Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ממש אני מפעיל את הCVR על 250 RMS וממש לא מנצל אותו, הייתי ממליץ לך לחפש את הגרסה של ה350 RMS של המגבר הזה.

מה שכן לפי דעתי הP2 יעבוד איתו ממש טוב

 

p2 יקר..

את ה-cvr אני יכול להביא ב350-400 לערך חדש בקופסא..

 

רציתי את הלייטינג אודיו ה350 אבל משום מה כבר אי אפשר להשיג אותו ואני לא יודע למה...

 

שאתה אומר שאתה לא מנצל אותו, אתה מרגיש חוסר בבאס?

או שפשוט אתה יכול לנצל אותו יותר אבל יש באס באוטו?

פורסם

סה"כ באסים ממש חזקים באמת מפרק את האוטו, אבל לא כל כך מדוייק הקטע בלתת לא את כל הכוח זה יותר בשליטה על הסאב מאשר בעוצמה.

לפי דעתי דווקא תהיה די מרוצה מהשילוב הנ"ל ואם אתה יכול להשיג אותו בזול, לך על זה, לא תצטער.

ד"א שתף אותנו בתוצאה.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

הוא לא מדוייק כי זה CVR לא משנה איזה מגבר תשים עליו.

ולמה אתה חושב שהוא כל כך זול? כי הוא גרוע. אף אחדלא רוצה אותו יותר

לגבי השאלה למה ה2003 יותר טוב?

כי הוא מדוייק ומהיר יותר.

בין הCVR של היום לבין מוזיקה אין שום קשר.

הוא פשוט עושה רעש.. הוא לא מנגן.. הבאס שלו מרוח לגמרי.

הCVR 2003 פשוט מדוייק ומהיר יותר.. למה אתה שואל?

את זה צריך לשאול בקיקר..

אני לא יכול לשמוע CVR.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
הוא לא מדוייק כי זה CVR לא משנה איזה מגבר תשים עליו.

ולמה אתה חושב שהוא כל כך זול? כי הוא גרוע. אף אחדלא רוצה אותו יותר

לגבי השאלה למה ה2003 יותר טוב?

כי הוא מדוייק ומהיר יותר.

בין הCVR של היום לבין מוזיקה אין שום קשר.

הוא פשוט עושה רעש.. הוא לא מנגן.. הבאס שלו מרוח לגמרי.

הCVR 2003 פשוט מדוייק ומהיר יותר.. למה אתה שואל?

את זה צריך לשאול בקיקר..

אני לא יכול לשמוע CVR.

 

המלצה אחרת ?

פשוט אני חושב שה-p1 לא יספק אותי מבחינת עוצמה...

 

אני אמור להביא אותו היום , אז תן לי הצעות אחרות שאולי אני באמת יבחר משהו יותר טוב ואיכותי

פורסם

cvr כולל תיבה יעלה 650 שח אבל מגבר V12 ישן לא יוזיז אותו בחיים

אם אתה מעוניין בסאב בסיגנון CVR אתה חייב מונובלוק

תן תקציב לסאב +מגבר ונימצא משהוא.

פורסם

אז הרווחת אחי**אחים? דברו בבית/בטלפון, חבל על המקום בפורום**.. במקרה הזה כנראה שבאמת המגבר חלש מדי.

בכל מקרה לפותח התרד:

המגבר שלך ישן ויחסית חלש.

לך על הC12

כמו שכבר אמרתי. התמורה הטובה ביותר למחיר.

הP1 זה לא סאב. זה חתיכת קרטון

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

חברה אני באמת מודה לכם על העזרה שנתתם לי פה.

 

לבסוף רכשתי את הסאב ב450 שקל .

 

החלטתי לקנות אותו ועוד מעט זמן שיתפנה לי מזומנים לקנות מונו

מאשר לקנות את הc12 ואחרי זה שאני יביא מונובלוק

אני לא יהיה מבסוט כל כך מהסאב.

 

במקום לפתוח תר'ד חדש

בבקשה תמליצו לי על מונו

בסביבות ה500-800

כתבתי 800 שזה הסכום הבאמת מקסימלי שאני יכול להוציא וגם זה בלחץ מאוד

תשתדלו בהמלצות שלכם לא להגיע לסכום הזה

למרות שאני יודע שקשה למצוא משהו איכותי במחיר נמוך

פורסם

אם הסלילים הם של שתי אום אז זה מסבך קצת את העיניינים, כי אז אתה צריך או מונבלוק שיהיה יציב ב1 אום, או מגבר 2 ערוצים חזק שיתן 400 RMS בגישור ב4 אום.

לפי דעתי המגבר הבא עונה על הדרישות שלך

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=486493

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם
הנה בבקשה. http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=208

הסאב מספק את הסחורה שלו טוב מאוד אני מאמין שלא תתחרט

 

+1

אני רכשתי את הסאב הנ"ל מחובר על מגבר פולס אודיו BA4400 ואני ממש מרוצה.

השאלה כמה המגבר שלך מוציא בגישור כי אם הוא מוציא בסביבות ה150 RMS עדיף לך ללכת על הC12.

×
×
  • תוכן חדש...