Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חכה לסיטרואן קרוסר :-) הנוחות של סיטרואן בלבוש שאתה מבקש.

 

למה לחכות?

שיגש לסוכנות של מיצובישי, יקבל את אותו אוטו (אאוטלנדר), בפחות כסף וברמת איבזור גבוהה יותר וסביר להניח שגם יותר "שוק" כשהוא ירצה למכור אותו.

 

ובכל זאת, הוא מדבר על תקציב של פי 2 מעלות ה C-קרוסר, האאוטלנדר או הפז'ו (4007?).

 

 

 

ממליץ לגשת לBMW לראות את הX5, למרצדס לראות את הML, לאודי לראות את הQ7, ללקסוס לראות את הRX ואם לא בוער - אז לחכות עוד כמה חודשים שיגיעו הג'יפים של אינפינטי (צפויים לנחות לפתיחת הסוכנות בדצמבר).

למרות שהמחירי "מחירון" עוברים את ה500K, כל עוד לא נסחפים בתוספות - 500K יספיקו כדי להוציא אותם חדשים מהסוכנות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הוא מוציא חצי מיליון על רכב, לא נראה לי שצריכת הדלק מעניינת אותו... :roll:

לא נמאס עם המשפטים הדפוקים האלה?

כן, גם למי שקונה רכב יקר יכול להיות איכפת מדלק.

 

 

 

לפותח השרשור, אתה חייב לציין מה אתם מחפשים ברכב...

כי כמו שאתה יודע (או לא) יש הרבה רכבים עד 500K.

פורסם
למה לחכות?

שיגש לסוכנות של מיצובישי, יקבל את אותו אוטו (אאוטלנדר), בפחות כסף וברמת איבזור גבוהה יותר וסביר להניח שגם יותר "שוק" כשהוא ירצה למכור אותו.

 

רמות האיבזור בסיטרואן סי-קרוסר רחבות יותר, שלא לדבר על זה שהרכב יפה יותר מבחוץ.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

לא יודע אם שמתם לב, אבל פותח האשכול לא רשם בנושא שום הודעה פרט לראשונה.

לכו תדעו אם הוא רציני בכלל.

סתם טוחנים מים כל עוד אין תשובה אפילו אחת.

פורסם
למה לחכות?

שיגש לסוכנות של מיצובישי, יקבל את אותו אוטו (אאוטלנדר), בפחות כסף וברמת איבזור גבוהה יותר וסביר להניח שגם יותר "שוק" כשהוא ירצה למכור אותו.

 

ובכל זאת, הוא מדבר על תקציב של פי 2 מעלות ה C-קרוסר, האאוטלנדר או הפז'ו (4007?).

 

C-קרוסר בא ברמת גימור אחת גבוהה בגלל זה המחיר ככה . אם תשווה אותו לאאוטלנדר ברמה הכי גבוה יצא לך כמעט אותו מחיר .

הסי-קורסר זה באמת אאוטלנדר בתחפושת , ובגלל שהוא מבוסס עליו והכול אני לא בטוח כמה הוא יהיה יותר נוח .. אם זה מעינין אני יכול לקרוא את המבחן שעשה מגזין "אוטו" ולהגיד לכם מה שם כתוב , אבל כמו שאמרו פה אם הוא מוכן לשלם עד 500 אלף , אני חושב שהוא יכול להשיג יותר טובים ממנו .

פורסם

GLK זה ג'יפ ברמה נמוכה יותר.

הייתי בודק את הטוארג, X5 וQ7.

אבל במקומך הייתי מוותר על הרעיון של הג'יפ ורוכש מכונית סאלון.

אם אתם מוכנים לוותר על רעיון הרכב החדש ולקנות אחד משומש אפשר לרכוש מכוניות ברמה ממש ממש גבוהה כמעט חדש במחיר הזה.

פורסם
לא נמאס עם המשפטים הדפוקים האלה?

כן, גם למי שקונה רכב יקר יכול להיות איכפת מדלק.

 

 

 

לפותח השרשור, אתה חייב לציין מה אתם מחפשים ברכב...

כי כמו שאתה יודע (או לא) יש הרבה רכבים עד 500K.

תשאל אותו אם מעניין אותם צריכת הדלק.

פורסם
רמות האיבזור בסיטרואן סי-קרוסר רחבות יותר, שלא לדבר על זה שהרכב יפה יותר מבחוץ.

 

1- פרונט:

c-crosser-01.jpgoutlander-07_G1.jpg

 

2- אחור:

citroen-c-crosser.jpg2008-Mitsubishi-Outlander-ES-11.jpg

 

כפי שניתן לשים לב, מדובר על אותו אוטו. הבדל יחיד הוא הפנסים הקדמיים והאחוריים.

יפה יותר? זה עניין של טעם (ולטעמי ממש לא :?).

 

לגבי חבילות האבזור - ברמה הגבוהה ביותר, האאוטלנדר זול יותר ומאובזר יותר. נקודה (בדוק. אז אל תטרח להתווכח).

לגבי הרמות הנמוכות יותר, אין לי מושג, אבל זה עדיין לא משנה.

הבנאדם ביקש SUV ב500 אלף שקל. לא ב250 אלף לגרסא המאובזרת ביותר.

 

מה גם שלהגיד על הרכב הזה "הנוחות של סיטרואן" זה שטויות. מדובר פה על רכב שמיצובישי פיתחה ומיצובישי מייצרת.

ההבדל היחיד הוא כאמור בפנסים ובסמל שיהיה על הגריל, על ההגה ועל אחורי הרכב (טיפ: יש חלקים פנימיים של הרכב עם הלוגו/שם של מיצובישי).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הציטרואן מיוצר על ידי מיצובישי, בהחלט כך. לפי התמונות ההבדל הוא כדבריך עיצובי, אלא שאינו מסתיים בפנסים קדמיים ואחוריים בלבד. קוי הדלת האחורית, כמו גם החזית, רוככו לטובת הטעם האירופי שלא ממש מתלהב מהזויות החדות של הטעם היפני. גם כיול המתלים שונה, לפחות לפי פרסומים וכוון לנסיעה רכה יותר מה"אאוטלנדר".

פורסם

אנחנו הולכים לעשות נסיעת מבחן שבוע הבא על

טוארג אני מתרשם שזה הבחירה הכי טובה.

וכמובן הדלק זה לא הבעיה במקרה הזה.

חשוב כמו שציינתי האיבזור בעיקר.

פורסם

יעני אתם קונים גם גי'פ לאמא באזור הטווח הזה וגם אקס6 לאבא שקניתם ?:shock:

(ככה כתבתה באשכול של הקאין פורש)

פורסם

אתה יכול לענות בכנות?

למה הבחירה כל כך קריטית? גם ככה עוד חודש תחליפו רכב.

לא שיש חוק כזה שאוסר, אבל אתה פותח דיון על רכישת רכב פעם בחודש בממוצע.

אם אפשר לשאול איך אתה מספיק לקנות ולמכור כל כך מהר? או שאתם מחזיקים צי רכבים בבית.

 

אני מקווה שאתה רציני בפתיחת כל כך הרבה ייעוץ רכישות, חברי הפורום פה מנסים לעזור ברצינות רבה לבחירה שלך ואם אתה עושה את זה משעמום אתה מבזבז את הזמן שלך ושלהם.

S2000


×
×
  • תוכן חדש...