Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההסבר על אי-הופעתה של SEAT באתר APR.COM כבר ניתן קודם. תוכל לדפדף ולקרוא.

את התוצאות של APR במנועי TFSI ו TSI לא צריך להוכיח שוב ושוב. חיפוש קצרצר ברשת יניב תוצאות למכביר.

זה ידוע ומוכח ש APR מגיעים בקלות (STAGE I ) להספקים של מעל 250 כ"ס ממנועי ה 2.0TFSI ו 2.0TSI.

 

ובקשר ל REVO, זו פשוט היתה דוגמה עניינית לעוד חברה שמוציאה מעל 250 כ"ס מהמנוע הזה.

יש מעט מאד חברות במועדון הזה של מעל 250 כ"ס. UNITRONIC אגב, גם שם.

אין לי שום קשר ישיר ל REVO, אני פשוט מפרגן. גם למתחרים ובייחוד כשמגיע להם.

לשפר בלי להתפשר

פורסם

יש רגיעון של הדס. הבנתי שגם ריטלין יעשה את העבודה.

 

בבקשה תגובות ענייניות בלבד לשרשור ולא התנצחויות וריבים.

 

כבר הגעתי למכסה היומית של נעילות...

 

:lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אותה תיבה משמשת גם את הS4 שזה רכב עם 333 כ"ס עם תאוצה של 5.3 ש' למאה http://www.icar.co.il/Version/1289/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99_S4

 

אז ככה שעוד 40 כ"ס לבסופרב לא ממש מזיז לתיבה הזאת.

 

גם אני חשבתי שהרכב מאוד מהיר, והתברר שהוא יכול להיות מאוד מאוד(!) מהיר!

 

אם אתה רוצה אשמח לתת לך סיבוב, אני גר בפ"ת ועובד ברמת החייל בת"א ופעמיים בשבוע בירושלים.

 

 

מסתבר שכל יום לומדים דברים חדשים.... אולי אנצל את ההצעה, תודה.

פורסם

אני די בטוח שאפילו אם לS4 ישנה תיבה דומה לזו של הסופרב היא מחוזקת מאוד,כי עם הספק שכזה ומומנט שכזה היא פשוט תתפורר.

זכור לי כי התיבה של הסופרב (7 DSG) מסוגלת לעמוד במומנט של עד 30 קג''מ +- לפי מה שקראתי,לכן הגרסאות החזקות יותר או גרסאות הדיזל מקבלות את התיבה של ה6 ההילוכים המסוגלת ומיועדת למומנט גבוהה יותר.

פורסם

אני מוכרח להודות שאני לא מבין בתחום, אבל נתקלתי בדיון בפורום על הגולף GTI החדשה שם הוסבר שהיא לא קיבלה את תיבת הDSG 7 הילוכים החדשה אלה את ה6 הילוכים ה"ישנה" בדיוק בגלל הבעיה הזאת, מומנט.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לסופרב לא תהיה שום בעיה לשים תוכנה (לדוגמא של APR) ולהעלות את ההספק ל-200 סוסים וגם מעבר לזה.

תקראו קצת בפורומים בחו"ל ותראו שעל המנוע 1.8TSI נוסעים אלפי רכבים עם APR + תיבת DSG בלי למצמץ בכלל.

מדובר פה על שיפור תוכנה בסיסי ולא מעבר לכך.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
הסתכלתי באתר של upsolute וראיתי שיש להם צ'פ גם לפביה 1600, למישהו יש ניסיון עם זה ?

האם כדאי ?

מיותר לחלוטין במנועים אטמוספרים קטני נפח.

turboy

פורסם

ביחס לעלות זהו השיפור הכי כדאי!!!

נכון שהשיפור לא מורגש כמו ברכבי טורבו

אבל יש שיפור מורגש במומנט בזמינות הכח

וירידה בתיצרוכת הדלק

וכמובן הניסיון חינם!

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

אביחי, אתה מדבר ספציפית לפאביה או שכמעט בכל מנוע אטמוספרי הצ'יפ יורגש? (כמובן כמו שציינת, לא כמו ברכב טורבו).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בכל רכב! לכן אנחנו מציעים ניסיון ללא חיוב

בדרך כלל ברכבים גדולים עם מנועים קטנים ותיבות הילוכים אוטומטיות השיפור פחות מורגש

לדוגמא BMW 520 X5 3.0

לעומת זאת עשינו לא מזמן X5 4.8L ובעל האוטו דיווח על שיפור מאד משמעותי

כל התהליך התבצע ללא פירוק מחשב על ידי חיבור לשקע הדיאגנוזה ועידכון התוכנה

 

אביחי, באמת שאין צורך לצטט פעם אחר פעם את ההודעות שמעליך. תודה, יאשה.

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

זה מזכיר לי מקרה שקרה לי.

לחבר של דוד שלי יש S-CLASS 350, והוא החליף בו את התוכנה וגם טען לאיזשהו שיפור בגיר. הרכב אטמוספירי.

"עכשיו הרכב חיה רעה" אמר לי.

במקור הרכב מאיץ למאה 0.4 השניה לאט יותר ממני, הוא טען לשינוי מורגש ומשמעותי.

מסקנה: צריך להיות כמוני +-.

בבדיקה שעשינו הוא קיבל כזאת רכבת שהוא לא הולך לשכוח המון זמן, ישר הוא יצא מהסרט.

ואני שואל על איזה שיפור הוא דיבר?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אביחי, נא להפסיק לצטט את ההודעה שמעליך. יאשה.

אם לא בדקת מולו לפני שהוא שידרג את התוכנה

אז הבדיקה שביצאת חסרת כל חשיבות

אתה צריך לבדוק לפני ואחרי כדי לראות האם יש שיפור

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

אתה צודק לחלוטין.

בדקתי איתו רק כי הוא התחיל לדבר על העניין הזה ולהתלהב, וזה נראה לי דבילי.

לפי הפער שהיה ביניינו אני לא חושב שהייתה לצ'יפ השפעה כלשהי.

לא הייתה לי הזדמנות לבדוק לפני השינוי, וחבל שכך.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

זה שהרכב שלך יותר מהיר לא אומר שלציפ לא הייתה השפעה

מה שבטוח זה שהציפ לא יהפוך רכב של 2 טון "לחיה רעה" על ידי הוספת20כ"ס ל270כ"ס הקיימים

כך שברור שבעל המרצדס קצת ניסחף

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/


×
×
  • תוכן חדש...