Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מתנהגים לאדון שוטר ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"שלום", "ערב טוב", "תודה", "בבקשה"... מגיש את כל הניירות ומחכה בסבלנות. אסור להגיד דברים כאלה, אבל ב 10 שנות נהיגה עצרו אותי 3 פעמים לבדיקת רשיונות.

אני מאמין שאם תדבר לאדם בצורה מתורבתת, הוא יענה לך אותה צורה, ולא משנה מה הייתה העבירה שביצעת.

תומר, תגדיר בבקשה, מה זה שוטר שעוצר "סתם"?

שוטר שעוצר 4 חבר'ה צעירים בשישי בלילה לבדיקת רשיונות זה לא סתם

שוטר שעוצר רכב עם ג'נטים רחבים לבדוק אם הם מאושרים זה לא סתם

זה אמנם טרף קל, אבל זה לא סתם.

אני בטוח שלשי יש מזל טוב, אבל במקרה הזה יש לו שכל, והמזל לא קשור בכלל.

 

 

שוטר עם כריזה מקולקלת רודף אחרי ומנסה להוריד אותך לשוליים בלילה במקום חשוך, אחרי זה הוא צועק עלי שנסעתי מהר למרות שאין לו שום הוכחה לכלום, הוא מאיים להזמין לי בוחן תנועה וכשאין כזה זמין, הוא נותן לי דו"ח על מעבר נתיב בלי איתות ולסיום מאיים בדו"ח על נהיגה בקלות ראש עם זימון למשפט.

 

הלכו לי 250 ש"ח על דו"ח שמר שוטר המציא כי היה עצבני.

 

אחרי זה, עצרו אותי באמצע הכביש בגלל טעות בזיהוי, ולמרות הטעות הם המשיכו לנסות ולהוציא ממני הודאות כאלה ואחרות (החשוד האמיתי ניסה חצי שעה לפני לדרוס שוטר והם חשבו שזה אני בגלל הצבע של האוטו), עשו לי בושות מול כל משתמשי הדרך, ובסוף אמרו לי להגיד תודה שהם לא שלפו עלי אקדחים כי זה הנוהל במקרים שכאלה.

 

לילה חשוך בכיכר, עצרתי בדיוק לשניה בכניסה לכיכר כי יש תמרור עצור, מר מתנדב מבוגר החליט שלא עצרתי, אחרי מעט הסברים שוחררתי לדרכי בלי דו"ח.

 

ואז מגיע המקרה המוזר לא פחות, אני עומד בנס ציונה במפרץ חניה ליד הקיוסק (הבית של פיסטוק) בצמוד לתחנה המרכזית. ביציאה מהתחנה המרכזית (2 מטר מאחורי) ניידת עם שני מתנדבים\שוטרים מבוגרים שיושבים על המכסה מנוע של האוטו עם אורות דולקים. בצומת הקרובה אליה (20 מטר קדימה) יוצאות זוג מיצובישי קולט לבן ואדום בחריקת צמיגים ובהשתוללות. בנתיים חיכיתי באוטו שאמא שלי תחזור מהקיוסק והסתכלתי במראה האחורית לראות אם השוטרים יתעוררו או משהו. איך שאמא שלי נכנסה לאוטו והתחלתי לנסוע, הניידת מאחורי אומרים לי לעצור בצד. השוטר שאל אותי אם באתי עכשיו מרחוב X (מאיפה שהקולטים יצאו), ישר הבנתי את הסיפור ואמרתי לו שהוא מחפש זוג מיצובישי קולט אדום ולבן. הוא אמר בסדר גמור, הלך וחזר אחרי שניה ביקש רישיון לרשום לצורך בדיקה.

 

זה מספיק לך בשביל להבין את המילה סתם?

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עצרתי בדיוק לשניה בכניסה לכיכר כי יש תמרור עצור, מר מתנדב מבוגר החליט שלא עצרתי, אחרי מעט הסברים שוחררתי לדרכי בלי דו"ח.

 

1. תמרור עצור בכניסה לכיכר???:shock: אתה יכול לצלם לי את המקום?

 

2. שלל המיקרים האלה מראה שאתה עושה משהוא בשביל למשוך אליך אש. רכב מושך עין, נהיגה קצת אגרסיבית, מוזיקה במערכת בקולי קולות וכו'. אין לי מושג מה אתה עושה מהנ"ל אבל הרשימה שנתת היא ממש לא מנת חלקו של הנהג הישראלי הממוצע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

2. שלל המיקרים האלה מראה שאתה עושה משהוא בשביל למשוך אליך אש. רכב מושך עין..המשך שלא ציטטתי..

 

זאת לא אשמתו שיש לו רכב 3 דלתות בצבע הזה שככל הנראה רוב הפעמים מצוחצח ונוצץ וככל הנראה עם מערכת פליטה מתאימה שמרעישה יותר ממערכת פליטה סטנדרתית, והשוטרים ישר חושבים "וואי זה בטח איזה עבריין תנועה כבד שעושה שטויות על הכביש, בוא אני אעצור אותו ואדבר איתו בצורה הכי מגעילה שאפשר כי אני שוטר.. אין עליי.. אני החוק אני." :?

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

עצה שלי:

תדברו עם השוטר ותנסו להבין בדיוק על מה הוא דפק אותכם,הרבה פעמים הם נותנים סתם דברים שלא צריכים להיות! תמיד תבדקו!!!

כשהשוטר כותב את הדוח הוא נותן לכם לחתום עליו,אז אל תחתמו לפני שקראתם ולפני ששאלתם את השוטר בדיוק על מה הדוח!!!

 

יש לי חבר שנסע בלי שלט נהג חדש בזמן המלווה! כשהשוטר קרא לו לעצור אז החבר הסתובב לראות שיש לו שלט בשביל להסתובב הוא משך את החגורה כדי שיוכל לסובב את הגוף.

השוטר חשב שהוא היה בלי חגורה ואז הוא חגר אותה.

אז כאשר החבר קיבל את הדוח הוא לא קרא אותו! הוא חשב שזה על השלט אז בדברי הנהג הוא כתב שהוא מצטער וזה לא יקרה שוב(הוא התכוון לשלט) ורק אחר כך הוא ראה שהוא קיבל על חגורה כשבעצם הוא היה חגור-זה פאקינג 6 נקודות+250 שקל לנהג שעוד לא סיים מלווה!

מה שאני רוצה להגיד בדוגמא הזה היא שתמיד תקראו על מה הדוח ואם אתם צודקים על תוותרו לשוטר!

יש הרבה שוטרים שמנצלים חוסר ידע של נהגים.

עוד טיפ חשוב

* שוטר בעקרון לא יכול להביא לכם דוח על מהירות אם הוא בלי המכמורת(הלייזר הזה) הרבה פעמים הם מביאים על פי הראיה וזה לא נכון תתווכחו(עם דיבור מכובד) ותבקשו לראות שיש מצלמה אם אין הוא לא יכול להביא.

פורסם

סיפור ישן שהיה,קרה לי מקרה ש2 שוטרים עצרו אותי על עבירה קטנה,פניתי לרחוב בכביש דו סטרי בקו הפרדה רצוף (לא שמתי לב לתמרור פשוט)אחרי ש"התבכיינתי" להם ואמרתי להם שאני חייל שמקבל שקל לשעה הם וויתרו לי על ה-6 נקודות והורידו לי את הכנס מ-500 ל-250 שקל,הם גם ראו שנלחצתי הייתי נהג חדש ולא ידעתי מה עשיתי...

סך הכל הם יצאו בסדר איתי.

פורסם
שוטר בעקרון לא יכול להביא לכם דוח על מהירות אם הוא בלי המכמורת...הרבה פעמים הם מביאים על פי הראיה וזה לא נכון תתווכחו...

 

אבל אם הוא עם המכמורת הוא יכול להביא איזה לוקוס, או מינימום איזה ברבוניה או שתיים.

 

 

מעולם לא שמעתי על דו"ח מהירות שניתן לנהג ללא שום אמצעי מדידת מהירות מקובל בניידת, נראה לי שהרגע המצאת את זה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה שאחי תמיד עושה ואמר לי לעשות זה לדבר עם השוטר יפה ולהגיד לו שהמצב בבית לא טוב.תלוי במקרה-להודות באשמה,להגיד שעשית טעות שלא תחזור,לנסות לגעת בלב השוטר.

פורסם

אני מתייחס לשוטרים כמו שאני מתייחס לכל אדם שאני לא מכיר, זה אומר נימוס בסיסי....לא פחות, לא יותר.

עברו מספר שנים טובות מאז שעצרו אותי על עבירה, כך שרוב המפגשים שלי עם השוטרים הם לבדיקת רישיונות זריזה ופשוטה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני עם שלומי (תגובה 4) - מאמין שאם נותנים כבוד לאדם (בהיותו אדם), גם לשוטר, כן, - תקבל גם כבוד ויחס בחזרה.

 

ולמי שכתב ש"רדף אחריו שוטר עם כריזה מקולקלת" - אומר ש"אין עשן בלי אש", ובנוסף, איני מאמין שמי שמתייחס

 

לשוטרים בזלזול, לא מתייחס גם לבוס שלו (לדוגמא) ככה.

alfa 156 2.5.

פורסם

בפעמים הספורות שעצרו אותי, תמיד התנהגתי בנימוס ובכבוד - וגם קיבלתי אותו חזרה.

בכל הפעמים (חוץ מפעם אחת) גם ויתרו לי בגלל הגישה הזאת (וגם בגלל שאני נראה ילד טוב :lol:).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
1. תמרור עצור בכניסה לכיכר???:shock: אתה יכול לצלם לי את המקום?

 

2. שלל המיקרים האלה מראה שאתה עושה משהוא בשביל למשוך אליך אש. רכב מושך עין, נהיגה קצת אגרסיבית, מוזיקה במערכת בקולי קולות וכו'. אין לי מושג מה אתה עושה מהנ"ל אבל הרשימה שנתת היא ממש לא מנת חלקו של הנהג הישראלי הממוצע.

 

בפעם שעצרתי בכיכר ובפעם עם הקיוסק, היתי עם סוויפט 2007 לבנה. עם הרכב הזה אני אפילו לא מנסה מנהוג אגרסיבי כי אין שום סיבה בטח שלא בעיר ובטח לא כשאמא שלי יושבת לידי (במקרה עם הקיוסק).

 

בשאר המקרים היתי עם הפיג'ו, כאשר עם השוטר שנתן דו"ח על סטיה מנתיב נסעתי מנהלתי (זה היה ביציאה אחרי גשר ראשון לכיוון דרום, והיתה תנועה בכביש), ובמקרה של הטעות בזיהוי, הרדיו אפילו לא עבד ועמדתי בפקק קטן ברמזור.

 

אני לא הטיפוס שנוסע בצורה מוחצנת עם מערכת מפוצצת ששומעים קילומטר קדימה ואחורה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

פעם היתה לי חויה לא ממש נעימה בעקבות פגישה עם שוטר.

חזרתי ממועדון, לא שתיתי, עוצר אותי שוטר, שואל "מה שתית?" אני עונה לו "לא שתיתי", אחר כך הוא ביקש לצאת מהאוטו, יצאתי והוא התחיל להריח אותי (טוב שלא חזרנו 20 שנה אחורה) ואז עוד פעם שואל "מה שתית?" וד"א זה לא היה בטון נחמד מצידו, אני עונה לו "לא שתיתי, תבדוק אותי עם ינשוף" ואז הוא חטף קריזה וצעק עליי "אל תגיד לי מה לעשות" ואז שחררו אותי.

 

באמת שהתייחסתי אליו בכבוד, חבל שלא קיבלתי כזה בחזרה.

פורסם

אני מתייחס לשוטרים בכבוד, ואפילו פטרו אותי מדו"ח פעמיים במהלך החיים שלי.

 

הפעם האחרונה שעצרו אותי הייתה לבדיקת אלכוהול (חזרנו מחתונה) ולמרות שלא שתיתי, ונבדקתי בדיקת מאפיינים, ונשפתי לינשופון ויצאתי תקין השוטר התעקש ששתיתי. (כי הייתי מאוד משועשע מהסיטואציה).

אחרי שהוא בדק אותי עם עוד שני נשיפונים שיצאו גם תקינים הוא בסוף שחרר אותי (והזהיר אותי שאסור לשתות ולנהוג) וביקש מאשתי (שכן שתתה) לנהוג במקומי. ברמזור הבא התחלפנו בחזרה.

 

זה היה המפגש היחידי שלי עם משטרת התנועה שממש הרגיז אותי.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני מתנהג יפה, מדבר יפה, מכבד מאד.

וכן, כך הצלחתי שיוותרו לי על דו"ח נסיעה בנתיב ציבורי, דו"ח על חגורה של נוסע (אשתי הפוכה ממני, התחילה לצעוק ולהתחצף ובסוף השוטרת אמרה לי שצריך לחנך אותה ונתנה לה אזהרה, אבל הצלחתי לשכנע אותה לוותר לאשתי על דו"ח) וגם הורידו לי את המהירות בדו"ח כך שתצמצם נזקים.

 

הרבה תלוי במי השוטר, מצב הרוח שלו באותו רגע, וה"קליק" הראשוני בין העבריין לשוטר/ת.

יש כאלה ויש כאלה.

פורסם

זה תלוי.

אם מואשם לשווא, ברגישות ובנחישות.

אם אשם, בחיל ורעדה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...