Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב, זה קרה כי לא נעשה יישור קו אחרי שקניתי את הרכב כי אמרו לי "נו, מה כבר יקרה? סע עוד 10000 קילומטר ואז נעשה טיפול".

 

חזרנו לתחזוקה הפושעת...

 

אני לא מבקש עצה על שכנוע לקנות כזה רכב, אלא פשוט על איך למנוע מכולם לתת את דעתם בנושא.

פורסם

מזל טוב, המשפחה שלך כמו רבות אחרת סובלת מפיגור מוטורי. היות ומשפחה לא בוחרים, אתה צריך לנהל את הקונפליקט ולנסות למזער נזקים.

אילו הייתי במקומך, זה מה שהייתי עושה.

רכב שלהם: שישברו את הראש, יקנו מה שהם רוצים ויתחזקו איך שהם רוצים. אם רוצים שתתחזק, תתנה את זה בכך שאתה לא מוכן לקבל התערבות או ביקורת.

רכב שלך: קנה מכספך האישי, תחזק מכספך האישי, ושלח לעזאזל את כל מי שמעיר לך הערות עליו. אם אתה לוקח כסף, אתה נותן להם את הזכות להעיר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הבעייה היא עם המשפחה (ובעיקר האחות).

 

אני תומך בדעתו של ניטץ', וככה זה עובד גם אצלנו.

 

כשאני הייתי "משתמש קבוע" באוטו של אמא, למרות שלא אני שילמתי על התחזוקה, הייתה לי מילה חזקה בעניין.

 

אז שמתי צמיגים הכי טובים שיש, הייתי מחליף דיסקים ורפידות לפני הזמן,

 

טיפולים לפני הזמן (היה מאוד קל "לבלף" עליהם בקטע של הקילומטראז' כי אבא שלי מעולם לא נכנס לרכב) וכו'.

 

היום, כשאני בקושי נוסע בו, אני דואג לדברים הבטיחותיים (צמיגים וכו') ואבא שלי דואג לשאר (טיפולים תקופתיים).

 

באוטו שלי אף אחד לא נוגע, לא מתקרב, ולא חושב אפילו לפתוח את הדלת שלו, פשוט בגלל שאני יודע שגם אצלי,

 

במשפחה שדווקא מאוד מפותחת מבחינה מוטורית, ודווקא בגלל שיש לי גם אבא וגם אח שהם חשמלאים ומכונאים

 

עם תעודות (ולא עובדים בתחום),

 

ישנה גישת "אני יודע הכי טוב", שאולי עובדת אחלה ברכבים פשוטים וישנים, אבל עובדת הרבה פחות טוב ברכבים חדישים

 

("מה זה הנורה דולקת? ננתק את החיישן זה ייסע יופי גם בלי זה")...

 

בקיצור - תסביר להם שאתה מודה להם מקרב לב על כל סכום שהם ייתנו לך לרכב,

 

אתה בוחר את הרכב, אתה קונה אותו, ואתה אחראי לתחזוקה שלו.

 

ככה תוכל גם לקנות מה שאתה רוצה, וגם אם תטעה (ואני בטוח שלא) אתה תהיה זה שמשלם על זה (אז מה איכפת להם?)

 

והאחות הזו שלך - תשלח אותה !@#$%%&*%&^%#@!!#@%$^%$*%

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

תכפכף (מלשון כאפה :)) את אחותך החוצפנית.

 

אחת הסיבות שאחותי לא מצויאה רישיון היא כי היא יודעת שלא יהיה לה רכב. כלומר הוא נמצא בחנייה, אבל מכיוון שאני ה"א. רכב" בבית היא לא תעלה עליו. :)

פורסם

תודה לאל, אחותי קנתה היום פורד פוקוס 2001.

 

בקשר לשאר המשפחה, נראה לי שהצלחתי לשכנע קצת את אמא שלי לגבי התחזוקה היחסית קלה של הרכבים הישנים והטובים.

לפני שנקנה רכב ישן אני אשכנע אותה שתנהג טיפה ברכב של ידיד או שניים כדי שתראה את ההבדל.

פורסם

במבט לאחור, טרנטה מתוחזקת היטב אולי פחות נוחה מרכב חדיש, אבל מהרבה סיבות, אם כבר להתקע - עדיף עם טרנטה.

כשרכב חדיש נתקע בדרך, לרוב גרר יהיה הפתרון בעיקר כי המחשבים של היום הם לא בדיוק הדבר שעוזר לתקן תקלות בדרך.

מאידך, רכבים ישנים אינם כה מתוחכמים וברוב המקרים תקלות פשוטות ניתנות לתיקון דרך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אח שלי מצד שני גם לא חובב רכבים כמו וולוו, אודי או מרצדס בשבילי. כששקלתי לקנות אודי 80 הוא אמר לי שאם אני עושה את זה אז אני גם חייב ללכת למשרד הפנים ולהחליף את השם שלי לאחמד (זו לא הדעה שלי ואני לא גזען, אלא הדעה שלו).

הוא אומר שבגיל שלי אני צריך את מה שיש לי ושזה לא מתאים שיהיה לי רכב יקר יותר מ8000 ש"ח.

 

אני מניח שם אח שלך יושב במאזדה 3 (כמה מקורי :? ) הוא מרגיש כמו איש היי-טק?

 

אתה צריך לחנך מחדש את משפחתך, כי נראה שאחיך (ובטח אחותך) לא מבינים דבר וחצי דבר ברכבים.

 

לחילופין, קנה להם כרטיסיות אוטובוס ושלח אותם לתחנה הקרובה :lol:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אתה צריך לחשוב הפוך. תן להם לקנות רנו חדש.

 

גם אשתי חשבה כמו אחותך והציקה לי שלא ניסע עם רכבים עתיקים, עד שקרענו את הניילונים מרנו מגאן חדש.

 

בשלב מסוים היא הפסיקה לספור את כמות הפעמים שהיא נתקעה איתו, הוא הלך מאיתנו ללא שוב, תודה לאל, ומאז, יש שקט תעשייתי בבית, והיא נוסעת מאושרת על רכב בן 10 שנים, עם אפס תקלות, עלות תיקונים/טיפולים שנתית של כ1000 ש"ח ועלות נמוכה מאוד (יחסית לרכב חדש) של ירידת ערך, ביטוח ועלות הכסף.

פורסם
אני מניח שאם אח שלך יושב במאזדה 3 (כמה מקורי :? ) הוא מרגיש כמו איש היי-טק?

 

וואו! איך ניחשת איזה אוטו יש לו?:?

 

סתם, יש לו אימפרזה אבל "ישדרגו" לו למאזדה 3 בחודש הבא.

 

רובכם צודקים במה שאתם אומרים אבל בהנחה שאין לי אפשרות לקנות רכב משלי ואני זה שאחראי על התחום במשפחה, איך אני מוריד אותם מהעורק?

פורסם

אוי אוי אוי, אני אתרום לכם קצת משלי:

להורים שלי יש פוקוס 2004, אוטו חדיש כביכול.

לי כרגע אין רכב, אבל מרבית הרכבים שהיו לי הם ישנים, אז זה הולך ככה:

פעם קניתי ZX 1400 ב3000 ש"ח, מכוסחת משו...

אמא שלי ירדה עלי "נראה אם תצליח לעבור את ת"א עם הרכב הזה בלי להתקע".

נחשו מה עשיתי ? נכון, מילאתי פול טנק, נסעתי לאילת, עצרתי קצת לנוח, וחזרתי הביתה, כמובן שלא נתקעתי.

שבועיים אחרי זה, ההורים שלי נסעו עם הפוקוס לאילת, ונתקעו בדרך.

השבוע ביום שלישי אמא שלי צלצלה אלי בבוקר "דולקת לי נורה אדומה עם ציור של בטריה", הלך אלטרנטור...

 

בקיצר, אין כזה דבר "רכב חדש", הכל מתקלקל והכל נתקע, ולדעתי האישית חדש נתקע עוד יותר, בגלל השכלולים

(כן, יש לי סימפטיה רבה לג'אסטי)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני לא מבין למה לך לנסות לשכנע.

פשוט תאמר להם שככה אתה אוהב, יש מי שאוהב לנסוע במאזדה חדשה, ויש מי שאוהב לנסוע בגרוטאה ומדי פעם להתקע (וכמובן גם לחלץ את עצמו).

זה בדיוק כמו למה לטפס למצדה בשביל הנחש למרות שיש רכבל, כיוון שלא תמיד חשוב לאן אתה נוסע אלא כיצד הגעת לשם.

אני אישית אוהב לנסוע ברכבים ישנים כיוון שיש בזה איזה יופי לראות שרכב ישן עדיין כוחו במותניו גם אחרי 20 ו 30 שנה, הבעיה היחידה שלי עם זה היא שאני לא כלכך יכול להרשות לעצמי להתקע.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

אלון, אתה צריך להבין אותי יותר מכולם. אתה נוהג בוולוו שנת 91.

תשווה לי את זה ללאנסר 10 שנים יותר חדשה. מה תעדיף? ברור שאת הוולוו...

 

הסיבה למה אני צריך לשכנע היא כי אם לא אז לא יתנו לי לקנות את האוטו שאני רוצה (בעל המאה הוא בעל הדעה).

אין לי טיפת חסכונות כרגע ואני לא עובד במשהו שמכניס כסף כרגע, אלא רק בעתיד, ככה שלקנות רכב משלי זה מאוד בעייתי בשלושת השנים הקרובות.

×
×
  • תוכן חדש...