Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ידידיי,

יש ברשותי אמפליפייר מסוג YAMAHA RX-396 שעשה עבודתו נאמנה, אך החל להתעמעם עם הזמן.

בחיפושיי הקצרים ברשת ופיזית נתקלתי במחסור רציני בדברי איכות בתחום.

יש בחור במפעל של אמי ואחי שמייצר רסיברי מנורות במחיר של 4K לאחד, מה שקצת מוגזם כרגע.

 

איכה אוכל למצוא מבחר יאה ומחירים טובים לדברים שכאלה, בכל הארץ?

 

תודה :-D,

משכנתא זה קל

פורסם

יש לי את הRX 397. בן פחות משנה... (נקנה באוגוסט האחרון) - מאוד מרוצה ממנו.

לאחי יש את הRX 496 (יש לו RDS) - אבל הוא היה בתיקון לפני כמה זמן. היתה בעיה, תוקנה על חשבון האחריות שנגמרת בקרוב.

 

למה שלא תקנה מוצר ממותג שאתה כבר מכיר? אין אותו בחנויות ?

מציע לך להרים טלפון ליבואן. לברר.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

היי,

ממליץ לך להתייעץ עם בחור בשם ניסן,חנות בגבעתיים בשם "פיוז" .

מאד מקצועיים,מביני עניין ומחזיקים מלאי מכובד של יד שנייה וחדשים.

פורסם

בוא נתחיל מזה שה-396 איננו מגבר (או יותר נכון, רסיבר) איכותי. הוא מכשיר זול (מאוד). לגבי איכות, יש מי שיסבירו לך שטכנית לא בעיה להגיע להגברה איכותית בגרושים ושכל הה-hype סביב מגברים "איכותיים" והבדלים בין מגברים מבחינת איכות השמע, זה בולשיט.



 

בכל מקרה, לא חסרים מגברי פלצנים (גם לי יש אחד...) רק תן תקציב (4K זה לא הרבה...), רמקולים, סוגי מוזיקה, סוג שימוש (סרטים, מוסיקה), גודל חדר ואפשר יהיה להתחיל לכוון אותך

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אין צורך ברסיבר-על. סה"כ משהו לא רע, ולא יקר.

 

2.6x3.15 מטר.

בלוז, ג'אז ורוק (bb king, willie nelson, dream theatre למשל).

שימוש למוזיקה בלבד.

רמוקלים Peerless QX-801 Mk. II, 140 Watts RMS, 92 db דניים.

תקציב 3K, אך כמובן יש להתאים את המוצר לשאר הקו הנמצא (Marantz EQ351).

משכנתא זה קל

פורסם

לא יקר ולא רע אילו מושגים מאוד יחסיים. מאוד. תבין, בין המכשיר הכי בסיסי שלך לרמות על עומדים מאות אלפי דולרים.

 

לעניין, הרמקולים מאוד נצילים והחדר מאוד קטן, שפירושו שאתה לא צריך הגברה חזקה. הגברת שפורפרות היא עניין לפלצנים (כמוני), אל תיכנס לזה.

 

קנה משומש:

1. אין כמעט בלאי ברסיברים (יש לי שניים בני 30 שנה שעוד עובדים).

2. השיפורים בתחום הם לא באיכות ההגברה אלא בכל מיני פיצ'רים כאלו ואחרים.

 

היום לא תמצא רסיבר סטריאו, כמעט, כי כבר אין דרישה. יש רסיברים לקולנוע ביתי ומגברי סטריאו ייעודים לחובבים. אני הייתי מסתכל על הרסיבר הזה. הוא ישן, אבל נחשב מאוד איכותי בזמנו מבחינת ההגברה:

http://www.fuse.co.il/products/105197

 

 

דרך אגב, בני כמה שנים הרמקולים ומה הגודל שלהם?

[בסופו של דבר הם הכי חשובים].

 

גם את ה-CDP אני לא מכיר. אם הוא מאוד ישן יכול להיות שאפילו DVD חדש ובסיסי (לא מותג מדבקה, מיצרן אמיתי) יהיה טוב יותר. אפשרות אחרת היא להשתמש ביציאה הדיגיטאלית מה-CDP (או מה-DVD החדש שתקנה) ולבצע את הפענוח של האות ברסיבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רמוקלים Peerless QX-801 Mk. II, 140 Watts RMS, 92 db דניים.

תקציב 3K, אך כמובן יש להתאים את המוצר לשאר הקו הנמצא (Marantz EQ351).

 

עם הרמקולים האלה מספיק לך רסיבר זול. אם ננסח את זה בעדינות, הם לא איכותיים במיוחד ולכן לא תרגיש בהבדל איכות בין מגבר טוב למגבר בינוני מינוס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שי, הוא כתב שהם דנים. אם אני זוכר נכון Peerless מעולם לא ייצרו רמקולים, רק דרייברים, וכנראה מדובר ברמקולים תוצרת נצרת, אבל נחכה לתשובה ונראה.



uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מממ... אתה בטוח ש-801 זה דגם של רמקול?

 

http://www.copsplus.com/prodnum757.php

 

במשך תקופה מסוימת יוצרו כל מיני קיטים (גם בארץ)

של רמקולים הכוללים אלמנטים של פירלס הדנית.

במידה והפירלס האלה הם מתוצרת נצרת, לא הייתי טורח להחליף מגבר.

הימאהה הזה באמת לא מגבר מרשים, אבל הרמקולים הם "צוואר הבקבוק"

של כל מערכת, ב-99.99 אחוזים מהמקרים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אתה מתכוון ל-Yamaha 396, כן?!



לא ל-Yamaha RXV 1000 שקישרתי אליו.

 

זה המגבר שהכניס אותי לכל העניין של האודיו. קניתי אותו עם ה-CDP התואם ועוד שני רמקולים. לאחר שבועיים נותר להודות שאני לא מרוצה. תיקנתי את ה-Luxman העתיק שלי והייתי יותר מרוצה (חשבתי שהוא לא שווה וכמובן שהוא היה טוב מה-396 בכמה דרגות ורק היה צריך החלפת קבלים בקטנה). מכאן החל מסע של כמה שנים שנעצר רק לפני שנתיים ואחרי לא מעט השקעה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

היי וסליחה על ההתעלקות,

 

לפני כ-4 שנים נמסרו אחר כבוד ה-אונקיו שלי עם ה-JBLלים לאחותי הקטנה ומאז מוזיקה אני שומע בעיקר ברכב. הכבש השישה עשר, מדונה, צוללת צהובה (של ההם) ופסטיגל על הזמן. ככה זה לחיות עם שלוש נשים.

 

לא עוד!

 

אני מעוניין לקנות מערכת הכוללת רסיבר, רמקולים (לא רצפתיים וענקים), לשמיעת מוזיקה בעיקר ומדי פעם סרט. רוק על סוגיו (בעיקר זה הכבד יותר).

 

התקציב הוא כ-12,000 ש"ח, בסטריאו + הוצעו לי מוניטוריים של PARADIGM ומגבר של דנון. במקום אחר הוצע לי אותו המגבר עם רמקולים מדפיים של JAMO ( הראשונים נשמעו לי טוב יותר במעט).

 

המערכת תשב בסלון - כ-40 מ"ר ריבועיים משהו.

 

מבקש עזרה בכל הקשור למוצרים אשר ייתנו איכות במסגרת הנתונים.

 

תודה מראשת

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

כאמור, אני כבר כשנתיים לא ב-loop ובקולנוע ביתי אף פעם לא הבנתי. ה-common wisdom אומר: אם סרטים ב-surround לא הכי חשוב לך - תשקיע בהתחלה בזוג רמקולים קדמיים בלבד.



הדבר השני שהוא אומר זה לך לפורום ייעודי ושאל שם (יש בתפוז ויש את http://www.hometheatre.co.il).

 

אני שוב טוען שכדאי מאוד לקנות יד שנייה. ירידת הערך גדולה והבלאי אפסי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
דרך אגב, בני כמה שנים הרמקולים ומה הגודל שלהם?

[בסופו של דבר הם הכי חשובים].

 

בני 8 בערך (בכל מקרה, כשפירלס עוד היו דניים ולא נצרתיים). 26x28x72 (ס"מ).

Picture 001.jpg

משכנתא זה קל

פורסם
היי וסליחה על ההתעלקות,

 

לפני כ-4 שנים נמסרו אחר כבוד ה-אונקיו שלי עם ה-JBLלים לאחותי הקטנה ומאז מוזיקה אני שומע בעיקר ברכב. הכבש השישה עשר, מדונה, צוללת צהובה (של ההם) ופסטיגל על הזמן. ככה זה לחיות עם שלוש נשים.

 

לא עוד!

 

אני מעוניין לקנות מערכת הכוללת רסיבר, רמקולים (לא רצפתיים וענקים), לשמיעת מוזיקה בעיקר ומדי פעם סרט. רוק על סוגיו (בעיקר זה הכבד יותר).

 

התקציב הוא כ-12,000 ש"ח, בסטריאו + הוצעו לי מוניטוריים של PARADIGM ומגבר של דנון. במקום אחר הוצע לי אותו המגבר עם רמקולים מדפיים של JAMO ( הראשונים נשמעו לי טוב יותר במעט).

 

המערכת תשב בסלון - כ-40 מ"ר ריבועיים משהו.

 

מבקש עזרה בכל הקשור למוצרים אשר ייתנו איכות במסגרת הנתונים.

 

תודה מראשת

 

חי

 

שלום, אני מאוד ממליץ על הרסיברים של חברת NAD:

http://www.zap.co.il/zapnewmodels.asp?Sog=E-Amplifier&DB394257=394272

והרמקולים של B&W או TANNOY מהסדרות היותר יקרות.

כמובן, חייבים לשמוע ולהשוות בניהם אבל אלה המוצרים שיתנו איכות טובה לתקציב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עד כמה שאני זוכר - פירלס הם מנצרת כבר לפחות 10 שנים.

היום הם מרכיבים את PROSOUND (גם)

 

להורים שלי יש פירלס מקוריים בני 30 שנה בערך.אבא שלי קנה אותם עם מערכת מתוצרת סאניו ושבר בשביל זה תוכנית חסכון קטנה אז.

היה שם DECK , טיונר אנאלוגי ומגבר ועיקר ההאזנה שלי אז הסתכמה ברדיו עמאן וקלטות של חיים משה..:shock::shock:

×
×
  • תוכן חדש...