Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שהם לא צדיקים גמורים אנחנו כבר יודעים. מה שמקומם אותי במיוחד זה שהם מתעקשים להוכיח במעשיהם שהם באמת כאלה.

הנה דוגמה טריה מהיומיים האחרונים.

מי שמחפש עוד סיבות מדוע לא להצביע לקדימה מעבר לסיבה שאולמרט מינה את מופז לשר התחבורה, מוזמן להתחיל לספור כמה מהחותמים על העצומה הבזויה הזאת הם חברי מפלגת קדימה. באופן לא מפתיע בעליל, ניתן למצוא את רוחמה אברהם בלילא. כן אותה רוחמה, ההיא שנחקרה בעקבות הטיסות שקיבלה מחברת אגרקסקו. מקומו של צחי הנגבי, אשר מכיר היטב את חדרי החקירות של משטרת ישראל לא נפקד אף הוא.

וכמובן, גם יקיר הפורום ונהגי ישראל הלא הוא שאול מופז לא נעדר מהחגיגה הזאת.

 

פשוט בושה, חרפה וכלימה גדולה.

אני מתבייש בכנסת הזאת ובאלה היושבים בה.

 

אגב, במהדורת החדשות האחרונה דווח כי עמרי שרון עצמו מתנגד ליוזמת החנינה הזאת וברצונו לסיים את הפרק הזה בחייו ללא דרמות או אירועים מיוחדים. אם אכן כך הם הדברים, אני אומנם לא ארוץ להצביע עבורו (בהנחה שזה אפשרי להצביע לאדם שיש לו רישום פלילי), אבל המניות שלו בהחלט נמצאות אצלי בעליה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שדרות בוערת, טילי גראד נופלים באשקלון, יש חשש רציני ממיתון בארץ, מפוטרים בקריית גת נלחמים על הפרנסה שלהם, מי-יודע-כמה אנשים נהרגו בתאונות דרכים מתחילת השנה, מי-יודע-כמה נשים נאנסו מתחילת השנה וכמה זקנות נשדדו ועוד ועוד ועוד ועוד.

 

אבל חברי הכנסת שלנו עסוקים בלאכול בורקסים, בלקנות מחשבי כף יד וחיבורי אינטרנט במהירות מטורפת ובדיונים על עונשו של עומרי שרון האומלל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אבל חברי הכנסת שלנו עסוקים בלאכול בורקסים, בלקנות מחשבי כף יד וחיבורי אינטרנט במהירות מטורפת ובדיונים על עונשו של עומרי שרון האומלל.

 

צביקה, בבקשה קצת פחות תמימות.

היום זה עמרי, מחר זה יכול להיות כל אחד מחברי הכנסת האחרים.

אם לא נפעל היום לשחרור עמרי, מה יקרה אם מחר אני (הכוונה לחבר כנסת אחר) אקלע למצבו?

לאיש מהם לא באמת אכפת מעמרי, הם רק רוצים להכין לעצמם תעודת ביטוח.

 

קאפיש?

פורסם

אם לא נפעל היום לשחרור עמרי, מה יקרה אם מחר אני (הכוונה לחבר כנסת אחר) אקלע למצבו?

לאיש מהם לא באמת אכפת מעמרי, הם רק רוצים להכין לעצמם תעודת ביטוח.

 

אקלע למצבו="אשב לרצות עונש מאסר בזמן שמצבו הבריאותי של אבי בכי רע"?

 

אני לא תמים. ברור לי שיש כאן סוג של "יד לוחצת יד", וקומבינה אחת מכסה קומבינה אחרת שנדפקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ומה בדיוק הבעיה? גם אני הייתי רוצה שעומרי שרון יקבל חנינה ובכלל לא ישב בכלא. לא הגיע לו מלכתחילה להיכנס לכלא, הוא לא עשה שום דבר חמור שאף אחד אחר לא עשה קודם, אליו פשוט היה הכי קל להיטפל ולזמבר אותו, כי הוא הבן של שרון. לא זכור לי שברק או פרץ עם כל השחיתויות שלהם נכנסו לכלא, ושרון כן נכנס, כנ"ל לגבי נעמי בלומנטל שכולה קנתה מקום בבית מלון, אותם פשוט היה קל לתפוס כי חיכו להם ועקבו אחרי כל פיפס שלהם, בעיקר אחר עומרי שהוא הבן של שרון, שאת שרון גם כן חיפשו ולא מצאו, אז מצאו על הבן שלו. דבר שעוד יותר מוכיח את זה זה העובדה שהוא קיבל 9 חודשים ולא 7 (שאותם היה יכול להמיר בעבודות שירות), והכל רק בגלל שהוא הבן של שרון, אם למשל השם שלו היה עומרי ביילין או עמרי ברק הוא היה יוצא מכל זה נקי.

 

נ.ב אני לא ממצביעי קדימה ולעולם לא אצביע לקדימה, ומאז ההתנתקות גם לא מתומכי שרון .

ROOONEEYY

פורסם

מה הקשר לזה שיש מלחמה בדרום? אם יש מלחמה בדרום זה אומר שאסור לדון בנושאי כלכלה? זה אומר שאסור לדון בסל התרופות? זה אומר שאסור לדון בעומרי שרון? צריך לדון בהכל, זה שהם חבורת אפסים זה נכון (במיוחד הממשלה הנוכחית), אבל זה לא אומר שלעומרי שרון לא מגיעה חנינה. מעניין איפה כל אלה שבחרו בשמאלמרט ופרץ, מעניין מה הם אומרים עכשיו...

ROOONEEYY

פורסם

נושא עומרי שרון ללא ספק שקול לכלכלה,סל התרופות,במלחמה בדרום :?

 

וכן

 

צריך שיהיה סדר עדיפויות (ולשם שינוי לא כזה משמושפע בעיקר מיצור כותרות בתקשורת )

פורסם
ומה בדיוק הבעיה? גם אני הייתי רוצה שעומרי שרון יקבל חנינה ובכלל לא ישב בכלא. לא הגיע לו מלכתחילה להיכנס לכלא, הוא לא עשה שום דבר חמור שאף אחד אחר לא עשה קודם, אליו פשוט היה הכי קל להיטפל ולזמבר אותו, כי הוא הבן של שרון. לא זכור לי שברק או פרץ עם כל השחיתויות שלהם נכנסו לכלא, ושרון כן נכנס, כנ"ל לגבי נעמי בלומנטל שכולה קנתה מקום בבית מלון, אותם פשוט היה קל לתפוס כי חיכו להם ועקבו אחרי כל פיפס שלהם, בעיקר אחר עומרי שהוא הבן של שרון, שאת שרון גם כן חיפשו ולא מצאו, אז מצאו על הבן שלו. דבר שעוד יותר מוכיח את זה זה העובדה שהוא קיבל 9 חודשים ולא 7 (שאותם היה יכול להמיר בעבודות שירות), והכל רק בגלל שהוא הבן של שרון, אם למשל השם שלו היה עומרי ביילין או עמרי ברק הוא היה יוצא מכל זה נקי.

 

נ.ב אני לא ממצביעי קדימה ולעולם לא אצביע לקדימה, ומאז ההתנתקות גם לא מתומכי שרון .

אני לא מכיר אותך או יודע על אילו נורמות וערכים חונכת, אבל עמרי שרון הוא אדם שהודה והורשע בביצוע עבירה פלילית שדינה מאסר. נטפלים אליו?! מוזר. בטח בגלל שהוא לא אשכנזי.

לגבי נעמי בלומנטל: היא גם כן חתיכת מנוולת שניצלה באופן ציני מצב שלגמרי במקרה היא נקלעה אליו במטרה לחמוק מריצוי עונשה כלפי החברה וכלפי מדינת ישראל. אישה קטנה, בזויה ומושחתת - זה מה שהיא.

אם פרץ, ברק או מצידי גם יוסי שריד יורשעו בפלילים, אני אהיה הראשון שישמח כשהם ילכו לרצות את עונשם. בינתיים, זה לא קרה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הודה והורשע, SO? אתה יודע כמה אנשים מודים ומורשעים כי מזיינים להם את הצורה ומאיימים עליהם שאם לא יעשו כן אז הם יקבלו פי 2 תקופת מאסר? ולא חסר דוגמאות לאנשים שהורשעו סתם ככה, על לא עוול בכפם.

 

נעמי בלומנטל זה בכלל טמטום. מה היא כולה עשתה? הזמינה מלון לכמה אנשים? למה איפה אותם אנשים אמורים לישון? ברחוב? הדברים שהיא ושרון עשו עושים כולם, פשוט מכיוון שהם בצד אחד של המפה אז מחפשים אותם, אני רק זוכר שהחקירות של העמותות של ברק געוו להם אי שם מחוסר ראיות אעלק.

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...