Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , השאלה מיועדת לידע בלבד .

במידה ורוצים להחליף טורבו , לדוגמא , מ K03 ל K04 או K03S ברכבי VAG למשל , האם יש צורך בהחלפת צנרת , או "דברים" אחרים ?

שאלה אחרת , אם רוצים להחליף לטורבו של GARRET או HKS וכו.. ברכב טורבו מסויים , האם יש צורך בהתאמות אחרות ?

לדוגמא ,אם למשל רוצים להשתיל טורבו של TT ב GTI ?

תודה

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם

לא כל רכב יתפקד כמו שצריך עם 35, במיוחד לא 1.8 סטנדרטית.

את ה-35 הייתי מרכיב על מנוע V6.

 

בכל אופן, עדיף לך אולי לשקול GT28 עם חיזוקים כאלה ואחרים.

 

 

 

נ.ב. סתם, בשביל שתדע (ואני מניח שאתה כבר יודע), אפשר להגיע להספקים יפים עם K04, ניהול וכיוונים נכונים

ועוד כמה תוספות קטנות.

מניסיון של איביזה מוכרת. מאוד מוכרת.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

K04 ממש לא פלאג N פליי.

 

עם K03S אין בעיה אבל הוא לא ייתן לך שום דבר כי ההבדלים בינו לבין ה-K03 הם מינוריים.

 

הטורבו של ה-TT הוא K04 והוא מצריך שינויים והתאמות כמו GT28 וכל השאר ככה שזה לא כדאי בשביל עוד 30- 50

 

כ"ס.

 

בקיצור, אם כבר עושים משהו עושים אותו כמו שצריך - GT35R על הצד 8)

 

תקרא את התרד הזה. יעזור לך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=189172

 

פורסם
לא כל רכב יתפקד כמו שצריך עם 35, במיוחד לא 1.8 סטנדרטית.

את ה-35 הייתי מרכיב על מנוע V6.

 

נ.ב. סתם, בשביל שתדע (ואני מניח שאתה כבר יודע), אפשר להגיע להספקים יפים עם K04, ניהול וכיוונים נכונים

ועוד כמה תוספות קטנות.

מניסיון של איביזה מוכרת. מאוד מוכרת.

 

אולי קצת הגזמתי עם ה-GT35 אבל זה עדיין אפשרי. בכול מקרה הייתי בהחלט מסתפק ב-GT28 או GT30.

 

והנה בשבילך פותח התרד, פרוייקט להזיל ריר - GOLF GTI GT3076R 410HP

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3167123

פורסם
K04 ממש לא פלאג N פליי.

 

8)

אז פה השאלה שלי , מה צריך בנוסף ? אני יודע שה K04 הוא הטורבו של הTT קוואטרו , נגיד ורוצים לשים על GTI או A3 ?

השאלה השניה היא אם רוצים לשים GT28 במקום K03 או K03S , מה צריך בנוסף ? חוץ מהטורבו עצמו ? אני יודע שזה לא PLUG N PLAY.

האם יש צורך בהחלפת מזרקים , צינורות , משאבת דלק , קלאץ' וכו כו .. ???

 

אני יודע שזה מוסיף כ"ס שזאת אמנם הכוונה , אבל לא העיקר בשאלה שלי.

למשל לי יש A3 טורבו עם K03S , שמספק 180 כ"ס , נגיד ויש לי GT28 או K04 ( אגב יש ברשותי K04 חדש שנרכש מחול )

ואני רוצה להתקין אותו במקום הקיים . מה אני צריך לעשות . ???

תודה

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם

איזה מוזר, בשעה 16:27 השאלה היתה מיועדת לידע בלבד, וכנראה עד השעה 17:32 החלטת לספר לנו שכן רכשת ??

 

לא משנה, שיהיה בהצלחה

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

הייתי מייעץ לך לקפוץ לג'י-דאב בחולון.

הם מתמחים ברכבי VAG.

אומנם ייקפצו פה אנשים שיגידו- "מוסך חצר" אך יש להם המון ניסיון בפרוייקטים כאלה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
איזה מוזר, בשעה 16:27 השאלה היתה מיועדת לידע בלבד, וכנראה עד השעה 17:32 החלטת לספר לנו שכן רכשת ??

 

לא משנה, שיהיה בהצלחה

 

השאלה עדיין לידע בלבד.

אמנם יש ברשותי , אבל לא מיועד להתקנה .

לפני כשנה , קניתי A4 טורבו שמכרתי אחרי חודש ימים . הייתי בתחילת פרויקט שלא השלמתי , אתה יכול לחפש את השרשור הקודם. במהלך אותו פרוייקט, הגיע לידי טורבו K04 חדש , כדי להחליף את ה K03. לא משנה מה הנסיבות , אבל אני לא רוצה להתקין אותו על האודי שיש לי עכשיו.

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם

בשביל GT28RS אתה צריך צי'פ חדש,מזרקים באיזור440,צינורות דלק ושמן לטורבו חדשים,סעפת פליטה חדשה,דאון פיפ +צנרת 3 אינץ+דוד,פילטר פתוח גדול יותר,בוסטקונטרולר,משאבת דלק חזקה יותר.

פורסם

קודם כל אתה צריך לבדוק איזה דגם של K04 יש לך . אם זה K04 001 אז זה בא אחד לאחד והוא יתן לך שיפור די קטן ואתה תרגיש אותו נותן יותר קצת בטורים גבוהים (ביחס לK03S אוK03) אבל אם יש לך K04 025 או אחר אז אתה צריך הרבה יותר שינויים שכבר עדיף לחשוב על טורבו של GT28 . בכל מקרה תיבדוק בדיוק מה יש לך על מנת שנוכל לעזור לך יותר .

פורסם
למיטב הבנתי ממביני דבר בתחום הוואג K04 מספק המון מומנט,יותר מידי אפילו,וגוזר טלטלים בדרך...

 

צודק כאשר מדובר על K04 025 אבל כשמדובר על 001 אין צורך לשדרג טלטלים . יש גם רכבים ששברו טלטלים עם GT28 כך שלפי דעתי כל שדרוג שהוא מעל 001 עדיף גם לשדרג טלטלים בשביל הראש השקט .

פורסם

K04 נכנס בסל"ד מוקדם ובגלל זה הוא שובר גיר וטלטלים על הדרך, יחד עם המומנט.

GT28 נכנס יחסית מאוחר לעומתו ואפשר לגדוש איתו בביטחה עד 1.5 באר באמינות בלי לשבור כלום. ויש הוכחות.

הבעיה היא שתמיד תרצה להעלות עוד גדישה :twisted:

לגבי הטלטלים, שוב פעם מגיעים לאותה נקודה של - למה לפתוח מנוע בשביל K04?

פורסם
K04 נכנס בסל"ד מוקדם ובגלל זה הוא שובר גיר וטלטלים על הדרך, יחד עם המומנט.

GT28 נכנס יחסית מאוחר לעומתו ואפשר לגדוש איתו בביטחה עד 1.5 באר באמינות בלי לשבור כלום. ויש הוכחות.

הבעיה היא שתמיד תרצה להעלות עוד גדישה :twisted:

לגבי הטלטלים, שוב פעם מגיעים לאותה נקודה של - למה לפתוח מנוע בשביל K04?

 

 

כי עם כיוונים נכונים ותוספות מינוריות הוא יוכל לגרד את ה-225-230 סוסים בכיף, ואמינות הרכב עדיין תשאר ברמה טובה.

השאלה כמה כוח הוא מחפש.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...