Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בסדר,

 

בבסיסו גם מנוע 1.8T 20VT של VAG שמוציא 150 כ"ס לעומת זה שמוציא 180 כ"ס זה בבסיסו אותו מנוע.

 

אז עם בדגם של 212 זה קופץ ל242 , סביר להניח שבדגם של ה185 זה קופץ ל215? :shock: ממש אין לי מושג.

פורסם
אביחי,

הוא דיבר על דגם שבא במקור עם 185 .

 

במצגת שלך מדובר על דגם STOCK שבא עם 212 כ"ס.

 

ניראה לי שקצת

התבלבלת

 

אביחי-אי אנד איי אוטוספורט

דודי-פיט סטופ

 

גם אני לא מצאתי נתונים לגבי 2.0TFSI 185HP באתר של APR

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
....פגשתי שם בחור נחמד עם רכב כמו שלי שהמליץ לי על מקום ב"ב שמשדרג את שבב המנוע ונותן לרכב 200 כ"ס במקום 160 כ"ס וצריכת דלק משופרת.

האם תוספת הכ"ס וצריכת הדלק המשופרת, לא עומדים בסתירה זה לזה.

מה צריכת הדלק לפני ואחרי עדכון הצ'פ ?

פורסם

סילחו לי על התגובה השמרנית משהו, כמי שאינו מומחה בטכנולוגיה.

כבעל סופרב אלגנס חדשה, הרכב פשוט מטוס. נדמה לי לפעמים שנתוני היצרן לגבי 8.5 ש' ל100 קמ"ש עושים עוול לרכב. האם באמת יש מקום לגעת במכלולים, בעיקר כאשר מדובר במכלולים חדשים יחסית ובגיר שקיים כשנתיים בלבד (מדובר על התיבה היבשה עם ה-7 הילוכים - ה-DSG 6 הילוכים קיים זמן רב יותר)? לא בטוח.

פורסם

לידיעתך גם בDSG הישן 6 הילוכים היו בעיות לרכבים מקוריים!

כיום יש מכוניות משפורות עם 400-500כ"ס שנוסעותעל הגיר DSG

ואין להן בעיות

הבעיות שהופיעו נגרמו מהמכטרוניק שהוא מוח אלקטרוני שקיים בגיר

ולכן אין קשר בין העלאתה הספק והתקלה

 

כמו שרשמתי מקודם במידה שיש בעיה או חשש לבעיה ניתן לחזור לתוכנה המקורית תוך 3 דקות

ולגשת למוסך ללא כל חשש מאיבוד האחריות

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
האם תוספת הכ"ס וצריכת הדלק המשופרת, לא עומדים בסתירה זה לזה.

מה צריכת הדלק לפני ואחרי עדכון הצ'פ ?

 

ברור שבנהיגה אגרסיבית הצריכת דלק מגיע גם ל1:8. אבל בשוטף אין ממש שינוי.

 

מה שכן אני ממש מתפרע יותר מדי, לפני כן הייתי מגרד את ה140 מלמטה ועכשיו זה 160 מלמעלה....

הבלמים עובדים גם הרבה יותר ובכלל האוטו מתאמץ יותר, אבל התענוג שווה את זה. לא רואה אף אחד על הכביש. :)

פורסם
סילחו לי על התגובה השמרנית משהו, כמי שאינו מומחה בטכנולוגיה.

כבעל סופרב אלגנס חדשה, הרכב פשוט מטוס. נדמה לי לפעמים שנתוני היצרן לגבי 8.5 ש' ל100 קמ"ש עושים עוול לרכב. האם באמת יש מקום לגעת במכלולים, בעיקר כאשר מדובר במכלולים חדשים יחסית ובגיר שקיים כשנתיים בלבד (מדובר על התיבה היבשה עם ה-7 הילוכים - ה-DSG 6 הילוכים קיים זמן רב יותר)? לא בטוח.

 

אותה תיבה משמשת גם את הS4 שזה רכב עם 333 כ"ס עם תאוצה של 5.3 ש' למאה http://www.icar.co.il/Version/1289/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99_S4

 

אז ככה שעוד 40 כ"ס לבסופרב לא ממש מזיז לתיבה הזאת.

 

גם אני חשבתי שהרכב מאוד מהיר, והתברר שהוא יכול להיות מאוד מאוד(!) מהיר!

 

אם אתה רוצה אשמח לתת לך סיבוב, אני גר בפ"ת ועובד ברמת החייל בת"א ופעמיים בשבוע בירושלים.

פורסם

אין שום בעיה עם שידרוג התוכנה לרכב שלך עם הגיר DSG. אם יש בעיה בגיר, היא תצוף עם או בלי שדרוג תוכנה.

יש לא מעט דוגמאות לפרוייקטים על DSG ברשת. הנה אחד:

 

APR STAGE 3 DSG - DRAG RACE

 

E7H511vFaQ8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

(קרדיט לBIG Y מVAG-CLUB)

 

 

maxizem

 

יש לא מעט הבדלים בין המנועים של ה 1.8T

 

חלקם הגיעו עם טורבו שונה K03 לעומת K03S מצערת אלקטרונית לעומת מכנית (כבל גז) תזמון שסתומים משתנה, סוגי מחשבים שונים ועוד.

 

 

אגב, בשני המקרים (185HP ו 200HP) מדובר באותו המנוע (קוד מנוע BWA)

 

הסיבה שלא רשום בAPR את הדגם 185 כ"ס בגלל שסיאט לא נמכרת בארה"ב:arrow:

 

ב APR אירופה כבר הוסיפו אייקונים של סיאט וסקודה אבל זה עדיין לא פעיל. יעלה כנראה בתחילת השנה.

נדאג לעדכן אתכם.

 

 

 

 

נתי

PIT-STOP

פורסם

טוב,הגיע הזמן לעשות סדר בבלגאן:

 

1.בעל הסקודה ,התקין אצלנו, ב "אי אנד איי" תוכנה של אפסולוט וכמו הרבה אחרים-מרוצה מאוד.

 

2. סיאט לאון 185 כ"ס מגיעה עם מנוע 2000 בלבד ובינו לבין ה1.8 T -אין כל קשר....

 

3.הסיאט המדוברת (מנוע 2000 עם 185 כ"ס) ,משופרת כבר יותר משנתיים ע"י חברת אפסולוט ונהנת מתוספת של 40 כ"ס ו 6 קג"מ.(225 כ"ס ו33 קג"מ)

 

4.מכוניות משפרים רק אצל מי שמבין במכוניות!

פורסם

כדאי לקרוא טוב את השרשור, אף אחד כאן לא השווה בין ה 1.8T לבין ה 2.0TFSI (אין בכלל מה להשוות)

 

אנחנו שמחים שכל יום מצטרפים עוד ועוד חברים וחברות למעגל המשופרות. 225 סוסים ממנוע 2.0TFSI זה נחמד מאד ומי שמתחיל עם 185 בטוח מרגיש טוב לאחר השדרוג.

יכול להיות ש APR ו REVO לא מבינים במכוניות כמו האחרים שהרי בתוכנות שלהם המנוע הזה יכול לספק רק קצת יותר מ 250 סוסים ומעל 39 קג"מ.

הכל יכול להיות..

 

 

בברכת פרנסה טובה, בריאות ו..רוגע.

לשפר בלי להתפשר


×
×
  • תוכן חדש...