לפי דעתי אם המורה שלך יכול לקבוע לך 4 שיעורים בשבוע, אז תעשה את זה.
אני זוכר שלי היו שני שיעורים בשבוע, גג שלושה , ותמיד נהנתי מכל שיעור ורציתי לעשות יותר שיעורים בשבוע, אבל המורה היה עמוס.
אין פה ממש מה לעכל, אתה לא אוכל עכשיו סטייק אנטריקוט, הכל פה זה עניין של תרגול, אם אתה מרגיש שאתה קולט את העניין מהר, אז תיקח יותר שיעורים.
אם לא מסתדר, ואתה רואה שבכל שיעורים אתה חוזר על מה שהיה בשיעור הקודם, תוריד את המינון.
בהצלחה!