Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו, מכרתי.


Shmulik_Miata
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את ה-POST המקורי אפשר למצוא בפורום שלי

 

בקישור הזה

ובקישור הזה

 

לאחר 6 שנות בעלות שבהן השקעתי וירקתי דם, ורוב הכוחות הנפשיים ברחו להם מגופי לפני כשנה בזמן הסבת הגיר, המכונית החליטה שהיא בוגדת בי ביום שישי שעבר. משהו נשבר בגיר בתחילת נסיעה מתונה ולא אגרסיבית. החלטתי שאני לא עובר את הסיוט הזה שוב (לחפש גיר, לשלם על ליפט ועל עבודה ועוד התרוצצויות לא קלות) ולכן עוד באותו יום שישי פרסמתי ביד 2 את הרכב במחיר נמוך יותר על מנת שיהיה אטרקטיבי, ולמחרת נחתם חוזה ביני לבין סוחר רכב ערבי מעכו. שמחתי להפטר מהרכב כשהוא במצבו, אך הרגש לעיתים גבר עליי והיו אין ספור פעמים שחשבתי לבטל את העסקה עד לרגע הגרירה למוסך שבו הקונה רצה לטפל.

 

6 שנים של השקעה כספית, 6 שנים של התמדה, 6 שנים של הבנה ולמידה, ברובן הן הלכו לפח. את האמת, תכננתי להשאיר את הרכב כמה שיותר. תמיד נשבעתי שלא אמכור אותו בגלל בעיות כלכליות, והנה, תראו מה שבר אותי. חתיכת גיר מסריח.

 

עכשיו אני מתכוון לסבול קצת ולנסוע בתחבורה ציבורית לפחות שנה על מנת שאוכל לחסוך ללימודים וגם לרכב הבא, שככל הנראה, בעצם בטוח יהיה מיאטה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא נורא שמוליק, תמיד תסתכל קדימה. גם אני אכלתי סרטים ממכירת ה-33, ואין ספק שלמרות הקושי והצער, המהלך השתלם בסופו של דבר. אני בטוח שיום יבוא ותבין שמפה והלאה אתה רק במגמת עליה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קצת מצער לשמוע שהיחסים הסתיימו בטונים צורמים.

 

אבל כפי שצויין, בסופו של דבר הכל יהיה לך לטובה וזאת הזדמנות בשבילך להתקדם למשהו טוב יותר.

 

מה שכן, הזוי לחלוטין לכתוב על מזדה לאנטיס F שהיא "באמת מכונית מיוחדת" :roll:

זאת משפחתית רגילה עם קצת נוצות, אם לא הבנת.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

שמוליק , אנחנו לא מכירים , אבל יצא לי לראות מעט מהכתיבות שלך בעבר .

אתה לא נראה לי אחד כמו שאתה מציג את עצמך כאן , מה פתאום החלטת שכל מה שהשקעת הלך לפח?

אתה נראה לי אחד שידע שהשקעה במכונית היא למעשה הוצאה , ולא השקעה כלכלית .

אבל כן ישנה השקעה , ההשקעה האמיתית היא במישור החווייתי , ולא החומרי .

 

אני בעלים של מיאטה , אם זה משנה במשהו , אני מזדהה איתך - אבל לא מרגיש כמוך .

המכונית אצלי מעט זמן ביחס אלייך , רק שנתיים , אבל גם אני עברתי איתה כמעט כל יום שלב נוסף של השקעה .

היום היא מוצעת למכירה , ואני לא אקבל את מה שהשקעתי , אבל זה לא גורם לי להצטער על ההשקעה .

אני שבע רצון שהגשמתי את החלומות שלי , נכון לא במלואם לנוכח מגבלות התקציב , אבל רציתי ועשיתי .

זה אמור להיות ככה אצלך , אתה אמור לקנות את המיאטה שלך בגאווה , כי עכשיו אתה יודע שאם רק תרצה - יש לך את היכולת .

 

בברכה ,

גלעד מאנע .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אני לא "בוכה" על הכסף שנשפך כאן (והמון המון כסף נשפך כאן. אני בכוונה לא אספר מהם הסכומים שזרקתי כי אתם תחשבו שאני מטורף) אלא מתעצבן על כך שהמכונית בגדה בי וגרמה לי לסוג של יאוש. דיי התגברתי על המכירה עד שהקונה התקשר אליי מקודם ואמר לי שהרכב חזר לכביש והוא טיפל בהכל. השיחה הזו גרמה לי לחשוב שאולי ששגיתי בכך שמכרתי ולא שטיפלתי בה.

 

אבל עכשיו זה כבר לא משנה, הרכב נמכר, יש לי מטרה חדשה ואני מתכוון לצעוד אליה לאט ובזהירות. בנתיים מתחילים ללמוד על הרכב הבא שאני אקנה כך שאני אהיה מוכן כשהכלה תגיע.

 

תודה על התגובות המחממות את הלב. אני נמצא גם ככה בתקופה לא כל-כך קלה וזה שאיבדתי את אחד הדברים שבאמת אהבתי, לא הוסיף.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

למרות "סתירת הלחי" ו"בגידה", אם באמת אהבת ונהנית מהרכב בראיה לאחור תמיד תזכר בו לטובה, ועוגמות הנפש והאכזבות שנראות לך היום כמו אסונות, יראו בעתיד כקוריוזים לא כבדי משקל.

take it easy.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
עכשיו אני מתכוון לסבול קצת ולנסוע בתחבורה ציבורית לפחות שנה על מנת שאוכל לחסוך ללימודים וגם לרכב הבא, שככל הנראה, בעצם בטוח יהיה מיאטה.

 

שמוליק

 

 

למה לסבול?

תוציא רישיון על דו-גלגלי .

פורסם

שמוליק .האמת לא האמנתי שתמכור את הרכב, אחרי כל מה שעברת איתו . אחרי כל מה שהשקעת עליו .

 

ואני מבין טוב מאוד למה השקעת ברכב שלך (לעומת כל המזלזלים: "מה אתה משקיע זאת כולה מאזדה משפחתית קצת משודרגת".כאילו ש106 ראלי זה לא מיני משודרת אלא מקלארן f1 {עקיצה, הייתי חייב..} )הרגשת שיש לו פוטנציאל, ראית בראש שלך איך אתה רוצה שיראה האוטו.

 

ואז זה התחיל: (וגם הכסף התחיל להשפך)

ראית את הג'אנטים ,אז קנית ג'אנטים . ראית קוילאוברים, אז קנית קוילאוברים. ראית גיר ידני , אז הפכת את כל העולם בשביל שישב לך אחד כזה באוטו.ורק חבל שלא נהנת מהפרויקט טורבו שכל כך רצית לבצע...

 

ואני אישית מבין אותך כי גם אני ככה. גם אני הופך את כל העולם בשביל על האוטו .

רציתי מתלים כמו של gti אז הפכתי את כל העולם בשביל למצוא חלקים (כולל הסתבכות עם איזה רמאי ממועדון רכב מוכר:idea:), רציתי גג חשמלי אז הפכתי כל פרוקיה בשביל חלקים ושילמתי אלפי שקלים בשביל חשמלאי , רציתי גיר ידני אז קניתי מלא חלקים כמוך בשביל להחליף גיר (אני יסיים עם הגיר רק אחרי שאני יחזור מחו"ל ..).

 

בקיצור כל ההתעסקות הזאת עם המכוניות היא שוחקת ,מעייפת ומזבזת לך הרבה זמן וכסף(ובא נודה : אף פעם אין לנו מספיק כסף בשביל כל הפרוייקטים האלו). אז איכשהו אני מבין שנשבר לך מהמכונית בגלל שנשבר לה הגיר.

 

אולי במקום להעיף אותה היית צריך פשוט לכסות אותה לאיזה חודש -חודשיים בשביל להתאוורר ממנה ורק אז לחוזר (זה מה שאני עושה בד"כ שהאוטו משגע אותי :-o ).אבל אתה בחרת בדרך אחרת, דרך שהיתה ניראית לך הכי טובה והגיונית. וזה מה שחשוב.

 

אז שיהיה לך בהצלחה בהמשך

 

יוגב

פורסם

אני לא מבין איזה כסף אפשר כבר לזרוק על יפנית "אמינה". כולם רק בוכים על צרפתיות מתפרקות ועכשיו אני רואה שאנשים עם יפניות גם שורפים כסף... :shock:

פורסם

בהחלט לא מעט עברת בהסבה לגיר ידני,

ועד שכבר סיימת עם זה - יצאת קצת מאוכזב בסופו של דבר.

 

אבל לא נורא - כל מקרה כזה הוא פשוט הזדמנות להשתדרגות.

אז בעתיד תבוא מיאטה, מה עדיף? :)

פורסם
אני לא מבין איזה כסף אפשר כבר לזרוק על יפנית "אמינה". כולם רק בוכים על צרפתיות מתפרקות ועכשיו אני רואה שאנשים עם יפניות גם שורפים כסף... :shock:

 

דווקא לא היו לי כלל תקלות, כל ההוצאה הייתה על טיפולים, שיפורים ועוד...

 

בהחלט לא מעט עברת בהסבה לגיר ידני,

ועד שכבר סיימת עם זה - יצאת קצת מאוכזב בסופו של דבר.

 

אבל לא נורא - כל מקרה כזה הוא פשוט הזדמנות להשתדרגות.

אז בעתיד תבוא מיאטה, מה עדיף? :)

 

:wink:

 

יהיה בסדר.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

התמונה הזו ? חח,, זאת לפני המון שנים, עוד לפני שהתחלתי לעבוד במאזדה.

4939486.jpg

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8


×
×
  • תוכן חדש...