Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על אנטי רולים מחברה לא מוכרת?


sshh
שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אנטי-רול זה מוט שמחבר בין המתלים בשני הצדדים, ופועל כמעין קפיץ שמתנגד לפעולת המתלים בטווחי פעולה גדולים, וכך מקטין את זויות הגלגול (מה שמביא לאחיזה יותר טובה).

בגלל הפעולה האקטיבית של אנטי-רול, חשוב מאוד שהוא יהיה מהונדס כראוי, מחומרים מתאימים, איכויות מתאימות וכו'.

 

מה שאתה קישרת בתמונה זה strut brace שזה בסה"כ מוט קשיח שמחבר בין 2 נקודות בשלדה על מנת להקשיח אותה.

הפעולה שלה היא פאסיבית. היא בעיקר נושאת בעומסים אורכיים, ולכן ההינדוס שלה הרבה יותר פשוט, וגם יצרנים עלומי שם יכולים לייצר מוצרים טובים.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה חבל שאתה מתבלבל, ועוד יותר חבל שלא ענית בהתחלה לשאלה הפשוטה ששאלתי, "מה אתה רוצה לשפר ברכב", סתם לשים ברזלים זולים ויפים, עלול לגרום כפי שכתבתי לנזק לרכב, או לרכב עצבני ולא צפוי, אני אפילו מכיר מישהו שהתקין רק STRUT עליון על רכב רך עם קפיצים מקוריים, ובסיבוב הראשון הSTRUT התנתק מהעוות של השילדה, ויצא מתוך תא המנוע, תוך שהוא עושה חור בכנף הקדמית !!!

 

את מה שכתבת על "לחתוך קפיצים" תמחק מהלקסיקון, או שתעבור לגור בעזה, לא רק שזה דבילי, אתה עוד עלול להזיק לעצמך (לא נורא) אבל גם לתאונה ולהזיק לאחרים עקב כך (וזה ממש נורא), אני לא מבין איך מצד אחד אתה "חותך קפיצים" ומצד שני מעוניין להשקיע ב R1R (צמיג מעולה, יש לי רביעיה כזו), מצ"ב מעט חומר על ההבדל בין מוטות מייצבים לבין STRUTS, שכתבתי לפני כשבוע בפורום השכן, וכן כמה מילים על מה משפרים לפני מה, ומה מהשיפורים באמת חשוב, אחרי שתענה על השאלה ששאלתי לפני שבוע, ושוב שאלתי כאן בשורה העליונה , יוכלו להמשיך לעזור לך, עד אז אתה סתם מבלבל לעצמך ולאחרים את המוח ...

 

= = = = = הקטע מהפורום השכן = = = = = = = = =

 

 

מוט מייצב = אנטי רול = SWAY BAR = חלק מתלה דינאמי שמפחית את גלגול המרכב עקב עומס הקפיץ, מקשיח את הקפיץ המועמס, ומכווץ\מפחית את יציאת הגלגל\הקפיץ הלא מועמס, כדי להפחית את הגלגול עצמו

 

art_AntiRollBar.gif

 

 

 

מוט גישור הוא משהו סטטי שמקשיח את השילדה עצמה, מחובר בחלק העליון והנייח, ולדעתי הוא חארטה לביצועים, אבל זול ויפה לבעל הרכב icon_biggrin.gif

 

RR20SAXO.jpg

 

בד"כ מגיעים להקשחות שילדה רק בצעד הרביעי בחשיבותו, אחרת יכול להיווצר רכב עצבני מידי וללא ריסון (עיין ההתנהגות המגעילה של ה WRX הקודמות), הצעדים בשיפור הם מהחשוב והכבד, לפחות חשוב, כאשר החשיבות מתבטאת בשיפור זמנים (למשל במסלול, החשוב=MINUTE, הפחות חשוב = SECONDS, ואילו האחרון, למשל מוט גישור הוא מילישניות icon_smile.gif )

 

1 - צמיגים (MINUTES.... )

2 - מתלים (בולמים ואח"כ קפיצים, למרות שתמיד מחליפים ביחד ובמתואם), כוללשינויי גיאומטריה (SECONDS)

3 - מוטות מייצבים (SAWAY_BAR)

4 - הקשחות שילדה (STRUTS למיניהם) (MILISECONDS)

 

אבל השיפור היותר חשוב מכולם הוא ........... הנהג icon_cool.gif

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור איזה קדימון הבאת תיהיה רגוע לא התכוונתי לבלבל לך או למישהו פה המוח. בעניין הקפיצים הסר דאגה מליבך הנושא נבדק אין סכנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טעות רצינית מאוד לחתוך קפיצים!

אחרי שכבר הסבירו פה איך לשפר אחיזה בצורה נכונה.

אין הגיון במעשה שלך. חוץ מניסיון לחסוך כסף. שעלול לצאת לך ביוקר.

 

מתוך רצון ללמוד. איך בדקת את הנושא של חיתוך הקפיץ?

 

לגבי אנטי רולים. אני בדעה של ללכת על משהו מוכר שנבדק בתנאי מעבדה ובשטח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לחזק את מה שכבר נאמר למרות שהט'רד הזה כבר לא קשור לנושא שהוא נפתח בו (ולמעשה לא היה קשור מלכתחילה)

 

לא חותחים קפיצים.

משקיעים כסף בקפיצי הנמכה טובים, המחיר יהיה ברוב המקרים נמוך מהמחיר של ה-R1R.

 

יאללה שמישהו יהרוג כבר את הט'רד הזה.

***Skodillac***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעניין הקפיצים הסר דאגה מליבך הנושא נבדק אין סכנה.

 

מר ישראלי "אל תדאג הכל יהיה בסוודר" :shock:

תאמין לי שהוא לא דואג. גם אנחנו לא.

האמת יהיה מעניין לשמוע מה קרה! נסה וספר לנו. תשתדל רק לצלם בוידאו כדי לתפוס את הרגע.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאתה מחפש במקום הלא נכון, בפורום הזה ישנם אנשים בודדים שהחליפו אנטירולים באוטו או אפילו יודעים מזה.

 

מציע לך לחפש באתרים בחו"ל כי קשה לי להאמין שתמצא פה את הישועה.

 

 

חבר,

 

אתה סה"כ מחובר חודש לפורום,עוד לא הבנת מי נגד מי ואתה כבר יוצא בהצהרות כאלה ?...

 

זה לא נאמר בכעס חלילה,זה נאמר מתוך כוונה ללמד אותך שלא צריך לצאת בהצהרות ואימרות מיותרות,בייחוד שאין לך שום ביסוס לגביהם.

זה שאתה לא מבין יותר מדי בנושא אנטירולים וכו' זה בסדר גמור,כולנו פה כדי ללמוד, אבל זה לא אומר שאין פה אחרים שכן מבינים ויודעים.

 

יש פה לא מעט חברים בפורום שעשו שיפורים בתחום ההתנהגות (בולמים,מתלים,אנטירולים וכל מה שבינהם) ולמרות שבארץ באמת תחום השיפורים הוא בווליום נמוך יותר מאשר בחו"ל,הידע קיים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Edan, בני (פטלקינג) הינו ממנהלי VAG ויש לו לא מעט ידע וניסיון (לפחות ב-VAGיות).

 

שי, לחתוך קפיצים?

לא ציפיתי לשמוע את זה ממך, לא מתאים...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני אומר בפה מלא שאני לא מבין גדול באנטירולים עד הדקויות הקטנות ויתכן שמבין פחות ממך.

 

.

 

אוראל,

 

אז מה אם הבחור הוא אחד ממנהלי VAG (חלילה לא נאמר בכוונה לזלזל בבני,רק לצורך ההדגמה הרלוונטית),זה לא אומר שהוא יודע הכל,ולראייה, הוא מעיד על עצמו שהוא לא מכיר את נושא האנטירולים עד לדקויות הקטנות,שזה בסדר גמור.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...