Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצאתי את מה שכתבתי לך בחיפוש באינטרנט יש לציין שזה נלקח מאתר ג'יפולוג.

סכמת החשמל מצורפת בתמונה אם מזה אתה לא תבין אז גש לבעל מקצוע.

 

הבנתי לגמרי את הסכמת...נסיתי היום בבוקר לחבר איך שמתי לב למשהו מוזר אין*בכלל זרם בחוטים יכול להיות שנשרף משהו בדקתי פיוזים הכול תקין אין פיוזים שרופים אבל גם לא עובר זרם בחוטי חשמל של החלון ...

 

בפעם האחרונה שבדקתי היה זרם אך היום משום מה אין כלל .

 

מה זה יכול להיות יש למשהו מושג?

 

אגב - שאר החלונות עובדים מצוין חוץ מהחלון המדובר..

 

אם עד מחר (ראשון) אני לא מוצא תשובה אני יפנה לבעל מקצוע..

פורסם

גרשון המערכת הזאת לא מערכת מקורית של הרכב ואם אין זרם זאת אומרת ששרפת את הפיוז וזה גם בטוח כיוון שאם ניסית את כל האופציות של סידור החוטים אחד ויותר מהאופציות ישרפו פיוז.

מה שעלייך לעשות בדרך כללל המתקינים משאירים את בית הפיוז בסביבת אחורי ההגה של הרכב חפש שם בית פיוז תבדוק האם הוא שרוף במידה וכן מצאת אותו ולאחר מכן פעל על פי השרטוט שהעלתי לך.

פורסם
גרשון המערכת הזאת לא מערכת מקורית של הרכב ואם אין זרם זאת אומרת ששרפת את הפיוז וזה גם בטוח כיוון שאם ניסית את כל האופציות של סידור החוטים אחד ויותר מהאופציות ישרפו פיוז.

מה שעלייך לעשות בדרך כללל המתקינים משאירים את בית הפיוז בסביבת אחורי ההגה של הרכב חפש שם בית פיוז תבדוק האם הוא שרוף במידה וכן מצאת אותו ולאחר מכן פעל על פי השרטוט שהעלתי לך.

 

תודה רבה לך - מצאתי ! מאחרי ההגה ממש מתחת להגה - ולא בקופסה הראשית.

בקושי רואים אותם רק לאחר שנשכבתי על הדוושות והסתכלי למעלה היו 4 פיוזים ישנים מאוד (לכל פיוז - בית פיוז משלו כמו שאמרת) ואחד היה שרוף לגמרי החלפתי את כל ה-4.

 

לאחר מכן עשיתי על פי התרשים - עובד ואפילו יותר טוב משהיה בעבר.

 

תודה רבה לכולם על העזרה (:

 

עריכה:

אגב עוד משהו ששכחתי לציין לאחר שהחלפתי את הפיוזים - ואני לא בטוח שזה כל כך קשור לארבעת הפיוזים הללו

גם הנעילה המרכזית (אצלי מעולם היא לא פעלה) הסתדרה. כנראה בגלל שהזזתי כמה חוטים מאחורה או משהו.

איך אומרים היום, הכול בא לטובה. שוב -- תודה ושבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...