Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי, למה אני צריך תמיד להוסיף עליך? הם מוסיפים אל4 או מידריינג' יהיה אשר יהיה בשביל לצמצם טווחי תדרים ולנצל את הtransient response‏ ‏ שכל רמקול מצטיין בו. חוצמזה, מיד יותר קל להתקין רחוק ממך מאשר מידבאס, מה שמשפיע חזק על תמונת הסאונד ברכב.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלי תירגע :-D אני מציין כאן עובדה שנראית בשטח כתופעה, לא רואים את הL6 במערכות שני חלקים, הוא אכן יכול לתפקד היטב גם כמידבאס וזו טעות שלי.

 

וניר - מצטער, אני ממש לא מעריץ גדול של הטוויטר בסופרימו, זה עניין של טעם אישי.

 

אני הייתי הרבה יותר מתלהב מסט של סופרימו עם CR101 במקום הטוויטר המקורי - זו דעתי, הקלארוס בעיניי, עבור סט שני חלקים נשמע יותר טוב - לא קבעתי כאן עובדה לאנשים אחרים, הבעתי דיעה אישית ולא יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז בוא ואני אגלה לך סוג קטן אדי.:lol:

 

הסופרימו והCR101 שניהם מבוססים על אותו טוויטר שהוא במקרה הMDT-33 של מורל.

 

למעשה מדובר על סדרות שלמות כמו הסופרים(SUPREME) של מורל וכו' שחולקות את אותה ממברנה ואותו סליל בדיוק.

השוני הוא במגנטים וכמובן באריזה החיצונית.

 

ציוויון הצליל הוא זהה.

 

אמרתי לך , כנראה שפשוט לא שמעת את הסופרימו כמו שצריך-זה הכל.

under construction..

פורסם

אתה לא רואה L6 2WAY לא בגלל חוסר יכולת לתפקוד בתצורה הזאת,

אלא בגלל שמדובר באלמנט 7 אינץ' יוקרתי שמי שכבר קונה אותו, הולך על כל הקופה מה שנקרא, ומביא אותה ב3WAY,

 

ששם אני מקווה גם לסיים מתישהו :)

פורסם

הטוויטרים האלה בעליי צוויון צליל דומה מאוד אבל ממש לא זהה.

 

הCR101 מתוק יותר בצליל שלו, אני מוצא את הסופרימו כטוויטר חד יותר.

 

אם הייתי רוצה סופרימו בסופו של דבר הייתי קונה אחד, הייתי חוסך עוד כסף אבל בסופו של דבר הייתי רוכש אותו.

 

לא רכשתי אותו כי אני לא אוהב אותו.

 

ולגבי סט סופרימו או יותר נכון שימוש של הטוויטר הזה בסטים שני חלקים לרוב מתבסס על זה שהטוויטר עושה את רוב עבודת המיד - מה שגורם לו לצעוק ולהיות חד כשמגבירים אותו.

 

בקלארוס הטוויטר עושה הרבה פחות עבודה בתחום המיד מה שגורם לו להיות יותר נעים לאוזן שלי מאשר סט של סופרימו.

 

אני מדבר על סט שני חלקים - ברגע שמוסיפים מיד לספיור זה כבר עולם אחר לגמרי.

 

שמעתי את הסופרימו גם כשהוא מוגבר בלי שיקרעו אותו ויש משהו בגבול העליון שלו שלא שמעתי בCR101 מעולם.

 

עתיד - אני מודע לזה - זה עדיין סימפטום איך שלא תביט על זה כי אתה ממש לא חייב לקנות את הL4 - אף אחד לא מכריח אותך להתאמץ לעשות בניות לסט שלושה חלקים ולהוסיף עוד ערוץ הגברה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היום רנסנס זה מה שהיה מורל USA בעבר עד לפני כמה שנים היו מבוססים על אותה טכנולוגיה ואותם חומרים ,

 

כוים חטיבות שפועלות לבד , אולי הצליל שונה במעט מטעמי בחירת חומרים כי קשה לי להאמין שהטכנולוגיה שונה , שורה תחתונה שניהם בהירים יתר על המידה לטעמי .

 

 

לגביי מיד וופר בס ושאר ירקות , כל אלמנט שמוצהר שהוא מנגן מאיזור ה50 עד 5000 יכול לעשות הכל כלומר גם להיות מיד גם להיות וופר וגם להיות מיד וופר

 

אילו שמנגנים טוב עד 2000 למיד הם לא הכי מתאימים , הם יותר מיועדים להיות וופר , אך בסטאפים מסויימים עם שידוך לטויטר וויד ריינג' יוכלו לשמש כמידבאס

 

באשר להגדרות כמו שרשמתי בתרד אחר

 

השם של רוב האלמנטים 6.5 הוא מידבאס מכיוון שבשטחי הממברנה הם מתאימים לשני האפליקציות

 

לגבי השימוש .. זה כבר נתון לבחירה אם כוופר, מיד או מידוופר .

 

כל זה אני בטוח אדי שאתה כר יודע , לגביי האלייט אחריי אין ספור בדיקות עם מיכשור ועם אוזניים.

 

האלמנט הוא מאוד אודיופילי עם בס אקסטרה הדוק (דומה מאוד להיי אנד בבית) אני אישית לא אוהב את זה מעדיף מריחה במידה מסויימת באספקט הנמוך לשילוב יותר טוב עם הסאב .

 

מה שנכון אחריי המון נסיונות וחוסר הבנה למה האלמנט לא מוציא בס , האלמנט פשוט חייב!!! הגברה מאוד חזקה רק ככה אתה נהנה מהייתרונות האמיתיים שלו לא משנה דלת או תיבה או איפה תשים אותו אם היה אפשר לשים אותו על מגבר 200 RMS עם דמפינג יחסית לא גבוהה , האלמנט עצמו מספק אקסטרה שליטה עצמית , ככה היה נמרח קצת ומספק לכאורה יותר בס .

 

 

לגביי הקלרוס זה כנראה סט מעולה זה בטוח אבל לא יודע אם להשוות אותו לסופרימו זה מה שנכון לעשות .

 

גביי אלמנטים ברכב הסיכוי היחיד לכסות את כל התדרים עם סט 2 חלקים זה בעזרת טויטר וויד ריינג שמנגן עד 2 קילו מלמטה .

 

אחרת עם כל הכבוד לכל הסטים המדוברים קשה לי להאמין שזה אפשרי .

פורסם

מתן -

 

הטוויטר שלי יוצר באומגה אודיו רק לצורך הידיעה וכן זה CR101.

 

ולמה לא להשוות בין קלארוס לסופרימו? סליחה אבל זה שני סטים שני חלקים ברמה גבוהה אין שום סיבה שאני לא אשווה ביניהם - כי מה? כי הסופרימו נחשב היי אנד? אז אני אוריד את הסט הזה קצת מהקדושה שלו ואם כל הכבוד למורל אני חושב שהייבריד אודיו במקרה הזה עשו עבודה יותר טובה - מותר לי, זו דעתי האישית.

 

ואתה יודע עד כמה אני אוהב מורל, אם לאמר לך שאני באופן אישי הייתי צריך לבחור בין סט לגטייה לבין עיליית או סופרימו שלוש חלקים - הייתי בבעיה קשה :-D

 

או שהייתי הולך על סופרימו עם CR101 בתוספת של CDM

 

או שהייתי הולך על L64 עם CR101

 

לבינתיים אני הולך על האבוק 7 עם L41 (לא הפרו) :-P:-D:lol:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רכב ליסינג, לא עושה שינויים מהותיים ברכב הזה.

 

כל המערכת תותקן בלי שחור אחד יראה ברכב למעט קיק פאנלים שאצטרך להשיג חליפיים (או לשחזר את המקוריים בזמן ההחזרה).

 

הסיבה שבחרתי בהאבוקים היא שלא דרוש מאמץ רציני להתקין אותם, יש להם מגנט פצפון שלא דורש גובה התקנה שעלול להקשות עלי, הם לא זקוקים לתיבה.

 

הL6 היה מעבר לתקציב שלי למרות שאני רוצה נורא אבל בשביל וופר שינגן סה"כ עד 200 הרץ - ההאבוקים אמורים לעשות שמח - והיטב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הרכב ליסינג של דני - כן ראיתי וגם ישבתי בתוכו - לפני המעבר לשלושה חלקים והר P9 פנטסטישן אדישן :-P

 

אבל השיקולים של דני לרכב ליסינג שלו הם השיקולים שלו לרכב ליסינג, שלו.

 

הרכב ליסינג שלי הוא טויוטה קורולה - אין מכסים בדיפונים של הדלתות שאני יכול לבנות עליהם - אני צריך לקנות דיפון שלם וזה מאוד יקר.

 

אני לא רוצה לגעת בקורות ולא רוצה שיראו או יחשדו בדבר מעבר לקיקפאנלים.

 

הרצפה הולכת להיות מוסתרת לחלוטין - כל הבניה מתוכננת לזה שאוכל לפרק הכל בעניין של דקות בודדות (לפני טיפולים או כל סיבה אחרת) - לא רוצה שיראו כלום כאשר הרכב עומד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...