Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במכוניות משפחתיות תמצא נוחות שעולה על הג'יפים, וזה מכיוון שג'יפים מתוכננים בצורה שונה מאשר מכוניות שרק נוסעות בכביש.

 

אם בכל זאת אתה מתעקש על הג'יפ תבדוק עם איזה ג'יפ מפסידים הכי פחות, קח בחשבון שכל שנה תפסיד כ-15% וגם תשלם עשרות אחוזים יותר בצריכת הדלק מהמשפחתיות.

 

אני הייתי קונה מישפחתית ובהפרש הייתי קונה דירה להשקעה (מוסיף קצת משכנתא שתשולם מהשכירות), שם לפחות אוכל להשכיר ולא אפסיד את עשרות אלפי שקלים כל שנה, ושתגיע לגיל מבוגר תהיה לך הכנסה קבועה משכירות.

 

בסל המשפחתי רכב זה אחד ממרכיב ההוצאות עם ההפסד השנתי הגדול ביותר שקיים.

אתה מדבר פה על רכישה הגיונית ופה מדובר על רכישה לא הגיונית של רכב בחצי מיליון שקל.

אתה רוצה לומר לי שאישה צריכה רכב שטח שעולה חצי מיליון שקל?

היא לא צריכה אלא מדובר פה על סמל סטטוס בלבד.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואללה אתם אלופים בלבלבל את השכל באשכול הזה.

אם יש לאשים כסף - כואב לכם שהם קונים משהו בחצי מליון?

תפסיקו להציע הצעות מוזרות.

 

אז נכון שג'יפ זה לא אידיאלי לנהיגה בעיר, אז כוסאומו רוצים להנות מהחיים כשיש כסף, תפסיקו להציע שטויות ולדבר על פרייבטים משפחתיים למיניהם.

 

לפותח האשכול, הייתי בודק את הטוארג של VK.

אבא שלי רצה לקנות, אבל בחשיבה לעתיד, הוא הביא עוד 2 מכוניות בהפרש בין מה שהוא קנה ( פאסט ) לטוארג, הסיוויק של אחותי ובעזרת השם מאזדה 3 השאם לא יהיו בעיות עם הבנק תהיה שלי.

כאילו הוא התפשר על הרכב בשביל שלי ולאחותי יהיה גם משהו יוקרתי.

 

אם לא סגור על ג'יפ, לדעתי ה 530 גם כן אופציה מעולה.

 

למה לא לפשוע קצת, ולקבל יוקרה בענק? קאיין יד2 לדעתי יהיה התמורה הכי טובה למחיר!
אתה אדיוט, אני נשבע לך!!!

 

מכוניות משפחתיות תמצא נוחות שעולה על הג'יפים, וזה מכיוון שג'יפים מתוכננים בצורה שונה מאשר מכוניות שרק נוסעות בכביש.

 

אם בכל זאת אתה מתעקש על הג'יפ תבדוק עם איזה ג'יפ מפסידים הכי פחות, קח בחשבון שכל שנה תפסיד כ-15% וגם תשלם עשרות אחוזים יותר בצריכת הדלק מהמשפחתיות.

 

אני הייתי קונה מישפחתית ובהפרש הייתי קונה דירה להשקעה (מוסיף קצת משכנתא שתשולם מהשכירות), שם לפחות אוכל להשכיר ולא אפסיד את עשרות אלפי שקלים כל שנה, ושתגיע לגיל מבוגר תהיה לך הכנסה קבועה משכירות.

 

בסל המשפחתי רכב זה אחד ממרכיב ההוצאות עם ההפסד השנתי הגדול ביותר שקיים.

נשמה, אני בטוח שמי שקונה רכב בחצי מליון, יודע בדיוק למה הוא נכנכס.

תאמין לי שמשפחה ממוצעת לא תקנה רכב בחצי מליון, אלא אם כן הם חולי נפש.

 

 

אני אומר - כל עוד יש כסף, למה לא?

אני בטוח שאנשים לא יכנסו סתם להוצאה של חצי מליון, בטוח עושים חישובים עם ההכנסות וכו' ואם זה משתלם אז למה לא?!

פורסם

השרשור הזה מטורף.

בחצי מיליון שקל קשה למצוא משהו טוב?

שילכו לסוכנויות הרכב ויבדקו את כל רכבי השטח בסכום הנ"ל לעשות נסיעות מבחן ואז יהיה הרבה יותר קל להחליט.

בשביל זה לא צריך פורום.

פורסם

למה לך רכב ספורטיבי - גם ככה אין לך איפה לנהוג בארץ , הוא קשיח ולא נוח , קופצני ולא נעים , בגאז' קטן , אין גאדג'טים , אתה לא יכול לרדת איתו לשטח , הביטוח יקר מאוד שותה דלק ובלה בלה בלה...

 

ככה בדיוק נראה השרשור רק מעין שונה שמחפשת מכונית ספורט טהורה... :idea:

 

אתם רחוקים מאוד מבקשת פותח השרשור.

אני נוטה להאמין שרובכם הגדול לעולם לא נהג על טוארג\X5\פורש קאיין ושות', אחרת השרשור היה נראה אחרת.

אבל אני , אני משוחד :?.

 

מישהו שמה פעם על FEAL GOOD FACTOR? על איכויות בליגה "קצת" שונה? על קנייה אמוציונאלית וכו'..

בקיצור לא כולם קונים BMW 5 או A6 או כל רכב סלון מפואר , יש כאלו שרוצים את הSUV יוקרה , ואני , אני מודה , אני לא חובב של רכבים כאלו אבל החוויה לנהוג על כלי כזה אחרי מכונית ספורט חזקה היא בהחלט חוויה שונה ומרנינה , לא הייתי מתנגד לSUV יוקרה מתחת לבית ואני בטוח שאבא שלי יעדיף אותה משמעותית על ה911 או איבו שרובנו היינו מעדיפים :idea:.

 

בקיצור חברים נסו להישאר בטווח הנכון .

לפתח השרשור - בהצלחה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

הסיבות בשלהן אנשים רוכשים כלי רכב שאינם זקוקים להם, רבות ומגוונות וחלקן הארי רשום בספרי הפסיכולוגיה. ג'יפ הוא רכב רע מאוד מבחינה תחבורתית וחברתית, אבל אין ספק בתדמית שהוא משדר, לטוב ולרע. כמובן שסביר מאוד שמי שמחליט לקנות דווקא ג'יפ, למרות שאינו זקוק לכלי כזה, לא עושה זאת מנימוקים רציונליים ולכן נסיון לשכנע אותו בסוג נימוקים כזה, נדון מראש לכשלון. על דבר אחד לא יכול להיות ויכוח והוא על זכותו של אדם לעשות מה שהוא רוצה עם כספו. לכן מי שיכול ורוצה לעזור שיעזור. הטפות ועצות מהסוג שמופיע כאן, מיותרות.

פורסם

תרד' רווי בתגובות של אנשים עם עין צרה כעין נמלה.

 

מי בכלל נותן לכם סמכות לבקר או לשפוט מישהו?

שאלו אותכם שאלה, יודעים לענות- מצויין, רוצים להעביר ביקורות או חוו"ד פסיכולוגית לגבי רכישות של ג'יפים בישראל?--> חפשו לעצמכם פורום פסיכולוגיה בגוגל.

מה אכפת לכם מה אנשים אחרים עושים עם הכסף שלהם?,שאימא שלו תסע ביונימוג למי זה בדיוק מפריע?

 

לפותח התרד', מבין האופציות שכתבת ההתלבטות שלך צריכה להיות בין הטוארג לבין הלאנד-קרוזייר.

אם הרכב הזה גם יורד לשטח לפעמים, אז אני ממליץ בחום לוותר על הטוארג ולקחת לאנד קרוזייר.

 

אגב, אם אתם חושקים על ג'יפ ואחד שגם יהיה בשטח אפשר גם לרכוש פאג'רו חדש ולהשאר עם עודף.

בשטח הוא לא רע בכלל(יותר טוב מהטוארג זה בטוח),אבל מבחינת אבזור אינני יכול לענות על זה כי פשוט לא ראיתי את הדגמים החדשים של השנה.

 

כמוכן אתם יכולים לבדוק את הדיסקברי 3 של לנד-רובר, גם הדגם הכי מפואר הוא פחות או יותר בתקציב.

הוא די מפנק וגם לא פריאר בשטח.

under construction..

פורסם

אני אף פעם לא נסעתי על לנד קרוזר אבל כן על טוארג(שלפני המתיחת פנים). אני יכול להמליץ לך בחום לקנות את הרכב. זה רכב מדהים יחסית הוא לא צורך הרבה דלק, הוא מאוד נוח, מהיר מאוד(לא יודע כמה המתחרות מהירות). ומבחינת איבזור בסכום של עד 500K לא תהיה בעיה להגיע לרמת איבזור גבוהה, אבל רק תזכור אם אתה מוסיף תוספות מקומיות, תבקש ש CLAS-A יתקינו אותם.

פורסם
אני בטוח שאנשים לא יכנסו סתם להוצאה של חצי מליון, בטוח עושים חישובים עם ההכנסות וכו' ואם זה משתלם אז למה לא?!

 

תתפלא. יש לא מספיק אנשים/משפחות שלמרות שיש להם כסף, הם לא ממש יודעים איך לאכול אותו. שמעתי על מספיק סיפורי "זוועה" על אנשים עשירים מאוד שירדו מנכסיהם בגלל שטויות כאלו (ולא רק, כמובן). כשנופל לידיך סכום כסף גדול, נניח, נורא קל לך לזרוק אותו על אביזר יוקרה כמו רכב כזה, אפילו אם אתה לא באמת יכול לעמוד בהוצאות. לא שאני אומר שזהו המקרה כאן, כמובן...

 

אתם רחוקים מאוד מבקשת פותח השרשור.

אני נוטה להאמין שרובכם הגדול לעולם לא נהג על טוארג\X5\פורש קאיין ושות', אחרת השרשור היה נראה אחרת.

אבל אני , אני משוחד :?.

 

מישהו שמה פעם על FEAL GOOD FACTOR? על איכויות בליגה "קצת" שונה? על קנייה אמוציונאלית וכו'..

בקיצור לא כולם קונים BMW 5 או A6 או כל רכב סלון מפואר , יש כאלו שרוצים את הSUV יוקרה , ואני , אני מודה , אני לא חובב של רכבים כאלו אבל החוויה לנהוג על כלי כזה אחרי מכונית ספורט חזקה היא בהחלט חוויה שונה ומרנינה , לא הייתי מתנגד לSUV יוקרה מתחת לבית ואני בטוח שאבא שלי יעדיף אותה משמעותית על ה911 או איבו שרובנו היינו מעדיפים :idea:..

 

spoken like a true salesman...

 

ולא סתם איש מכירות, כזה שבהיצע של החברה אותה הוא מייצג אין ממש מכונית יוקרה בסכומים הללו, אלא רק SUV אחד... :wink: (אלא רק אם עברת לאודי?)

 

אני נהגתי על טוארג וחבורתו. כולם מרשימים, איכותיים, מאובזרים - וכולם מיותרים לחלוטין עבור מי שלא צריך רכב שנוסע גם בשטח. בין אם הוא אשה או גבר. יש כאן עניין יחיד של פוזה (אה, ואיזו מיסקונספציה בנוגע לגובה - שב-SUV מרגישים שליטה טובה יותר בכביש בגלל הישיבה הגבוהה - עוד קשקוש שהשתרש עם השנים).

 

עכשיו, שלא תבין אותי לא נכון, אין לי בעיה עם "פוזה" ברשימת הדרישות, אבל רק כאשר מי שקונה את הרכב מודע לכך שזוהי דרישה מרכזית אצלו. אישית, אני מכיר לא מעט אנשים שמתחלחלים מדבר כזה ומתנגדים נחרצות לכל אופנת רכבי הפנאי היוקרתיים (ואני, אגב, ביניהם, אבל זה לא קשור). מצד שני ברור לי שיש אנשים שעליהם זה עושה רושם, וגם זה בסדר (באופן מעוות שכזה :wink: ).

 

בשורה התחתונה - אם אמו של פותח השרשור מעוניינת ב-SUV בסכום כזה, מומלץ מאוד שתעשה סיבוב בכל הסוכנויות הרלוונטיות כי המבחר גדול וכולם טובים. רק לפני הקנייה הייתי ממליץ לה לעצור לרגע ולעשות חושבים - האם היא בוחרת ברכב הספציפי הזה בגלל שהוא המתאים ביותר עבורה, או בגלל שרותי השכנה תקנא יותר כשהיא תראה טוארג בחנייה, לעומת SUV אחר (או, שומו שמיים, מכונית סאלון איכותית)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

** נמחק ציטוט מיותר. אין צורך לצטט את מה שמופיע הודעה אחת קודם **

 

מסכים עם כל מילה אבל לדעתי הסיפא של דבריך הוא הנכון במקרה זה.

פורסם
אהלן אמא שלי עכשו מחליפה אוטו

חשבנו על

פלסווקגן טוארג 2008

טוטיה לאנד קרוזר קצר 2008

פורד אקספלורר

מה אתם ממליצים?

תקציב עד 500K.

 

חשוב לנו בעיקר פוזה ועוד דאוואווין ברמה גבוה.

:arrow:

פורסם
תתפלא. יש לא מספיק אנשים/משפחות שלמרות שיש להם כסף, הם לא ממש יודעים איך לאכול אותו. שמעתי על מספיק סיפורי "זוועה" על אנשים עשירים מאוד שירדו מנכסיהם בגלל שטויות כאלו (ולא רק, כמובן). כשנופל לידיך סכום כסף גדול, נניח, נורא קל לך לזרוק אותו על אביזר יוקרה כמו רכב כזה, אפילו אם אתה לא באמת יכול לעמוד בהוצאות. לא שאני אומר שזהו המקרה כאן, כמובן...

 

אם אתה מתכוון לסכום כזה שנופל עליך כשאתה זוכה בלוטו או משהו כזה (כי בדר"כ סכומים גדולים לא נופלים ככה סתם, זה יותר חסכון של כמה שנים ).

 

כמו שאמרתי, אני חושב שכל עוד יש סכום כזה ולא צריך להיכנס לחובות והלוואות גדולות לגבי הרכב, לא רואה סיבה שלא לקנות רכב יוקרה.

ברגע שיש קצת וצריך להיכנס להלוואות גדולות, אני אישית לא הייתי נכנס לזה ולוקח רכב בחצי מחיר או אפילו פחות.

 

אני נוטה להאמין שרובכם הגדול לעולם לא נהג על טוארג\X5\פורש קאיין ושות', אחרת השרשור היה נראה אחרת.

 

אני לא נכלל ^_^ ( צעיר צעיר, אבל נהגתי על אחת שמוזכרת פה, יותר מפעם אחת ופחות מ 3 :D, זה בגלל שאני לא אוהב את הנסיעה שלה בכלל )

 

אני אישית פחות אוהב ג'יפים, דווקא כן הייתי הולך בסכום כזה על ה 530.

כמובן שחשוב מאוד שמשפחתו של פותח האשכול מודעת למה שהיא נכנסת.

פורסם

הצעות שלי (מתוך ניסיון כמה..):

 

1.אודי Q7-נוח,מאובזר,מסוגל לרדת לשטח.(תוסיף 8K ותקבל מנוע 3.6 Quattro)

2.טויוטה לנד קרוזר קצר(לאישה-היא לא צריכה את הבהמה הגדולה)-אבא שלי קנה אחד בצבע לבן-ניראה מדהים,נוח בטרוף,מנוע מצוין,ומאוד מפנק אה כן ומסוגל לרדת לשטח אמיתי!

3.לנדרובר דיסקברי

פורסם
2.טויוטה לנד קרוזר קצר(לאישה-היא לא צריכה את הבהמה הגדולה)

 

לדעתי הקצרה בעייתית למשפחה.

היא יותר יפה מהארוכה, אבל צריך גם לחשוב על שאר המשפחה ( ככה ניראה לי לפחות ).


×
×
  • תוכן חדש...