Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרו, שלב ראשון צריך להחליט אם הולכים על סטריאו או לא, בשביל להבין על מה הכסף יוצא, כמות או איכות.

 

וחוץ מזה, מצטרף בחום להמלצה על B&W, את הסדרה אני כבר לא זוכר, אבל מדובר ברמקולים מדפיים שיש להם הרבה מאוד מה להציע.

 

חוץ מזה, יש את המערכת של BOSE, שמוכיחה שהגודל לא תמיד קובע. למרות שפה כבר מדובר בעלות יותר נמוכה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
כמו שאמרו, שלב ראשון צריך להחליט אם הולכים על סטריאו או לא, בשביל להבין על מה הכסף יוצא, כמות או איכות.

 

וחוץ מזה, מצטרף בחום להמלצה על B&W, את הסדרה אני כבר לא זוכר, אבל מדובר ברמקולים מדפיים שיש להם הרבה מאוד מה להציע.

 

חוץ מזה, יש את המערכת של BOSE, שמוכיחה שהגודל לא תמיד קובע. למרות שפה כבר מדובר בעלות יותר נמוכה.

 

B&W - מתומחרים בארץ מעל לשווים הריאלי. לא לקנות, בטח שלא חדשים.

 

Bose - דוגמא קלאסית איך לוקחים מוצר בינוני-מינוס וממתגים אותו בהצלחה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חבריה,

הרסיבר שצויין יהיה "טוב מדי" לרמקולים המעפנים? או שכדאי בכל זאת לקנות אותו תוך אפשרות לשדרוג הרמקולים מתישהו בעתיד?

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...