Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוו"ד: פיג'ו 306 1.8 ידנית 130 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה אכן ה16 שסת' - יש לי את המנוע הזה בקסארה.

מנוע נחמד, חובב סל"ד (ודלק) - בקסארה לפחות משודך לתיבת הילוכים מעצבנת (ידנית עם הילוכים ארוווווכים...) אבל אין תלונות - טפו טפו טפו סוחב יופי ואין לי תלונות על אמינות.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

טוב, חברים ראיתיח את הרכב.

מדובר בדגם XT עם ארבע חלונות חשמל. המוכר הוסיף ריפודים מעור (בצבע אפור בהיר מעוער...) וציפוי לעור על ההגה (פה דווקא עשו עבודה טובה. תפירה ידנית מוקפדת).

הרכב עבר 120 אלף ק"מ. יש לרכב נגיעות של חלודה באיזורים מסויימים, בייחוד בקצוות של הגג בחיבור עם המסגרת של הדלתות.

 

הרכב לא טופל בצורה מסודרת במוסך מורשה, אך לטענת המוכר הוא מקפיד לקנות את כל החלקים בפיז'ו ואת הטיימינג הוא עשה במורשה.

 

המזגן נראה בסדר. אין לרכב בקרת אקלים (יש לו רק תצוגה דיגיטאלית של הטמפרטורות בחוץ).

 

נראה לי שהמוכר מתכוון לרדת מהעץ שטיפס עליו עם המחיר המטורף, וניתן יהיה לקחת את הרכב המחירון.

 

בהנחה והרכב מטופל בצורה סבירה פלוס, מה דעתכם על העיסקה? האם תוכלו לומר לי משהו על האמינות הבסיסית שלו ועל ההנאה מהנהיגה (בייחוד הכוח) בנסיעה? האם סימני החלודה צריכים להטריד אותי או שמדובר בדבר סטנדרטי לרכב בשנתון 95? עשיתי סיבוב אבל זה היה בעיקר בפקקים כך שלא ממש יכולתי להתרשם ...

פורסם

כמה עמוקה החלודה? האם מדובר בכתמי חלודה שטחיים או שמדובר ברקבון של ממש שמתחיל להתפתח באזור?

האם יש קבלות מהטיפולים האחרונים כדי שתוכל לאמת את הקילומטראז'?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

נגיעות חלודה נראה בעומק בינוני ברוחב של כ 5 ס"מ. נגיעה אחת בחיבור של הגג עם השמשה הקדמית ועוד שתיים דומות בצדדים.

לגבי הקילומטראז-ניתן לאמת ע"י הטיפול האחרון שעשה במורשה. אולי גם טיפולים קודמים באותו מוסך.

 

לגבי המנוע, דגם המנוע כפי שמופיע ברשיון רכב הוא: LFZ

מישהו יודע משהו עם המנוע הזה? (אמינות, אלומניום מול ברזל וכו')...

פורסם

זה כבר ממש לא נגיעות מה שאתה מתאר - ובעיה שבקרוב תהפוך לנזילה.

זה דורש פירוק שמשה , החלפת גומיות , תיקון יסודי וצביעת הגג.

זה בהחלט עלול להיגמר ב1500 ש"ח +

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

LFZ הוא 1.8 שמונה שסתומים 103 כ"ס. זה מנוע 1.8 הסטנדרטי של פיג'ו סיטרואן באותן שנים.

אגדת עם צרפתית גורסת כי שמו ניתן לו על שם קבוצת המהנדסים שתכננה אותו מאלומיניום רגיש לקורוזיה - L.F.Zo*ot

:lol:

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

וטוב עשית.

 

ראשית כל, מוכר שמציג את רכבו עם דגם מנוע שאינו קיים כבר מדליק נורת אזהרה. שנית, הרכב כבר נמצא במודעות המכירה כשנה (בהתחלה ביקש משהו כמו 25K).

 

אני לאחרונה מכרתי את ה306 1800 שלי, משנת 94, עם 115,000 ק"מ על השעון (מקוריים), כך שהמצב אכן אפשרי, אך אני מכיר כל בורג וכל חלק ברכב, ויודע בדיוק מה יש לי ביד. המוכר הזה לא נראה כך, בעיקר כאשר ברכב יש בקרת אקלים (מצב ה"Auto" במערכת המיזוג).

 

אם דגם זה מעניין אותך - המנוע מספק כוח סביר ביותר, בהחלט ביחס לכל משפחתומטית מצוייה, כאשר "גדולתו" היא במומנט בטורים נמוכים, כך שלא צריך "לתת בראש" כדי לסוע בקצב סביר. הרכב אינו ספורטיבי, אבל בעל התנהגות מעולה, ומהנה מאוד לנהיגה.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

האמת היא שזה כבר גבל באקט של ייאוש...

אני מחפש אלפה 147 ידנית 120 כ"ס (או 2.0 150 כ"ס, אבל אני ריאלי ויודע שכמעט בלתי אפשרי למצוא את הרכב למכירה...). כשהבנתי שאני עלולו להתחליל לנסוע באוטובוסים (הקליאו B שלי עשתה טוטל לוס. מישהו לא שמר מרחק ונכנס בי מאחורה...) הבנתי שכדאי להרחיב את מעגל החיפושים, כך שנכנסו לחיפושים גם אודי 1.8T (רצוי 180 כ"ס). שהבנתי שגם כאן אין ממש היצע למכירה הרחבתי גם ל 206 XS 110 כ"ס.

ואז, לאחר כחודש של חיפושים אינטנסיביים שהעלו חרס (יש הרבה אקזמפלרים למכירה. הבעיה היא ידיים גבוהות, תאונות, קילומטראז' גבוה ומחסור בהיסטוריית טיפולים מתועדת...) קראתי שה 306 מאוד מהנה לנהיגה ושכבר לא מייצרים דברים כאלו (וכו' וכו' וכו'...) ראיתי את המודעה של הבחור, ואמרתי לעצמי: וואלה, אולי יש פה אחלה עיסקה. אם אצליח להתגבר על המכשול הפסיכולוגי של רכב משנת 95 אולי יש לי פה את עסקת החיים. בגרושים (תמיד נחמד לעשות עסקאות בתקציב נמוך ממה שתכננת...) יש לי כאן אחלה תמורה לכסף.

אולי זה נכון באופו כללי, אבל במקרה שלי, אם לא היה הפורום, הייתי עוד מתפתה לסגור את העסקה. סתם כי כבר נמאס לי ואני צריך רכב.

נקודה למחשבה ומוסר השכל...

פורסם

אם זה מעניין אותך תבדוק את המודעה הזו:

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=1302313&Pic=1

 

אמנם שנת 2002 יד 3 וכ 200K ק"מ, אבל המנועים נאלה עושים גם 400K בלי לפתוח ראש.

אם יש הסטוריית טיפולים אז זה עוד פחות בעייתי, כי אתה יודע בדיוק מה עשו ומה צריך לעשות, ולפי זה לקזז מהמחיר.

צרפתיה עם מנוע חזק וגיר ידני (בנוסף, לרכב מיזוג בקרת אקלים, וחישוקים 16") זו עסקה לא רעה בכלל.

ואם זה חשוב לך, אין בעיה גם להוסיף בקרת שיוט. (חפש שרשור דומה שנפתח בפורום לפני חודש - חודשיים, בנושא).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

תראה, ה306 הקודמת שלי הייתה אצלי 3.5 שנים, ומאוד נהניתי ממנה (עד כדי כך, שלפניה הייתה לי 1.6, והיום יש לי XSI). עם זאת, אני לא באמת בטוח שהירידה מ-206/147/A3 היא רעיון חכם. ה-306 מאוד מהנה לנהיגה, אבל בשנתונים האלו אתה כבר מרגיש שהרכב מיושן, בעיקר באיכות ההרכבה (קרקושים), ובמיוחד כאשר אתה משווה לשלישיה שהזכרת.

 

צעד יותר הגיוני יהיה לחפש XSI, שנסחרת בלפחות עשירייה מתחת לרכבים שאתה מחפש - אני בהתחלה הייתי נעול על 156, וממש במקרה רכשתי את ה-XSI (לאחר נסיעה שהזכירה לי את היתרונות המאוד בולטים שלה). איכות ההרכבה של הדגמים מ-98 לא רעה בכלל (ביחס ל-147/206, ה-A3 טובה יותר).

 

לסיכום, ה-306 1800 הוא רכב מצויין, אם אתה לוקח מראש בחשבון את העובדה שהוא לא ספורטיבי. כל השלישיה שציינת יהיו מהירות ממנה (אפילו משמעותית), ולדעתי יתנו חבילה כוללת עדיפה לנהג בעל נטיות ספורטיביות.

PUG-306 XSI MK2

×
×
  • תוכן חדש...