Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התמונה לא מעודכנת

את החומר הורדתי והדבקתי רצועות על הריפוד, פשוט נגמרה הסוללה במצלמה ולא היה לי סבלנות

אז סגרתי את הדלת :)

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחדל, תפרק הכל תוריד את חומר האיטום תתחיל מהתחלה, גש לישראל תחתוך טבעות חדשות, ובבקשה תטעין את הסוללות ותשים בצד ספייר ועכשו תצלם. אחר כך נגיד לך איך יצא.

פורסם

תודה ישראל, חכה שתשמע,

כיביתי את הסאב ואני לא מרגיש בחסרון שלו בכלל,

שלא לדבר על רמת הפירוט של הטוויטר (אתה יודע כמה פעמים קייט נושמת לתוך המקרופון ? איזה חוסר מקצועיות)

 

תחבר לMSN

פורסם

אני רוצה השמעה במפגש הקרוב. מעניין אותי עד כמה משפיע המיקום של הטוויטרים ומעניין אותי גם איך הסט נשמע ברכב שמלכתחילה הרבה יותר "מוצק" מהפחנוע שלי.

 

תתחדש!!! :-D

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בעקבות פניות בפרטי אני רק רוצה לחדד פה משהו !,

 

עבודת האיטום מאוד מאוד קשה, מטישה, מייאש ומה שאתם רק רוצים,

יתרה מכך זה פרוייקט איטום האחרון שלי, שאני אעלה לפה, היות ואת המכוניות הבאות שלי אני אתן למתקין לעשות. (עדיפות לאחד שמנוסה בזה ויודע את העבודה!)

בנוסף להגיע לתוצאות כאלו זה לא קל בכלל, וזה ככל עשרות חתכים בידיים, וטונות של עצבים.

*היה חשוב לי לציין את זה, היות ועל פניו זה נראה קל והתוצאה הסופית היא שמישהו ירכוש חומר איטום לבד, יבצע איטום גם עלול לצאת חרא וגם הוא ביזבז כסף

פורסם

אתה צודק שזה לא קל וכולל המון חתכים בידיים,

אבל אני חושב שכל אחד עם ידיים טובות, רצון, וסבלנות יוכל לעשות בידוד ברמה טובה.

הכל עניין של רצון וסבלנות.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

תגדיר ידיים טובות ?

בשביל אחד ידיים טובות זה להחליף מנורה בבית,

בשביל אחר ידיים טובות זה לעשות טיפול לבד לאוטו

 

המושג ידיים טובות הוא מאוד כללי,

רצון וסבלנות סבבה, אבל ידיים טובות זה סוביקטיבי ואני מבטיח לך שלהגיע לאיטום ממש טוב אתה צריך ידיים טובות מאוד !.

 

בא נגדיר את זה ככה, אם לא התקנת את המערכת שלך לבד, איטום זה לא השלב הראשון ש DIY

פורסם

בשביל מה יש כפפות ושרוול ארוך?:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...