Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וכמו שכתב עידן, סופרב 1.8TSI עם צ'יפ תבטל את המהות של ה- 2.0TSI, זאת אחת הסיבות שהחברות לא מכיילות את הרכב לביצועים המירביים.

 

אותו הדבר ניתן להגיד על ה-2.0TSI אל מול ה-3.6FSI, וזה לא ממש נכון.

 

אני בספק רב אם 1.8TSI עם צ'יפ - תסע כמו 2.0TSI סטנדרטית, בעיקר כי ל-2.0TSI ישנה תיבה עדיפה (DSG6).

 

בקלות שהוספת 40 כ"ס ל-1.8TSI, אתה תוכל להוסיף הספק זהה גם ב-2.0TSI, והיא תסע ה-ר-ב-ה יותר טוב. צרף לזה את האקסטרה איבזור - וקיבלת רכב טוב יותר, למרות הפער הראשוני של 18K לרעת ה-2.0TSI.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אותו הדבר ניתן להגיד על ה-2.0TSI אל מול ה-3.6FSI, וזה לא ממש נכון.

 

אני בספק רב אם 1.8TSI עם צ'יפ - תסע כמו 2.0TSI סטנדרטית, בעיקר כי ל-2.0TSI ישנה תיבה עדיפה (DSG6).

 

בקלות שהוספת 40 כ"ס ל-1.8TSI, אתה תוכל להוסיף הספק זהה גם ב-2.0TSI, והיא תסע ה-ר-ב-ה יותר טוב. צרף לזה את האקסטרה איבזור - וקיבלת רכב טוב יותר, למרות הפער הראשוני של 18K לרעת ה-2.0TSI.

 

לדעתי צ'יפ ל 1.8 מהווה הרבה יותר איום ל-2 ליטר מאשר ה 2 ליטר ל- 3.6, ל-2 ליטר לא יהיה כוח ומומנט כמו למנוע הגדול יותר.

ותקן אותי אם אני טועה אבל את ה-1.8 ניתן לקנות באותה רמת גימור ואותו אבזור כמו שניתן לקבל ב-2 ליטר, לא?

פורסם

רן: כנ"ל לגבי האוקטביות 1.2 לעומת 1.4 לעומת 1.8, כל אחת מהחלשות יותר בתוספת צ'יפ מאימת על הגירסה שמעליה.

ה - RS היא כבר סיפור אחר כי מראש היא תוכננה להיות ספורטיבית, גם המיתלים אחרים.

 

ולכן יש סיבות נוספות לגירסאות הספציפיות האלו ולכיול המנוע כמו שהוא במצב הסטנדרטי.

פורסם

אם זכרוני אינו מטעני, 2.0TSI עם צ'יפ - אולי תציג הספק מעט נמוך יותר, אך המומנט יהיה זהה / אם לא גבוה יותר, ועוד בסל"ד נמוך משמעותית.

 

מצד שני, ל-3.6 יש גרסאות עם 280 ו-300 כ"ס. יתכן וההבדל בין ה-265 ל-280 הוא בניהול מנוע שונה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שלום לכולם,

רשותי פורד מונדיאו titanium חדשה עם מנוע 2.0 scti שמפיק 240 כ"ס המשולב לגיר power shift כפול מצמדים.

רציתי לדעת אם יש נסיון עם צ'יפ לרכב הנ"ל וכמה יכול להיות השיפור (אם אני מתכוון לשים רק צ'יפ ולא חמוצים נוספים).

הנתון עכשיו עומד על 240 כ"ס ומומנט של 35 קג"מ.

 

תודה מראש.


×
×
  • תוכן חדש...