Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן אמא שלי עכשו מחליפה אוטו

חשבנו על

פלסווקגן טוארג 2008

טוטיה לאנד קרוזר קצר 2008

פורד אקספלורר

מה אתם ממליצים?

תקציב עד 500K.

 

חשוב לנו בעיקר נוחות ואיבזור ברמה גבוה.

אם אתם לא נעולים על ג'יפ,ומוכנים לוותר על הפוזה,כבדות,זיהום,דלק,והתנהגות כביש נחותה.

בסביבות ה-420K יש את ה-GS300 שנוחה,מאובזרת,מבודדת מהכביש,מהירה ויציבה יותר מכל ג'יפ בסכום הצנוע של חצי מיליון ש"ח.

*ה-GS מגיעה עם אוקיינוס של תוספות וכמעט כולן ללא תשלום נוסף.

turboy

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אף אחד לא אמר שהלקסוס המרצדס והקאיין משדרים יוקרה פחות טוב.

כולם משדרות את אותה היוקרה בסך הכול.

לדעתי בטוארג יש משהו אותנטי שאין בכל רכב אחד וזה קצת קשה לי להסביר.

 

בטוארג יש משהו שקוסם להרבה אנשים, זה נכון, אבל מול כל החבורה הזאת הוא קצת לוקה בייחוס, לדעתי גם מול הלקסוס. מי שקונה רכבים בכאלה סכומים כסמל סטאטוס (ולא בשל תכונות מוטוריות, לדוגמא) צריך, לדעתי, להתחשב גם בזה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
למה לא לפשוע קצת, ולקבל יוקרה בענק? קאיין יד2 לדעתי יהיה התמורה הכי טובה למחיר!

נראה לך שמי שמוכן לשלם חצי מיליון שקל על רכב יקנה יד שניה?

לדעתי הם יכולים לקנות גם ביותר מזה.

פורסם

חצי מיליון ש"ח זה סכום שפותח דלתות למגוון עצום של רכבים. הבנתי כבר שאמא שלך מחפשת רכב 4X4 מפנק ומאובזר ככל הניתן. בנוסף לרכבים שהזכרת (לנד קרוזר, טוארג, אקספלורר), יש לך גם את ה-XC90, לנד קרוזר V8, לקסוס RX (אולי גם היברידית), מרצדס M-קלאס, ועוד. במידה ותסכימו לשקול גם מכונית מנהלים הרשימה מתארכת עוד יותר. צמצמו את הרכבים לאלו שמתאימים לכם מבחינת אבזור, ותעשו נסיעת מבחן כדי לבדוק כל רכב מבחינת נוחות.

פורסם
חצי מיליון ש"ח זה סכום שפותח דלתות למגוון עצום של רכבים. הבנתי כבר שאמא שלך מחפשת רכב 4X4 מפנק ומאובזר ככל הניתן. בנוסף לרכבים שהזכרת (לנד קרוזר, טוארג, אקספלורר), יש לך גם את ה-XC90, לנד קרוזר V8, לקסוס RX (אולי גם היברידית), מרצדס M-קלאס, ועוד. במידה ותסכימו לשקול גם מכונית מנהלים הרשימה מתארכת עוד יותר. צמצמו את הרכבים לאלו שמתאימים לכם מבחינת אבזור, ותעשו נסיעת מבחן כדי לבדוק כל רכב מבחינת נוחות.

מנהלים?

הייתי אומר סלון.

פורסם

סלון, מנהלים, מנהלים דינאמית, פאר. תקרא לזה איך שאתה רוצה, אני לא חושב שהייתה בעיה להבין למה התכוונתי...

פורסם

חשבת על כרטיסי ביקור ב-500 שח

 

במקום רכב מיותר.

 

טעם טוב נרכש, במשך דורות.

 

מי ששואל שאלות כאלו עדיף שיאסוף עוד 39.5 מיליון ויקנה את הדירה של ברק.

פורסם
סלון, מנהלים, מנהלים דינאמית, פאר. תקרא לזה איך שאתה רוצה, אני לא חושב שהייתה בעיה להבין למה התכוונתי...

כשאתה אומר מנהלים הכוונה היא לרכב משפחתי גדול כדוגמת אקורד מונדיאו מאזדה 6 אז תדייק.

סלון זה אודי A6 BMW סדרה 5 וכו'.

פורסם

אני דווקא בכיוון של הניסאן מוראנו רכב מרשים עם הרבה תוספות וגאג'טים.ועם כבר ביצועים אז המנוע,של ה-Z350 שוכן לו מלפנים הנא תיראה את הסרטון עם קצת הסבר.http://newcar.yad2.co.il/רכב-ג'יפים/ניסאן/מוראנו/22795

יניב

פורסם

אני הייתי מכוון את התשובה, אם הייתה עונה לי על איזה רכב היא נוהגת כרגע?

ומה היא מצפה מהרכב הבא מעבר לרכב היום?

פורסם

במכוניות משפחתיות תמצא נוחות שעולה על הג'יפים, וזה מכיוון שג'יפים מתוכננים בצורה שונה מאשר מכוניות שרק נוסעות בכביש.

 

אם בכל זאת אתה מתעקש על הג'יפ תבדוק עם איזה ג'יפ מפסידים הכי פחות, קח בחשבון שכל שנה תפסיד כ-15% וגם תשלם עשרות אחוזים יותר בצריכת הדלק מהמשפחתיות.

 

אני הייתי קונה מישפחתית ובהפרש הייתי קונה דירה להשקעה (מוסיף קצת משכנתא שתשולם מהשכירות), שם לפחות אוכל להשכיר ולא אפסיד את עשרות אלפי שקלים כל שנה, ושתגיע לגיל מבוגר תהיה לך הכנסה קבועה משכירות.

 

בסל המשפחתי רכב זה אחד ממרכיב ההוצאות עם ההפסד השנתי הגדול ביותר שקיים.


×
×
  • תוכן חדש...