Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרו ניתן לגרור אתה רכב אלינו ומשם למוסך {מרחק של 2ק"מ}

מאות ואולי אלפי מכוניות נוסעות עם שידרוג תוכנה שלנו

עוד לא ניתקלתי בבעית ביטול אחריות כתוצאה של שידרוג תוכנה

זה לא משהו שניבדק בטיפול או תיקון של הרכב

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זכותו של אדם שבוחר לשפר רכב לשמוע את כל הצדדים של הסיפור.

ב 99% מהמקרים אין סיכוי שצ'מפיון יחשבו לבדוק תוכנה,

אבל יש את ה-1% הבודד שאולי תתגלה תקלה במחשב של הרכב

ואז צ'מפיון תתנער מאחריות.

יריב, אני מודע לאמון שלך ב E&A, אבל במקרים כאלה רצוי להציג גם

את הסיכונים הקיימים ללקוח.

זאת דעתי ובזאת סיימתי.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

עוד מתחילת השרשור אני מנסה לקבל תשובה: אחרי התקנת הצ'יפ בסופרב, מה הנתונים החדשים של 0-100?

למה הם לא מפורסמים באתר של E&A? למה השוני בכ"ס וקג"מ מפורסמים וכנ"ל גם המהירות הסופית אבל לא התאוצה?

 

אביחי?

 

הרי הרבה פחות חשוב לנו שהרכב מגיע אחרי הצ'יפ ל - 231 קמ"ש ולא 220, יותר חשוב התאוצה 0-100 ותאוצות ביניים

 

תודה

פורסם

אם תקרא את מה שבעל הסקודה רשם תבין שהשיפור ניכר בעיקר בתאוצות בכל מצב

"האמת לא חשבתי שהשיפור משמעותי אבל.... ר-א-ב-ק! מטוס קרב! המנוע מגרגר לקרב ומוכן לעקוף כל דבר על הכביש.

 

עכשיו אני מבין למה אלי הסביר לי שזה בא בחבילה עם ולנטר ומשבש ראדר.

 

מומלץ בחום הרכב פשוט מאיץ כמו רכבים שעולים פי 3 ומעלה וזה בסך הכל עדכון תוכנה."

 

 

 

 

 

אין נתונים של 0 ל100 מפני שהנתון ישתנה בהתאם לתנאי הכביש

ברגע שמשדרגים את התוכנה תוספת המומנט בדרך כלל גורמת לסיחרור גלגלים ביציאה מהמקום על כביש לא איכותי

אני לא מכיר חברות שמפרסמות כחלק מהנתונים את השיפור מ0 ל100 לאחר שידרוג תוכנה

לפי דעתי השיפור ינוע בין חצי שניה לשניה מלאה בתאוצה ל100קמ"ש

 

 

אביחי

פורסם

מתעלק על השרשור,

 

ראיתי שבלאון TFSI 185 להלן הSORTUP , השיפור בכ"ס הוא בערך 40 סוסים, אבל לא ראיתי שיש שיפור מאוד גדול בממונט או במהירות הסופית(פחות רלוונטי), מדוע?

 

תודה לעוזרים,

 

בן.

 

נ.ב- אם לא קראתי נתון כלשהו כמו שצריך , אשמח לתיקון.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

40כ"ס ו6קג"מ מהוים שיפור מורגש

http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=2020&id_marke=20&id_model=13306

 

אתה מוזמן לבוא ולנסות

אם אתה מעוניין ניתן גם לשלב מערכת פליטה וקיט יניקת אויר

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

את אפסולוט אני מכיר מהFR שהייתה לי, ואכן אם זה השינוי בקג"מ אז הוא שינוי רציני.

 

מתישהו אכן זה יהיה הכיוון.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אם כבר אז כבר:

 

האם מישהו התקין צ'יפ על פאסאט 1.8TSI עם הטיפטרוניק 6 הילוכים ?

חוות דעת תתקבל בברכה. אומנם אותו מנוע כמו בסופרב אבל הגיר שונה.

Veni Vidi Vici

פורסם
אם כבר אז כבר:

 

האם מישהו התקין צ'יפ על פאסאט 1.8TSI עם הטיפטרוניק 6 הילוכים ?

חוות דעת תתקבל בברכה. אומנם אותו מנוע כמו בסופרב אבל הגיר שונה.

 

עשינו בערך 10 פאסט CC חדשות 1.8TSI

 

http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=2841&id_marke=6&id_model=13478

לא ניתקלנו בבעיה בגיר או במשהו אחר

כל מי שהתקין דיווח על שיפור משמעותי בהספק ובמומנט וירידה של כ5%-10% בתיצרוכת הדלק

אתה מוזמן לבוא בעצמך ולנסות

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
אם כבר אז כבר:

 

האם מישהו התקין צ'יפ על פאסאט 1.8TSI עם הטיפטרוניק 6 הילוכים ?

חוות דעת תתקבל בברכה. אומנם אותו מנוע כמו בסופרב אבל הגיר שונה.

 

הותקנו לא מעט, בארץ ובעולם. אין שום בעייה עם הגיר, בטח שלא ברמות שיפור האלו.

 

211 כ"ס

39.5 קג"מ

6 שעות נסיון חינם ובכל מקרה, החזר כספי מלא בתוך 30 יום.

 

פרטים נוספים

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_18tsi_long.html

 

18tsi_long_stage_i_98_ron_crank.gif

לשפר בלי להתפשר

פורסם

בוא נעשה קצת סדר.

 

1. ברור לי שדבר זה גורם לביטול האחריות (תן לצמפיון רק סיבה להתנער והם יקחו אותה בשתי ידים)

2. תאוצה מ0-100 בחישוב גס הראת בערך 7.2 שניות והחלפת הילוך אחד.

3. בתאוצה מהירה מהמקום הצמיגים מפרפרים חזק והרכב פשוט טס. (במצב ספורט).

4. הרכב שאני כן יכול להשוואות אותו כרגע זה סובארו אימפרזה טורבו שהייתה לי בצרפת. לא אותה תאוצה אבל בטח שלא אותה צריכת דלק.

5. על הכביש אני לא רואה אף אחד! הרכב מאיץ בצורה שלא תאמן! מסוכן מאוד לחבר'ה צעירים במיוחד בעלי הונדות שמנסים לעקוף אותי :)

 

עכשיו נשאר רק לבוא לשלם .... :-)

פורסם
מתעלק על השרשור,

 

ראיתי שבלאון TFSI 185 להלן הSORTUP , השיפור בכ"ס הוא בערך 40 סוסים, אבל לא ראיתי שיש שיפור מאוד גדול בממונט או במהירות הסופית(פחות רלוונטי), מדוע?

 

תודה לעוזרים,

 

בן.

 

נ.ב- אם לא קראתי נתון כלשהו כמו שצריך , אשמח לתיקון.

 

היי לא יודע איפה בדקת אבל,

 

אם תבדוק בAPR הרכב שלך עולה ל252 כ"ס ו42 קג"מ

 

20tfsi_trans_stage1_93_engine.gif

 

תוכל לבוא ולנסות גירסת 6 שעות חינם ללא כל התחייבות ובכל מקרה אם אתה לא מרוצה (לא מאמין שזה יקרה) תוכל לקבל את כל הכסף חזרה תוך 30 יום מיום התקנת התוכנה


×
×
  • תוכן חדש...