Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיה מוזרה: כשתי דקות אחרי שחלונות עולה ה-HD מתחיל לדפוק בטירוף. זה קורה ב-99% מהמקרים רק אחרי שחלונות עולה. אני מעריך שרוב הסיכויי הם שזו תקלת חומרה ולא תוכנה, אבל לידע כללי - למה דווקא אחרי ההפעלה? אם הוא דפוק - זה לא אמור להיות רנדומלי?

 

תודה, אביעד

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הוא דפוק זה אמור להיות לעיתים תכופות. פמפומים מיותרים של הרדיסק בד"כ מעיד על סוף חייו לרוב.

אני לא הייתי דואג יותר מדי אם התופעה מתרחשת רק לאחר מערכת ההפעלה כ-2 דקות. בתור טכנאי PC כבר נתקלתי בחרחורי הרדיסק לאחר מערכת ההפעלה וזה לא הדליק לי נורה אדומה, אני כמעט בטוח שהסיבה לדפיקות היא טעינת אפליקציות ברקע.

תתחיל לדאוג רק כאשר התופעה חוזרת על עצמה גם באמצע עבודה שוטפת, ולאורך זמן.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני ינסה לפשט לך את העניין,

הדיסק הקשיח בנוי כמו מגירות מגירות של מידע,

כשיש יד שכל פעם מושכת מידע ממגירה אחרת בהתאם למה שאתה רואה,

במקרה שלך כנראה רק כשהיד מגיע למגירה של הווידאוס (קבצים שלו) או תוכנה כל שהיא כמו ש THE-ONE אמר

אז או שהיד נדפקה ושם (במגירה המסויימת הזו) קורה לה הבעיה וברגע שהווינדאוס עלה כבר,

היא לא נגשת למגירה זו וכבר אין את הרעש,

המלצה שלי לא לקחת סיכון במידה ויש לך חומר חשוב פשוט לעשות גיבוי של החומר,

ולהמשיך אם הדיסק עד יומו האחרון ולהחליף בחדש (המחירים היום ממש לא גבוהים)

 

המשך יום טוב

פורסם

הדיסק הקשיח בנוי כמו מגירות מגירות של מידע,

כשיש יד שכל פעם מושכת מידע ממגירה אחרת בהתאם למה שאתה רואה,

 

יכול להיות שהיד איבדה את המפתח של המגירה ואז היא דופקת חזק על המגירה ומנסה לפתוח.

וזה הרעש.

פורסם

או זה או שהיא פשוט מצלצלת בפעמון ובורחת.

 

זה היה בגדר דימוי כדי לנסות להסביר לו למה ב99% מהמקרים זה קורה באותו זמן של עליה.

פורסם
יכול להיות שהיד איבדה את המפתח של המגירה ואז היא דופקת חזק על המגירה ומנסה לפתוח.

וזה הרעש.

 

 

:roflmao:

 

אחד החזקים.

אולי היד מחזיקה איזה פטיש 5 קילו?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אולי היד מחזיקה איזה פטיש 5 קילו?

 

זה אופציה מובנית ב VISTA.

ב SP1 זה עלה 10 קילו.

 

זו מין שיטה כזאת לפרוץ מגירות נעולות בטעות.

פורסם
אם הוא דפוק זה אמור להיות לעיתים תכופות. פמפומים מיותרים של הרדיסק בד"כ מעיד על סוף חייו לרוב.

אני לא הייתי דואג יותר מדי אם התופעה מתרחשת רק לאחר מערכת ההפעלה כ-2 דקות. בתור טכנאי PC כבר נתקלתי בחרחורי הרדיסק לאחר מערכת ההפעלה וזה לא הדליק לי נורה אדומה, אני כמעט בטוח שהסיבה לדפיקות היא טעינת אפליקציות ברקע.

תתחיל לדאוג רק כאשר התופעה חוזרת על עצמה גם באמצע עבודה שוטפת, ולאורך זמן.

 

 

אתה קורא לעצמך טכנאי מחשבים!?

 

את הבסיס אתה לא יודע! למעשה אתה יכול להטעות אותו וילכו לו כל הנתונים.

 

אם ההרדיסק נוקש סימן שהסקטורים דפוקים, רצוי להחליף מהר.

פורסם

ליתר ביטחון בצע גיבוי, כשההארדיסק שלי התחיל להרעיש ביצעתי גיבוי והתכוונתי ללוות אותו למנוחת עולמים, ואז אמרתי ננסה לפתוח אם לא יועיל לא יזיק, פתחתי אותו וראיתי שהזרוע שלו תקועה, הזזתי אותה קצת וסגרתי, חשוב לציין שעשיתי את זה במהירות שיא ובמקום נקי ואסור ללחוץ על הזרוע שלא תחרוץ את הדיסק, לאחר הסגירה הרכבתי חזרה והנבלה עובד עד היום כשנה לאחר השיפוץ.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

כמובן שאצלי החומר מגובה :)

 

באמת סקרן אותי. אגב אני גם התעסקתי אי שם בעברי בטכנאות מחשבים - ובחיים לא נתקלתי בזה. בגלל זה סיקרן אותי.

 

 

תודות לעונים :)

פורסם
אם ההרדיסק נוקש סימן שהסקטורים דפוקים, רצוי להחליף מהר.

 

דיסק לא דופק בגלל סקטורים דפוקים. זה לא צירייה.

סקטור זה חלוקה לוגית ולא פיזית.

הנקישות נגרמות ברוב המקרים בגלל שהזרוע קוראת/כותבת זזה ממקומה עקב קפיצה במתח או מכה פיזית, ולא מצליחה להגיע עקב כך לסקטור מסויים ע"מ לקרוא או לכתוב.

 

או זה

או שפשוט הזרוע איבדה את המפתח שוב:lol:

פורסם

בחיי , אם אלו טכנאי המחשבים של היום (למזלי אני יודע שלא כי כבר נתקלתי במקצוענים אמיתיים , אבל מה לעשות - זה דורש הכשרה וניסיון אמיתי) והתשובות שחלקן נתנו פה פשוט לא נכונות.

 

באמת זה לא שום דבר אישי , אבל ידע קצת יותר מעמיק בחומרה בהחלט לא יזיק לכם, ולא להרכיב מחשבים 20 שנה גם לא נותן את הידע הזה , ולצערי גם לא חלק מהקורסים של הטכנאים.

 

אם הדיסק חדש הוא תומך בSMART , תוריד תוכנה שנקראת HD SENTINEL ותתקין.

היא עוברת על הדיסקים ונותנת להם גם מדד "תקינות" וכל מני טסטים של SPIN UP והחלפות - היא תיתן לך מדד סביר ביותר למצב הדיסק.

 

כדי לוודא שזה באמת הדיסק - שלוף אותו מהמגירה , תניח אותו מחובר מחוץ למארז ותאתחל את המחשב - ככה תשמע בקלות אם זה אכן הדיסק או משהו אחר.

 

רוב הסיכויים שאם הדיסק הוא זה שעושה את הרעשים - ימיו קצובים ביותר.

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...