Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי בחופש וטיילתי עם הכלבה שלי למטה. בדרך ראיתי בן אדם עם 306, אשר מנסה לדחוף ולהניע אותה ללא הצלחה. נזכרתי בטופיק הזה והרגשתי צורך לרשום זאת.

 

צרפתיות טובות בהרבה דברים מיפניות, אבל מי שמאמין שהרנו/פיג'ו,סיטרואן שלו אמינה כמו הניסן של השכן שלי, טועה טעות מרה.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מחזיק לפחות רנו אחת כבר משנת 94.

 

הרנו הראשונה היתה רנו 5 1250 מןודל 87 שנקנתה עם 84,000 ק"מ ונמכרה אחרי 8 שנים עם מעל לחצי מליון ק"מ. היא הפגינה אמינות טובה מאוד פרט לראש מנוע בסביבות ה 300,000 ק"מ.

 

אחריה היתה רנו 19 1700 מודל 92 שאני כבר לא זוכר עם איזה רקילומטרז' קניתי אותה אבל נמכרה עם 220,000 ק"מ לפני שנה והתקלה היחידה מעבר לטיפולים שוטפים היתה תמנון של צינורות מים שנקרע (700 ש"ח לחדש מקורי כי אני לא עושה אילתורים באוטו).

 

כיום מגאן II 1600 ידנית מודל 2006 עם כמעט 70,000 ק"מ ופרט לטיימינג שנעשה במסגרת האחריות בטיפול האחרון 0 תקלות.

 

סע בטויוטה ותהנה אבל אני מעדיף לקחת את האוטו עוד פעם בשנה למוסך מאשר לקחת את עצמי כל שבוע לאורטופד.

 

אצלי הרומן עם רנו כולל:

 

בילדותי, היו לאבי רנו4 במשך כ15 שנים. ארבעה רכבים חדשים שכל אחד מהם עשה בארבע שנים כ300000 ק"מ עד שנמכר, עם מעט מאוד תקלות.

 

ואלה שהיו בבעלותי/ברשותי:

 

רנו5 מודל 80 שקניתי ב2000 ש"ח בשנת 96 ועד היום ברשותי (אם כי עומד ומחכה לסטטוס אספנות). למרות הקילומטראז' והמצב המזעזעים שלו הוא דווקא היה סביר מבחינת עלות ותכיפות תחזוקה. לא נגרר אף פעם.

 

רנו5 מודל 89 שקניתי בשנת 2002, היה איתי כארבע שנים ו90000 ק"מ. לא הכי אמין, אבל בהחלט סביר, חוץ מהעובדה המצערת שב215000 ק"מ נפל לו שסתום לתוך המנוע וחירב אותו לחלוטין ואז הוא נגרר פעם אחת.

 

קנגו 2002, שלוש שנים ו150000 ק"מ שבהן מעולם לא היה מצב שאין תקלה/ות קטנה/ות שמחכה/ות בסטנדביי עד שהוא יגיע למוסך לתקלה הכבדה הבאה, ומדובר בתקלות לא קטנות. פעמיים על גרר.

 

כאמור, מגאן 2001 אוט' חדש. הסיוט האמיתי. אינסוף תקלות ושלוש פעמים על גרר במשך 70000 ק"מ ושנה וחצי.

 

מה משתמע מזה?

 

ע"פ הסטטיסטיקה הפרטית שלי, נראה לי שהאיכויות של רנו דווקא היו סבירות לפני עשור-שניים, ובשלב כלשהו הם החליטו להוריד אמינות.

 

לצערי, אני חושב שטויוטה הולכת באותה דרך. על הקורולות של פעם לא היו את אותם סיפורים כמו היום עם בוצה במנועים וממירים ומחשבי מנוע שמתפגרים בטרם עת.

בהיילקס שלי, מודל 95, עם 1600 ק"ג, ומנוע שמספק 16 קג"מ, הסרן הקדמי החי מגיע עם ציריות בעובי של 1.31 אינטש וקוטר קורונה של שמונה אינטש.

בהיילקס 98 הם הגדילו את מומנט המנוע ב8 קג"מ והקטינו את קוטר הציריות ל1.13 אינטש ואת קוטר הקורונה לשבעה אינטש וחצי. בפראדו ששוקל מעל 2 טון והמומנט כבר קרוב ל30 קג"מ (אני לא מכיר את הנתון המדויק) וקוטר הציריות והקורונה כמו של היילקס 98. כלומר, קטנות.

וזה בהחלט מתבטא בשטח, בצורה של שבירת ציריות ודיפרנציאלים.

 

מישהו חושב שהנתונים האלה מקריים? שהם לא עניין של החלטה מודעת לחתוך באמינות?

 

אגב, בתקופה האחרונה ההיילקס משמש אותי רק לטיולים, וביומיום אני עם ברלינגו של העבודה.

והגב? טפו, טפו, האורטופד לא בדיוק מתעשר ממני. הוא מעולם עוד לא ראה אותי. כאחד שחלק נכבד מחייו עבר ברייסים על טרקטורים בשטח, ללא מתלים, אני בספק אם דווקא הטויוטה תהיה זו שתשבור את גב הגמל.

פורסם

ע"פ הסטטיסטיקה הפרטית שלי, נראה לי שהאיכויות של רנו דווקא היו סבירות לפני עשור-שניים, ובשלב כלשהו הם החליטו להוריד אמינות.

.

 

איפה הימים של האקספרס עם מנוע האנרג'י האמין והמוצלח?... :roll:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

נכון.רנו מגאן זה חרא של רכב.

סליחה, זה לא ראוי להקרא רכב בכלל.

אין בו שום דבר טוב פרט לכסאות.

לחבר יש כזו והוא מקלל את היום שהוא רכש אותה (במקום לרכוש יפנית , בהמלצתי) . טיפולים יקרים , חלקים שלא מחזיקים זמן והכי גרוע אתה אף פעם לא יודע אם היא תניע בבוקר..:shock:

נ.ב.

החבר רכש אותה כי נתנו לו בחברת הליסינג הנחה של 30 אלף מהמחירון...ותנחשו מה אחרי שלוש שנים הרכב שלי (אימפרזה 98 שווה יותר מהרכב שלו (מגאן 2003)...

בקיצר זבל.

אני מוכן לייצר מכוניות.

מבטיח שהאמינות תהייה גבוהה יותר :wink:.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
נ.ב.

החבר רכש אותה כי נתנו לו בחברת הליסינג הנחה של 30 אלף מהמחירון...ותנחשו מה אחרי שלוש שנים הרכב שלי (אימפרזה 98 שווה יותר מהרכב שלו (מגאן 2003)...

בקיצר זבל.

אני מוכן לייצר מכוניות.

מבטיח שהאמינות תהייה גבוהה יותר :wink:.

 

אם ליסינג נותן החנה של 30K יש לזה סיבה! חבר שלך קנה רכב שלא טופל כראוי

ואם הוא לא השקיע באישור קו יסודי הרכב מן הסתם המשיך להפרק.

ןלהשוות מגאן 2003 לאימפרזה 98 (היא באה אם חלונות חשמל נכון :shock: )

הפרשי המחירים שציינתה רק מדגישים כמה מצב השוק פה עגום .

וכל המדינה הולכת אחרי מר לוי והמחירון המטומתם שלו שלא קשור למציאות.

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

מסכים עם חנן ואיש הברזל. מנסיון עם מגאן 2007.

יש לי רק הסתייגות אחת (לאיש הברזל)- המושבים במגאן לא נוחים בכלל. הם קשים כמו אבן. המושבים אצלי בלאנטיס נוחים בהרבה.

ציטוט שלי משרשור ישן:

 

ספר לי על זה. יש ברשותי מגאן 2008 בת פחות משנה, כבר ביקרה 6 (!) פעמים במוסך (למרות שאחת מהן היתה טיפול, אז לא נחשיב אותה).

רשימה חלקית של התקלות:

מדחס הלך, בלם יד נתקע, הלך מצבר, הפנסים האחוריים נמסו (!!!). בכל המקרים היה צריך להחליף את החלק המדובר, ובמקרה של המדחס גם לטעון עדכון תוכנה (על התקלה הזו האוטו היה במוסך יומיים). לא נראה לי שאלו תקלות ש"טיפול נכון" היה פותר, והאוטו בקושי עלה על הכביש, ככה שהוא בכלל לא היה יכול להספיק להיות מוזנח.

 

(בציטוט כתוב מגאן 2008, זאת טעות)

 

בנוסף למה שכתוב שם, יש גם בעיות עם הגיר (AL4 כבר אמרנו?).

"ai motoare capul doare"


×
×
  • תוכן חדש...