת (אם זאת הצתה מכאנית) או סתם הצתה לא מכוונת.

לא נשמע לי הגיוני שמדובר בשסתומים, לא מתאים לסובארו.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

אביתר שלום רב !

ראשית ברצוני להמליץ לך לבצע ישור קו, כפי שהמליצו לך בפורום סובארו.

חלק מישור הקו, יכול לכלול בין היתר נקוי שיפוץ וכוון קרבורטור.

מכיוון שרכבך אוטומטי, רעידות קלות ולא מורגשות כאשר הרכב בדרייב, הם סבירות ותקינות, אלא באם הרעידות מורגשות ומפריעות מאד וחריגות.

המקרה כזה יש לפתור מהקל לכבד, האפשרויות הם:

סלד סרק נמוך מדי.

חוטי הצתה בלויים ויבשים, וקיימת פריצת ניצוץ בעומס/ בדרייב.

צנרת וואקום קרועה/ בלוייה.

קרבורטור לא מכוון/ מתואם.

בעייה מכהית במנוע(בסירות נמוכה אך אפשרית.

יש לציין שהמפלג ברכבך הוא בעל הצתה אלקטרונית, ולא עם פלטינות.

כמו שידוע לי אתה אמור לבצע נסיעה לירושליים, בצע בדיקת תצרוכת דלק, שבו תבחן האפשרות שהקרבורטור צריך טיפול כבר בתחילת ישור הקו, שיכלול החלפת שמנים , מסננים ומצתים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מה הסל"ד שלך בסרק? ומה הסל"ד כשאתה מפעיל מזגן? במצב של D הסל"ד צריך לעמוד על 850 בערך וכשהמזגן דולק אז קצת יותר

מה שנראה זה שהבעיה שלך זה קרבורטור שזקוק לכיוון. אם הרכב סוחב טוב וצריכת הדלק טובה אז אל תבצע שום דבר מלבד כיוון קל במוסך

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אביתר שלום רב !

ראשית ברצוני להמליץ לך לבצע ישור קו, כפי שהמליצו לך בפורום סובארו.

חלק מישור הקו, יכול לכלול בין היתר נקוי שיפוץ וכוון קרבורטור.

מכיוון שרכבך אוטומטי, רעידות קלות ולא מורגשות כאשר הרכב בדרייב, הם סבירות ותקינות, אלא באם הרעידות מורגשות ומפריעות מאד וחריגות.

המקרה כזה יש לפתור מהקל לכבד, האפשרויות הם:

סלד סרק נמוך מדי.

חוטי הצתה בלויים ויבשים, וקיימת פריצת ניצוץ בעומס/ בדרייב.

צנרת וואקום קרועה/ בלוייה.

קרבורטור לא מכוון/ מתואם.

בעייה מכהית במנוע(בסירות נמוכה אך אפשרית.

יש לציין שהמפלג ברכבך הוא בעל הצתה אלקטרונית, ולא עם פלטינות.

כמו שידוע לי אתה אמור לבצע נסיעה לירושליים, בצע בדיקת תצרוכת דלק, שבו תבחן האפשרות שהקרבורטור צריך טיפול כבר בתחילת ישור הקו, שיכלול החלפת שמנים , מסננים ומצתים.

בברכה

צביקה

 

דוקטור סובארו , שלום רב !

אף אחד לא הציע לבדוק צנרת וואקום חוץ ממני.

אף אחד לא הציע, להפסיק להתעסק בנחושים ולגשת לבדיקה לא מחייבת לבעל מקצוע!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אף אחד לא הציע לבדוק את צינורות הואקום. ממליץ על בדיקה - אם אחד מהם קרוע תהייה בעיית רעידות בסרק.

 

דוקטור אתה צודק ב 100 אחוז.

כמו כן פלאגים או חוטי הצתה.

הקרבורטור זה הלב של הרכב הזה.

בכל אופן אני מציע לך לבקר אצל צביקה האחד והיחיד.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

שלום רב !

יש עידכון בנושא תצרוכת הדלק:

לאחר נסיעה הלוך ושוב מרעננה לירושלים, נבדקה תצרוכת הדלק והיא עומדת על 1:9,פותח השרשור שואל האם זה יתכן והגיוני, והאם יש מה לפעול בנידון, לשיפור תצרוכת הדלק?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם אתה לוחץ חצי דוושה או שלושת רבעי דוושה או עד הסוף ברוב הזמן שאתה נוהג, או לחילופין עם 4 אנשים ברכב ומזגן,אז זו תצרוכת דלק נמוכה הייתי אומר.....

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

איתי בשרשור אחר שפתחת שעשית טיפול 10 ,

מה שכדאי לך לעשות עכשיו אם המצב לא השתפר, זה שיפוץ קרבורטור.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...