Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא נכון ,לא יודע מאיפה הבאת את זה בכלל

 

הסיבה האמיתית שאין באס במוראל זה שזאת חברה שנולדה באודיו בייתי ומכוונת את האלמנטים שלה לעבודה בתיבות סגורות, שים את הוופר של האלייט בתיבה ותראה שתקבל המון בס

 

אבל - וזה אבל גדול, לדעתי זאת דרישה מוגזמת שכל אחד יבנה תיבה בדלת, סט טוב לרכב חייב לדעת לתפקד ברכב

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעבר לעניין התיבות. הסיבה האמיתית שאין באס במורל זה שהם לא מקבלים כניראה את ההגברה הנכונה. כמה שהמגבר יתן יותר כך הם גם ינגנו יותר טוב. אלכס רד בול יכול לספר לך מה קורה אצלו בדלת.

פורסם

זה 2 חורים שמשמשים לשיחרור החלון,

בצד אחד אתה רואה פקק גומי, בצד שני גם יש פקק גומי רק שבתמונה הוא עוד לא מורכב (עכשיו הוא כבר כן מורכב :))

פורסם
מעבר לעניין התיבות. הסיבה האמיתית שאין באס במורל זה שהם לא מקבלים כניראה את ההגברה הנכונה. כמה שהמגבר יתן יותר כך הם גם ינגנו יותר טוב. אלכס רד בול יכול לספר לך מה קורה אצלו בדלת.

 

 

חולק עליך עם הג'נסיס הם לא כאלו חזקים ובטח ובטח לא נותנים תחושה של עומק כמו הנובליום למשל שמוגברים על JBL

פורסם

גורל ניראה טוב אפילו שראיתי תמונות ריגול ליפני שפתחת את התרד' הזה בכל אופן תתחדש

Alexander80 אם בכל הרכבים זה היה כמו בגולף אז איך היינו חותכים את הידיים:-)

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

סתם משהו שלא ידעתם על מורל,

למה רמקולים של מורד לרוב (95%) חסרי באס.

כל סט שיוצא מפס יצור עובר השמעה ע"י מישהו (אם אני לא טועה , בעלים של החברה),ומקבל אישור לצאת לחנויות וכו'.

וכך גם הסט לפני יצור ובתכנון עצמו.

הסט נשמע בפניו למוזיקת מקהלה,ללא שום כלי נגינה באסים וכו'.

אם נשמע לו טוב, הסט יוצא, אם לא , נזרק :-(.

 

סטס.

 

תשמע סטס.

תשמע, אני לא יודע מאיפה הבאת את השטות הזאת, או מי אמר לך את זה אבל זה פשוט קשקוש, אני מצטער אבל אין לי מילה אחרת.

הרבה זמן לא שמעתי משפט הזוי כזה..:shock:

אני מוכן להוכיח לך ולכל מי שיש לו ספק, מתי שתרצה שממש אין בעיה לסטים של מורל להפיק באס.

השאלה היא כמובן אם איזו הגברה אתה עובד ומה הנפח שבו אתה עובד.

 

אני יכול להגיד שמורל מתמחים בעיקר בייצור טוויטרים, אבל הוופרים שלהם וכמו דומיהם שחולקים את הסלילים הרחבים(3 אינטש) הם בעלי יכולת פנטסטית לנגן תדרים נמוכים- ובנפח המתאים הם נשמעים מעולה.

 

אתה מוזמן במפגש בקרוב לשמוע אצל אלכס (רד-בול) כפי שכבר יוסי ציין לפני איך נשמע האילייט אצלו וזה עוד בנפח של דלת.

 

אם אני אשמיע לך את אותו סט בנפח האידיאלי על הגברה ראויה אתה למחרת היום תקנה 2 כאלו.

under construction..

פורסם

עכשיו אני רוצה את הוופרים של הקלארוס בחזרה, עכשיו!!!

 

הווייאג'ר ממש עושים טובה שהם זזים. הם משמיעים רק בום-בום-בום-בום :shock:

כשיגיעו הוופרים החדשים אני מוכן להקריב את הווייאג'ר לניסוי מדעי, ניקח איזה מונו של אליקו ונדגים איך שורפים רמקולים.

 

תתחדש!!! אני ב-ט-ו-ח שתהנה מהם!

 

אה, ואני די חולק לגבי כל מי שאומר שהאילייט חייבים תיבה. כנראה שלא שמעתם אותם מותקנים כמו שצריך ומקבלים הגברה ראוייה.

 

איתמר.

 

עריכה: וואוו, מפלצת, איזו זריזות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כן , אאני אשמח גם לדעת, אין ספק שזה עניין של למה אתה משווה אני אישית לוקח את המידבאסים שלי כרפרנס הם משמעותית יותר טובים

 

מה גם שאני בטוח שההתקנה אצלי במאזדה היא מהיותר טובות מבחינת איטום וחיווט , שמענו כולם אצל אדי זהה נחמד אבל עדיין .

פורסם

גורל נראה מעולה :D !

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king


×
×
  • תוכן חדש...