Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה. יש לי בעיה ברכב של איבוד נוזל קירור מהמיכל עיבוי, זאת אומרת כל 100 ק"מ אני מוסיף כוס שלם של נוזל, לאחר בדיקה גיליתי שאני מכבה את הרכב אחרי חצי דקה מתחיל לנזול קצת מהבורג ניקוז ולאחר מכן שפתחתי אותו גיליתי שאין גומיה ומאז אני מחפש ולא מוצא גומיה, חיפשתי גם בורג שלם בכל מכוני הרדיאטורים בבאר שבע ולא מצאתי. הרכב המדובר זה פיאט אונו 95, בכל המכונים היה בורג שונה מי שלי ולא תואמים, כנראה יש שני סוגים של רדיאטור לאונו. מה עלי לעשות אני כבר מאויש אפילו אחד מהמכונים ניסה לעזור לי בכך שהוא ליפף סביב הבורג מן סלוטפ לבן של האינסטלטורים וזה גם לא עזר מה אפשר לעשות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי שסוף סוף היה לי זמן(צבא) לבקר בכמה מוסכים, גיליתי שיש לי בעיה. אחד מהמוסכים ציין שהרדיאטור שיש לי הוא לא מקורי ולכן אין אפשרות להשיג בורג מתאים, ששאלתי אותו מה אני יכול לעשות הוא הציע לי לקנות שפורפרת של סליקון שתאטום את הבריחה, האם זה יעזור? חוץ מזה שמתי לב לעוד בעיה, הצינורות מים העליון והתחתון מתנפחות, במיוחד שאני מכבה את הרכב, יש לציין שאין תרמוסטת ברכב יכול להיות שזאת הסיבה להתנפחות הצינורות.

פורסם

אם הצינורות מתנפחים - זה סימן שבזמן היחסית קרוב הם ייקרעו.

למה אין טרמוסטט ברכב?

 

יכול להיות שבורחת קומפרסיה מראש המנוע למערכת הקירור?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אין לי טרמוסטת כי כך קניתי את הרכב, אני כנראה ארכיב בהמשך. השאלה עם זה גורם לצינורות להתנפח כי בוצע ברכב לפני כ30 אלף אוברול כללי כך שלא ניראה שיש בעיה בראש מנוע

פורסם

אם אין תרמוסטט זה אומר שכל הזמן המים זורמים בחופשיות...זה לא אומר שהצינורות אמורים להתנפח..

בקשר לבורג, אתה יכול לאטום אותו עם סיליקון שחור\אדום וגם ה"סלוטייפ הלבן של האינסטלטורים" (שזה בעצם טפלון, ואני לא ראיתי אנסטלטור שמשתמש בו מעודי) אמור לעשות את העבודה, יכול להיות שמי ששם לך אותו לא שם מספיק וזה לא עוזר לאיטום של הבורג...

בהצלחה!

פורסם

יכול להיות שיש לי אוויר במערכת? כי כל פעם שאני פותח את הפקק של מיכל העיבוי בבוקר שהמנוע קר שיש מן רעש של בריחת גזים

×
×
  • תוכן חדש...