Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבקש את עזרתכם,

רכב של אשתי מסוג אלמרה לא הניע בשבוע שעבר , ללא שום בעית מצבר או סטרטר, פשוט אין תגובה.

חשבתי שהיא מנסה להניע לא במצב של חניה. אחרי ששיחקה אם הגיר זה לא עזר אבל לאחר מספר דקות ניסתה והרכב הניע.

במשך שבוע נסעה ללא בעיה . היום הבעיה חזרה ושוב היא לא מצליחה להניע. מה יכולה להיות הסיבה???????????

תודה, אשמח לתשובה מהירה אם אפשר לפני הזמנת גרר

פורסם

שאלת המאה:

יש אימבולייזר?

אם כן הוא המקור לבעיות.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

גש לחשמלאי רוב הסיכויים שהאימבולייזר התפגר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לא NUTS אלא NATS :)

דווקא אני די בטוח שלא שם הבעיה כי זאת מערכת דיי אמינה (כמו כל האוטו) ופשוטה (שוב, כמו כל האוטו :)).

האם הותקן אימובילייזר מקומי? האם בזמן האחרון הייתה התעסקות כלשהי עם מערכת החשמל של הרכב?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני חושב שהבעיה היא במנגנון של ידית ההילוכים, בחלק מהרכבים יש רק את המתג TR על הגיר.

 

בפעם הבאה שזה קורה לך נסה להתניע כאשר ידית ההילוכים על N, ואם לא מניע נסה על P.

 

יכול להיות שיש בעיה במתג TR או אם יש מיקרוסוויץ על המנגנון של הידית.

 

זאת השערה ביגלל שציינת ששיחקת עם הידית והניע.

פורסם

בהמשך לחלופי הדברים קבלו עדכון- ראשית מדובר בניסן אלמרה אוטומטית slxi שנת 99 .

רכב שרות של אילון הגיע לרכב, דברראשון אמר לאשתי שהמצבר הלך מכיוון שגילו מעל שנתיים. כאשר ביקש ממני אשור להחליף מצבר בתמורה ל -900 שקל סרבתי ! כי אני בטוח שהבעיה לא במצבר. לדברי אשתי הוא חיבר מצבר שלו לרכב וגם זה לא עזר.

בסופו של דבר הוא אמר לאשתי שהסטרטר הוא הבעיה ושהוא שחרר אותו. הרכב מניע והניע גם היום ללא בעיה.

שאלתי- 1. האם להחליף את הסטארטר 2. מה העלות ? 3. האם כדאי להמשיך ולנסוע כך (במקסימום אשחרר את הסטאטר בנקישות פטיש?) במחשבה שניה אשתי בטח לא תמצא אותו(סטאטר) ויתכן שתדפוק עם הפטיש על חלק חיוני אחר!

 

תודה

 

אבקש את עזרתכם,

רכב של אשתי מסוג אלמרה לא הניע בשבוע שעבר , ללא שום בעית מצבר או סטרטר, פשוט אין תגובה.

חשבתי שהיא מנסה להניע לא במצב של חניה. אחרי ששיחקה אם הגיר זה לא עזר אבל לאחר מספר דקות ניסתה והרכב הניע.

במשך שבוע נסעה ללא בעיה . היום הבעיה חזרה ושוב היא לא מצליחה להניע. מה יכולה להיות הסיבה???????????

תודה, אשמח לתשובה מהירה אם אפשר לפני הזמנת גרר

פורסם

רציתי להוסיף שבמשך 3 השנים האחרונות בהנעות פעם מניע חלק ופעם אחרת הוא לפעמים מחליק אבל מניע בסופו של דבר.

מצאתי שאלה דומה בחיפוש שזהה לבעיה שלי. מתוך החיפוש הבנתי שלאחר החלפת הסטרטר הדבר לא נפתר אלא רק לאחר החלפת ממסר בין המצבר לסטרטר ???????????????? מצורף הציטוט.

דבר שני קורה שפעם ב... (ופעם ב... אני מתכוון ממש פעם ב) שפשוט אין שום תגובה כמסובבים את המפתח. היום זה קרה לי בפעם השנייה (יש לי את הרכב שנתיים)

פשוט שום רעש שום תגובה , דממת אלחוט.(אין גם את ה"תיק" הידוע לשמצה , פשוט שקט) אז הנעתי היום את הרכב בדחיפה בקטע של אוקיי מחר אישפוז במוסך.

הגעתי מהעבודה הביתה ניסיתי להניע והניע חלק כאילו כלום

 

אם כן מה לעשות , חבל לזרוק כסף על סטרטר! האם הבעיה מוכרת?

פורסם

גם לי היה אותו מקרה גם ניסן אלמרה.פעם הניע ופעם לא,מקור הבעייה היה הסטאטר.

אפשר לבדוק את זה בקלילות פשוט כשלא מניע לך הרכב קח מקל ודפוק על הסטאטר ,ואם פתאום זה יעבוד כנראה שהסטארטר צריך שיפוץ קל.

אם הובחנה הבעייה(סטארטר) אז אפשר לשפץ לא חייב לקנות חלופי או חדש

אני עשיתי שיפוץ וזה עלה לי 400 שקל מאז עברה שנה ובלי עין הרע לא עושה שום בעיות.

:shock:

×
×
  • תוכן חדש...