Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מתנהגים לאדון שוטר ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירים את אלו:

 

אני לא עוצר לשוטר

 

אני לא מדבר עם שוטרים

 

העורך דין שלי מדבר בשמי

 

"אדון שוטר" ? אתה מתכוון לדרדס, נכון?

 

אני אומר לשוטר "תן דו'ח אם יש לך אומץ"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני אישית לא מכיר כאלו, אבל יאשה כן מכיר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמה שאני נוהג, כמה שאני שם לב אל הניידות והשוטרים שנוהגים בתוכן, כמעט ושלא ראיתי ששוטרים(אני לא מדבר על המבוגרים וגם להם לא חסר) נוהגים עם 2 הידיים על ההגה.

 

ד"א כמה הדו"ח על אי נהיגה בשתי ידיים?

 

אני לא זוכר, זה או 100 או 250, בלי נקודות כמובן.

 

ד"א

אני כבר חצי שעה מחפש בגוגל את כל עבירות התנועה ומה הקנס עליהם, ואני פשוט לא מוצא!

מישהו יכול לעזור ?

ואיך זה שדבר כל כך בסיסי כמו זה אי אפשר למצוא אותו בקלות באינטרנט !

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

טוב אז גם אותי אתמול עצר שוטר, ב-1 בלילה בכביש קריית גת - אשקלון שנסעתי עם חברים למרינה.

כיוון שראיתי שהוא עוצר את כל הרכבים שבאים, הבנתי שהוא עושה בדיקת אלכוהול לכולם.

הדלקתי איתות ימינה ועצרתי, רק לצערי אני צריך לנהוג עם משקפים והם אותו זמן נשברו לי.

 

אמרתי שאם השוטר ירשום לי דו"ח על המשקפים אני לא אתווכח איתו ויקבל את הדו"ח.

השוטר ניגש בירכתי אותו ב"ערב טוב", לקח רשיון ועשה לי בדיקה בדראגר, שאל כמובן אם שתיתי לפני הנסיעה.

השוטר רשם אותי בדו"ח מחסום (דו"ח של שוטרים שרושמים בו כל רכב שעובר), תקתק אותי במסוף, ראה שהבדיקה יצאה נקייה ושחרר אותי לדרכי.

כמובן שאם הייתי מתחכם איתו, הוא היה מחפש אותי ואז מוצא שאני לא הרכבתי משקפים, אבל שמרתי על קור רוח ולא עשיתי דאווינים.

 

בסוף הגענו למרינה, חברים שלי הזמינו בירות ואני הסתפקתי בקולה :)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם
אני מדבר מבחינה חוקית.

האם אני חייב לנהל את הדו-שיח שלי עם השוטר בשפה העברית ? (כשלא שפת האם שלי או שלו היא עברית..)

עדיף לדבר בעברית בשביל לשמור על דיסטנס (השוטר חושב שהוא שופט חח)

לא כולם כאלה כמובן..

פורסם

כשנוסע עם אבא , שולף תעודת גימלאי בדרגת סנ"צ מחכה דקה עד שהוא יפענח וממשיך לנסוע.

אם לבד , אז רק בנימוס (בכל מקרה בנימוס , חוצפה לא תעזור ורק תעצבן אותו).

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

הכלל הראשון והמחייב לכבוש את ליבו של השוטר- לא להתנשא. להראות לו שאתה מכבד אותו ומדבר אליו בגובה העניים. לצערנו הרבה שוטרים סופגים עלבונות מערסים חדשות לבקרים ובאים ברוח קרב.

 

סיפור משעשע- בעודי עומד בצומת על ציר מרכזי לפתע מגיחה מולי, מהנתיב הנגדי VW ג'טה וחוסמת את הנתיב שלפני לרוחב. יוצא משם שוטר במדים (ניידת סמויה). בשלב הזה, זה נראה כמו סצנה מmid night club LA, ב מ וו פתוחה חסומה לרוחב על ידי ניידת באמצע ציר מרכזי (מיותר לציין שכבר הייתה סוג של התקהלות). הוא ביקש את הרישיון ושראה שהכל בסדר חיפש סולם כדי לרדת. למזלו הוא ראה את החוגר שלי מבצבץ מהארנק ושאל את שאלת הירידה מהעץ המקובלת- "אתה חייל?" עניתי בפשטות שלא. "אלא?". קצין מילואים. "אה טוב, אם ככה אז סע" (חשבתי ולא אמרתי- טוב רק תזיז את הניידת שלך שחוסמת את כל הכביש מסיבה לא ברורה..). משעשע משהו.

פורסם
מבין ועוד איך מבין ,אך אני לא רואה סיבה לאסור צמיגים רחבים למשל ,אשר רק משפרים את האחיזה כביש .

 

אני עוד יותר לא רואה סיבה לאסור להתקין ג'נט יפה על הרכב ,בלי לעבור את כל הבירוקרטיה שיש פה .

 

צמיג רחב יותר לא בהכרח ישפר אחיזה. מעל רוחב מסויים בלי שינוי במתלים הוא יפגום. כנ"ל ג'אנט עם מידות שנונות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...