Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אני חייב לציין שכנראה ואמנע מכל פעולה שהיא יותר אלימה מדפיקות על הקיר.

 

המצב הוא כזה:

יש לי שכנים בלתי נסבלים עם ילד (כנראה חייל) אדיוט שחוזר הביתה בסופי שבוע ולפעמים גם באמצע השבוע.

החדר שלו בעל קיר משותף עם החדר שלי, הבחור הזה כל הזמן מדבר בסקייפ בקולי קולות, צועק על אמא שלו מזיז רהיטים באמצע הלילה, מפעיל מוזיקה חזקה ומזמר זמר רוסי לא מוצלח עם הגיטרה החשמלית שלו. כל הנסיונות שלנו לגרום להם להפסיק עולים בתוהו.

 

חשוב לציין שהאמא כנראה דווקא בסדר כי בעבר ביקשנו ממנה לשנות את ההרגל של לתלות כביסה ביום שבת בבוקר כיוון שהגלגלות של הכביסה שלה חלודות ועושות רעש של קונגו. (היא לא הסכימה שאני אבוא לשמן לה אותן בטענה שזה ילכלך לה את הבגדים).

 

הרעש מאוד מפריע ונעשה בד"כ בשעות לא מקובלות כמו יום שישי בלילה יום שבת בבוקר בצהריים ובעצם כל הזמן.

 

היום כבר התקשרתי למשטרה אבל כיוון שהיה לקראת 4 ואח"כ זה חוקי לעצבן אותנו אז וויתרתי אבל הם אמרו שאפשר לשלוח ניידת.

 

אודה על כל עצה.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

תביא לבית רמקולים, סאבים, כל מה שאתה יכול להשיג ותן להם בראש חזרה.

נ.ב

יש דיסק כזה שנועד לעצבן את השכנים (אני רציני, היה כזה לחבר שלי D:) עם רעשים של כלי עבודה,חיות,צלצולים ועוד כל מיני דברים - מומלץ!

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

אני ממתין לראות מתי יגיעו העצות של "תנסה לפנות למשפחות פשע". זה בד"כ מגיע בעמוד השני או השלישי של התגובות.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

השאלה היא במידה ואני ארעיש חזרה האם הם יבינו את המסר או שזה יפתח מלחמה?

 

מצב בו הם לא ישנים לא עוזר לי אם אני גם לא ישן...

 

אנשים חושבים שהם חיים בוואקום.

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

תבקש כמו בן אדם שיפסיק.

לא עובד? דבר עם ההורים.

לא עוזר? משטרה.

 

מדהים אותי כמה שרשורים מהסוג הזה כבר היו כאן.

 

אל תתחיל מלחמה כי אתה תמצא שהוא ישאיר את הרמקולים יום אחד עם מוזיקה של מטאליקה בפול ווליום למרות שהוא לא שם, תמצא ששרטו לך את האוטו, הרגו לך את החתול ועוד כמה דברים שאתה לא רוצה.

 

פשוט גש אליו כמו בן אדם ותבקש. אם אפשר, תקליט את השיחה איתו כדי שתוכל ללכת למשטרה אחר כך אם הוא לא מפסיק או שהוא נעשה אלים.

פורסם

נדב, אני חייב לומר שאני מדבר מניסיון.

 

גם לי יש שכן שהיה מטריף אותנו עם הדרבוקה שלו , במשך כל היום וכל הלילה (למרות שאנשים פה שונאים אותי אחרי שרשמתי פה הודעה על זה) .

 

הדרך היחידה לפעול נגד זה (לפחות אם זה אנשים עם אותה צורת התנהגות מזלזלת באחר) זה לפעול באופן תוקפני. כל פעם שאצלי הוא התחיל לתופף הדלקתי את המערכת שלי (ויש לה אפשרויות ווליום לא מוגבלות כל כך) עם שירים מעצבנים מאוד (בעיקר טראנסים גרועים מאוד שמחרפנים את השכל, יש לי חבר שיכול להמליץ מצוין על זה :-)).

בסופו של דבר (לאחר יום של סבל , גם מבחינתי ד"א) הוא הבין את הרמז, דפק אצלי בדלת וביקש שאני אפסיק. אמרתי לו שאני אפסיק כשהוא יפסיק עם הדרבוקה שלו. מאז יש הסכם שהוא מתופף חצי שעה ביום (שים לב כמה דיקטטור קשוח הייתי בעניין, רק אם נבחרי העם שלנו היו יודעים לנהל ככה מו"מ) ובשעה מסויימת שאנחנו לא בבית כמעט אף פעם. מאז הוא תופס את החצי שעה הזאת ביום ומתופף באטרף (כשאני בבית לשמוע את זה), אבל לא ברמות כמו פעם שהיינו משתגעים מזה.

 

בקיצור, אתה חייב לפעול נגד. אם זה אומר להחזיר במוזיקה, בדפיקות על הקיר, איך שתבחר. העיקר - לפעול ובתוקפנות, גם אם אתה תסבול מעצמך קצת. יכול להיות שהוא יפעל כמו אצלי ויכול להיות שלא. מקווה בשבילך שכן.

 

בהצלחה.

 

נ.ב

שים לב, דבר חשוב. אם אתה יודע שהוא "מסוכן" ויכול לפעול נגדך, לשרוט את האוטו ועוד דברים לא נעימים. תפנה ישר למו"מ.

פורסם

רן, בגלל גישה כמו שלך אין לנו שלום עם כל השכנים שלנו. כל פעם שמישהו מתעצבן, הוא מעצבן יותר ויותר את השכנים שלו, ואז הם מתעצבנים ומחזירים, עד שיש לך מצב של מלחמה עם גלי מיקרו שהורגים אחד את השני (להסבר, עשו חיפוש בפורום).

 

דירדור המצב לא מביא לכלום, רק לתוקפנות. לך היה מזל שלא דפקו לך לבנה בראש.

אם מישהו יעשה לי משהו כזה הוא יסבול הרבה.

מצד שני, אם הוא יבוא אלי בגישה טובה, הוא יקבל את התוצאות שהוא רוצה.

פורסם

המשטרה היא משאב אחרון, רק אחרי שעשית כל מה שאפשר.

 

אני למשל יודע שאם שוטר דופק לי בדלת אני פשוט משתין במכנסיים, אבל זה כי אני שומר חוק אדוק.

 

להרבה אנשים יש פחד מהמשטרה ודפיקה שלהם בדלת תגרום לתגובה בכיוון שאתה רוצה.

פורסם

אם מדובר בבניין ישן - כזה שארון החשמל נמצא בחדר המדרגות, בכל פעם שהבחור משמיע מוזיקה רועשת, צא ותוריד לו את הפחת. זה ילמד את הפרחח.

פורסם

אני באותה הבעיה עם השכן החדש שעבר להתגורר מעלי,רק שזה עושה אצלו בבית מסיבות קלפים עם החברים שלו עד 4 לפנות בוקר! כלומר כל הלילה אני ואישתי לא ישנים! כבר כמה פעמים דיברתי איתו והסברתי לו זה שאנחנו עובדים וצריכים לישון וזה שהוא לא עובד זה לא נותן לו לגיטימציה להפריע לאחרים,הדיבורים לא עזרו הרבה אז כתבתי לו מכתב אזהרה שאם עוד הפעם קורה משהו דומה שמפריע לי לשיון אז אני מזמין משטרה ובמידה המשטרה לא תעזור אז אני מזמין את ה"חבר'ה הטובים" למשחק קלפים אצלו בבית ואז שלא יבוא אלי בתלונות. להגיד לך את האמת לבנתיים עבר שבוע ושקט! אנחנו ישנים טוב ואין רעש!

מציע לך לכתוב מכתב אזהרה,במיוחד אם זו משפחה רוסית אז הם "קצת" מפחדים מכל הקטע של המשטרה ולהסתבך ורוב הסיכויים שהמצב ישתפר.

עוד פתרון זה לשפוך להם מיים על לוח חשמל במידה ולוח החשמל נמצא בחדר מדרגות או לחבל להם בשלטרים של החשמל.

בהצלחה בכל מקרה!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הדברים הבאים שאתה יכול לעשות אחרי שדיברת עם השכן הבעייתי:

1) תחנה את הAX שלך בתוך החדר או מתחת לחלון שלו ותניע....בלי אגזוז..בזמן שהוא יישן.

2) שים 2 סאבים בלבד -(דציבל נמוך מרעיד את הקירות) צמוד לקיר שלו

3) פשוט תחתוך לו את הטלפוניה -אין טלפון אין אינטרנט אין סקייפ אין פיגועים

פורסם

יש לי שכנים בלתי נסבלים עם ילד (כנראה חייל) אדיוט שחוזר הביתה בסופי שבוע ולפעמים גם באמצע השבוע.

 

בדוק באיזו יחידה הוא מוצב, ודבר עם מפקד היחידה שלו על ריתוק או משהו בסגנון :wink:.

×
×
  • תוכן חדש...