Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן דודה שלי עשתה תאונה (נהגת חדשה ללא מלווה) באוטו היו עוד ארבעה בנות מתחת לגיל 18 כל הנוסעים כולל הנהגת בעלי מכות יבשות בלבד (עד כמה שידוע לי - ללא הסתמכות על בדיקות רפואיות) הבנות האחרות גרות בכפר ילדים.

התאונה:

דודה שלי נסעה במעגל תנועה הוסחה דעתה והיא המשיכה ישר באמצע הכיכר במקום להמשיך את הסיבוב, היא נכנסה בין עמוד לעץ (שיפשופים משני הצדדים ) ולבסוף נכנסה בטרסה (קיר לבנים)

האוטו ללא ביטוח מקיף ורשום על שם אבא של הנהגת. עד כמה שיידוע לי המשטרה לא יודעת על המקרה וכמו כן גם חברת ביטוח אך כל הנוסעים נשלחו לבדיקות בבית חולים.

מכוון שהמקרה כבר הסתיים- עניין אותי לשאול מה הייתם עושים במצב כזה?

מחכים כמה ימים עושים מקיף ואז באים לחברת הביטוח?

לא הולכים למשטרה?

האם זה שהם הלכו לבית חולים ואחרי זה לא הלכו למשטרה זה מעיד על עבריה כלשהיא על החוק?

האם ישנה חובה על בעל הרכב או על הנהגת להודיע למשטרה?

תודה מראש,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

כדאי שהנהגת תודיע למשטרה מהר על התאונה.

 

חובה לדווח על תאונה עם נפגעים למשטרה,

וזה שהנפגעות הלכו לבית חולים לא ממש משחק לטובת הנהגת.

 

חוץ מזה אני לא מבין, מה לא שאלו את הבנות בבית החולים לסיבת הפגיעה??? :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

שאלו אבל לא נראה לי שבמצב כזה הבי"ח מעביר למשטרה את הדוח (מכות יבשות בלבד)

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

שאני אבין - היא נהגה ללא מלווה או שתקופת המלווה כבר הסתיימה?

לאחרונה דיווחתי במשטרה גם על תאונת נזק בלבד כאשר הבן אדם הכחיש את התאונה.. עמד ליד הרכבים הדפוקים, צחק לי בפנים ואמר - לא נכנסתי בך.

אז במקרה כזה - בטח ובטח שהייתי מדווח, ועושה הכל כשר... צריך לקחת אחריות על המעשים שלך! מה שכן, אם היא נהגה ללא מלווה, והייתה צריכה, למשטרה לא הייתי פונה, למרות שמגיע לה בהחלט שרישיונה ייפסל.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

היא ללא מלווה הכוונה שהיא לא צריכה מלווה הכוונה שתקופת המלווה תמה.

קפיש?

עריכה----------------------------------

ויש לציין שבתאונה היה מעורב רק מכונית אחת וגם נאמר לשוטר שעבר במקום שאין הפגעים

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

כדאי מאוד ללכת למשטרה במיוחד אם הם הלכו לבית חולים.

אם לא-צפו לחשבון מטורף מבית החולים-שהביטוח לא יכסה אם אין אישור

משטרה.

פורסם
היא ללא מלווה הכוונה שהיא לא צריכה מלווה הכוונה שתקופת המלווה תמה.

קפיש?

עריכה----------------------------------

ויש לציין שבתאונה היה מעורב רק מכונית אחת וגם נאמר לשוטר שעבר במקום שאין הפגעים

 

מה קפיש גם אני הבנתי מהודעתך הראשונה שהיא נהגה ללא מלווה כשאר הייתה צריכה קפיש????

זה כמו לציין שאני בני, בן-אנוש ממין זכר אך ללא שדיים :shock:

רק בגרמנית מדברים ככה NOT

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

אני חושב שברגע שיש תאונה עם נפגעים אז שוללים את הרישיון של הנהג/ת ל-3 חודשים משהו כזה ..

במקרה של תאונה שמעורבים בה 2 מכוניות או יותר+ נפגעים.. כל הנהגים מקבלים שלילה ..

 

נכון ?

תקנו אותי אם אני טועה ...

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
לא מזמן דודה שלי עשתה תאונה (נהגת חדשה ללא מלווה) באוטו היו עוד ארבעה בנות מתחת לגיל 18 כל הנוסעים כולל הנהגת בעלי מכות יבשות בלבד (עד כמה שידוע לי - ללא הסתמכות על בדיקות רפואיות) הבנות האחרות גרות בכפר ילדים.

התאונה:

דודה שלי נסעה במעגל תנועה הוסחה דעתה והיא המשיכה ישר באמצע הכיכר במקום להמשיך את הסיבוב, היא נכנסה בין עמוד לעץ (שיפשופים משני הצדדים ) ולבסוף נכנסה בטרסה (קיר לבנים)

האוטו ללא ביטוח מקיף ורשום על שם אבא של הנהגת. עד כמה שיידוע לי המשטרה לא יודעת על המקרה וכמו כן גם חברת ביטוח אך כל הנוסעים נשלחו לבדיקות בבית חולים.

מכוון שהמקרה כבר הסתיים- עניין אותי לשאול מה הייתם עושים במצב כזה?

מחכים כמה ימים עושים מקיף ואז באים לחברת הביטוח?

לא הולכים למשטרה?

האם זה שהם הלכו לבית חולים ואחרי זה לא הלכו למשטרה זה מעיד על עבריה כלשהיא על החוק?

האם ישנה חובה על בעל הרכב או על הנהגת להודיע למשטרה?

תודה מראש,

מאור.

 

מי הלך לבית חולים? הנהגת? החברות?

 

לדעתי אם רק החברות הלכו לבית-חולים, במועד מאוחר יותר, היא יכולה לא לדווח כי "למיטב ידיעתה לא היו נפגעים".

 

מעבר לזה - אם היא הולכת לדווח - להתייעץ עם עו"ד תעבורה לפני כן.

 

לגבי המקיף - ההצעה שלך לעשות ביטוח בדיעבד היא הונאה חמורה, ולדעתי חברת הביטוח תגלה מהר מאוד שהתאונה קרתה לפני עשיית הפוליסה, תתנער מאחריות, ותגיש תלונה למשטרה.

 

לא היה ביטוח מקיף - חבל. החיים קשים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אחים שלי,

דבר ראשון תודה על התגובות..

כל המקרה הזה הוא בעיקרון בתיאוריה כי שסיפרתי על המקרה הוא כבר הסתיים.

וכל השאלות ששאלתי אותכם התבצעו על דרך חוקית בלבד.

תודה,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...