Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עתיד, עבודה יפה מאוד!

למה תמיד חשבתי שיש לך פאסט ולא גולף, כנראה התמונה בצד מטעה.

 

תתחדש על הרמקולים ונשאר להגיד רק, ת-ה-נ-ה!

Kia Sportage, 2014 

 

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עתיד, עבודה יפה מאוד!

למה תמיד חשבתי שיש לך פאסט ולא גולף, כנראה התמונה בצד מטעה.

 

תתחדש על הרמקולים ונשאר להגיד רק, ת-ה-נ-ה!

בעתיד תהיה לו פאסט :-)

פורסם

גורל ידידי היקר,

 

אין לי ספק שעשית בחירה נהדרת, הסט הזה הוא פשוט סט מצויין.

אני זוכר את התגובה שלי על המידבאס שלו ביום שהוספתי איטום, פשוט וואו.

ההתקנה נראית מצויין ולא ספק מבטיחה תוצאות נהדרות.

מקווה לשמוע אצלך במפגש הקרוב.

 

בהצלחה, דני. :)

פורסם

כפרה 8)

 

תתחדש, ועבודה יפה יפייה, אני אומר את זה פעם נוספת ואגיד את זה עוד אם צריך, יש לך ידיים וזה חשוב בעניין זה :wink:

 

לגבי סט, אמרתי, הכול לפי טעם, וצריך לבחון אותו כמו שצריך, ואני מאמין שיהיה לך הזדמנות לעשות הבחון טוב.

 

משה קשור לסט שלי (אליית) דיברנו, בעיה ידוע, ויש לה פיתרון (הגברה אקטיבית, תיבות, אולי מיקום של מיד...), קיצור עבדים על פי נוהל, עוברים לאקטיבי ואז נחשוב לתיבות ומיקומים...

 

אני שמח יש התקדמות וזה חשוב מהכול.

 

בהצלחה בהמשך ובגמר פותחים העבודה בקבוק שמפניה :-D

פורסם

לגבי הנושא של מידבאסים של מורל ובייחוד איליית.

 

במפגש הקרוב, כל מי שרוצה מוזמן לקבל אצלי הדגמה ליכולת שלהם בזמן שהסאב כבוי - הם ממש לא מאכזבים, הם מותקנים בתיבות בנפח ראוי ויושבים על ערוץ הגברה אקטיבי משלהם, ערוץ הגברה שמן מאוד.

 

ועתיד - כדאי שתעלה תמונות של המשך העבודה לפני שאני עוד פעם צריך להתווכח עם מהנדסים ממוראל ולהוכיח להם שיש להם טעויות שווקיות באתר :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש - נראה מצויין .



 

איטום מעולה, תהנה מהסט.

 

:wink:

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

גם לי היה את הסאב הזה במשך זמן רב ... אצלי הוא קיבל בדיוק את מה שהוא היה צריך (150 RMS ב4 OHM) והיה נשמע לא רע בעוצמה לא ממש גבוה , אבל מייד לאחר כך היה נשמע מקורטע מאוד .

אכן סאב מצויין שמרעיד ונותן יחסית הרבה ל 150RMS , ברגע שתעבור לסאב אחר (ואני עברתי רק לפיונר 400RMS והוא עדיין מקבל רק 150 ... ) תבחין בהבדל בצורה משמעותית מאוד ורק לטובה !!!

בההתקנה נראת מצויין :)

שיהיה בהצלחה בהמשך .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

היה לי פיוניר 306 וגם 305

הם הרבה יותר גרועים מהקאנווד, חסרי דיוק כל באס שלהם יוצר המולה סביב הרכב ולא מצליח לחדור לגב בקיצור, מצטער זה ממש לא זה

 

הכיוון לשדרוג הוא או אססין\ארנסל\האבוק (תלוי בתקציב :))

או קאפה פרפקט מחול

פורסם

היום סיימתי לבצע איטום\בידוד על הדיפון של הדלת,

מה שנשאר לי זה לארגן טבעות לרמקולים (זה עסק קצת מורכב אני מגביה את הרמקולים עד הדיפון)

ולהכניס כמות נאה של אקרילן בין הדיפון לדלת למניעת וויברציות ובשביל יעול פסיכולוגי :)

 

תמונות :

car audio finish 001.JPG

car audio finish 006.JPG

car audio finish 007.JPG

car audio finish 005.JPG

car audio finish 008.JPG

פורסם
תשמע סטס.

תשמע, אני לא יודע מאיפה הבאת את השטות הזאת, או מי אמר לך את זה אבל זה פשוט קשקוש, אני מצטער אבל אין לי מילה אחרת.

הרבה זמן לא שמעתי משפט הזוי כזה..:shock:

אני מוכן להוכיח לך ולכל מי שיש לו ספק, מתי שתרצה שממש אין בעיה לסטים של מורל להפיק באס.

השאלה היא כמובן אם איזו הגברה אתה עובד ומה הנפח שבו אתה עובד.

 

אני יכול להגיד שמורל מתמחים בעיקר בייצור טוויטרים, אבל הוופרים שלהם וכמו דומיהם שחולקים את הסלילים הרחבים(3 אינטש) הם בעלי יכולת פנטסטית לנגן תדרים נמוכים- ובנפח המתאים הם נשמעים מעולה.

 

אתה מוזמן במפגש בקרוב לשמוע אצל אלכס (רד-בול) כפי שכבר יוסי ציין לפני איך נשמע האילייט אצלו וזה עוד בנפח של דלת.

 

אם אני אשמיע לך את אותו סט בנפח האידיאלי על הגברה ראויה אתה למחרת היום תקנה 2 כאלו.

 

דבר ראשון, לא אמרתי שלסטים אין באס,או חסר.

אבל קשה יותר להפיק בס מסט של מורל מאשר מסטים אחרים.

אני בסה"כ מעביר את מה ששמעתי, ולא צריך לזלזל, שמעתי את זה מעובד של מורל סה"כ ולא מישהו שביקש טרמפ באיילון.

ו,לא צריך לצעוק! :-)

 

עתיד, עבודה יפה! :)

פורסם

חברה , אני מציע שאם רוצים לדון במורל מי שרוצה שיפתח שרשור בנוגע למורל ושם ידוסקס הנושא.

 

בואו לא נאנוס לבחור את השרשור התקנה שלו .

 

:wink:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...