Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי פולו 02' 1400 בזמן האחרון נורית הABS נדלקת לי לסירוגין זה יכול להיות פעם אחת בשבוע וזה יכול להיות גם פעם אחת בחודש רוב הזמן היא מכובת ונראה שאין בעיה במערכת הABS לפעמים היא כבת תוך כדיי נסיעה ולפעמים רק אחריי שאני מכבה את הרכב ומדליק אותו שוב בנסיעה הבאה שלי .

כיבוי והדלקה מחדש של הרכב כדיי לאפשר לכל המערכות(כריות אויר, ABS ,בקרת חגורות בטיחות,שמן וכו') ברכב להתאפס לא פותרת את הבעיה . רציתי לשאול אם התופעה שמערכת הABS לא נכנסת לפעולה לפעמים יכולה להיות קשורה לכך שהברקסים שלי כבר גמורים ?

ושאלה נוספת איך אני יכול לבדוק באופן עצמאי שמערכת הABS פועלת כאשר הנורית מכובת וכאשר הנורית דולקת כדיי לדעת אם הנורית מציגה לי באמת את מצב פעילות המערכת ?

פורסם

שלום,

 

ברשותי גם פולו 1400 2001 וגם לי מדי פעם נדלקת נורת ה- ABS ונכבת אם באמצע הנסיעה או בניסעה הבאה

 

עד כמה שידוע לי אין קשר בין מצב הבלמים למערכת ה-ABS

אם אתה רוצה לדעת אם מערכת ה- ABS פועלת פשוט סע למגרש פתוח תאיץ קצת את המהירות ותלחץ בחוזקה על הבלמים

אם תרגיש רעידות בפדל בזמן הלחיצה אז תדע שהמערכת מתפקדת ומבוצעת בלימה לסירוגין, אם לא תרגיש אז כנראה והמערכת מנוטרלת או שיש בה בעיה.

פורסם

אני לא מבין למה אתם רואים שנורת הABS נדלקת ואתם לא עושים בקשר לזה כלום?

פעם ב... או קבוע זה לא משנה, זה מציל חיים וצריך לטפל בזה באופן מיידי.

 

בדרך כלל מדובר על קונקטור משוחרר.

אבל ברוב המקרים יש צורך לנקות את החיישנים (כמובן שצריך לפרק קודם את גלגלים הרכב)

 

אפשר לגשת למוסך לביצוע ניקיון כזה, לא צריך לעלות יותר מידי.

חבל לשחק בחיים בגלל כמה עשרות שקלים

פורסם

במידה ונורת אזהרה של כריות אוויר דולקת אם זה באופן קבוע או זמני הדבר מצביע על תקלה במערכת ABS ולכן המערכת לא פעילה.

 

תקלות

 

1. חיישן ABS תקול או בעיה בחיווט החשמלי

2. מחשב ABS תקול

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

דבר ראשון צריך לחבר סורק לרכב ולראות מדוע הנורה דולקת

וכך ניתן לקבל כיוון לגבי התקלה ,כמו שאמר מרק לפני האפשרויות

הם תקלה בחיישן (נפתר עיי ניקוי)או בעיה יותר רצינית במשאבה או

במחשב ה ABS הבדיקה עצמה לא אמורה לעלות לך כסף ומשם תמשיך .

לשאלתך ,כאשר הנורה דולקת המערכת אינה עובדת ולא תתערב בבלימה

במקרה של נעילת גלגלים אתה למעשה נוסע באותו הזמן עם מערכת בלמים רגילה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

במידה ואתה זקוק להמלצה למוסך לטיפול בבעיה צור קשר עם...

 

 

פנה/י למוסך המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא מכיר את הרכב המדובר, אבל מנסיוני ברכבים אחרים, אין קשר ישיר בין הידלקות נורת התקלה לאי תפקוד המערכת.

למשל, תתכן תקלה בהפעלת נורת התקלה, ואז נורת התקלה תידלק ומערכת הABS תמשיך לתפקד בצורה תקינה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה,

ברשותי פולו 2001 16V עם בעיה דומה

היכן נמצא/ים החיישנ/ים?

והאם ניתן לנקות לבד? (יש ברשותי ספריי מגעים וכלים בסיסיים)

×
×
  • תוכן חדש...