Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בשעה טובה ומוצלחת, מצאתי את הכלה החדשה: סובארו DL, שנת ייצור 92, יד 1, 66,000 ק"מ. מדהים :shock:.

3 שאלות לי אליכם:

1. מלבד מסנן שמן + שמן מנוע, נוזל קירור ומסנן אוויר, מה עוד כדאי להחליף בשביל השקט הנפשי? אני אצור קשר עם המוסך המטפל בכל מקרה בכדי לקבל הסטורית טיפולים.

2. יש למישהו נתונים על המנוע הנ"ל (EA71)? ניסיתי למצוא נתונים על המנוע וכאשר כבר מצאתי משהו, היה רשום שם שהמנוע הנ"ל הורכב רק בסובארו של שנות ה-80... :?

3. מישהו יודע מה גודל הרמקולים בדלתות הקדמיות? והאם מישהו התאים, ללא בעיות, רמקולים "6.5?

 

תודה לכולם :-)

פורסם

שלום לכולם.

בשעה טובה ומוצלחת, מצאתי את הכלה החדשה: סובארו DL, שנת ייצור 92, יד 1, 66,000 ק"מ. מדהים :shock:.

אכן נחמד, אך לא מעבר. בלי זילזול כמובן.

3 שאלות לי אליכם:

1. מלבד מסנן שמן + שמן מנוע, נוזל קירור ומסנן אוויר, מה עוד כדאי להחליף בשביל השקט הנפשי? אני אצור קשר עם המוסך המטפל בכל מקרה בכדי לקבל הסטורית טיפולים.

יצירת קשר להיסטורית טיפולים, קח בערבון-מוגבל. בנוסף: פלגים, פ'-דלק. יותר חשוב: בדיקת מערכות בטיחות כללית, הגה

בלמים(גם אחוריים) חופשים וכו'.

2. יש למישהו נתונים על המנוע הנ"ל (EA71)? ניסיתי למצוא נתונים על המנוע וכאשר כבר מצאתי משהו, היה רשום שם שהמנוע הנ"ל הורכב רק בסובארו של שנות ה-80... :?

איזה נתונים למשל? הספק, קדח/מהלך, ישנם באוטו-דאטה, וגם ברשת.

http://www.globalcar.com/datasheet/Subaru/Subaru_Leone_1600_ST.htm

3. מישהו יודע מה גודל הרמקולים בדלתות הקדמיות? והאם מישהו התאים, ללא בעיות, רמקולים "6.5?

תודה לכולם :-)

נו באמת ! עד עכשיו היית בסדר. תבדוק בעצמך, זו לא תורה מסיני.

 

וד"א, אל תקחו את הדוגמה הזאת, כמובנת מאליו. הכוונה, רכב-X, יד-1,2,3 , ושנתון נמוך יחסית, לא אומר שהרכב

מטופל ושמור, מבחינה מכאנית. לבדוק היטב הזנחה מתוך המאסות/התרגלות מ/לרכב.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם

קודם כל תתחדש.

 

באמת מוצר נדיר מה שקנית.

 

אני ממליץ לך לעשות יישור קו הכולל:

 

מעבר לטיפול עכל השמנים ברכב והפילטרים פלאגים וכו.

 

קרבורטור במקום מקצועי(בלבד).

כיוון שסתומים (רק במקום שבאמת מבין איך עושים).

תבדוק ספיקת דלק עם שעון,באם נמוכה(בטוח נמוכה),תחליף משאבת דלק - זה בעל השפעה עצומה על הסחיבה ומהירות סופית.

לבדוק את כל הצינורות גומי ברכב ולהחליף כל מה שסדוק\פגם\ישן,שזה אומר מתחת לרכב ומתחת למכסה מנוע.

לבדוק רדיאטור וצנרת שלו.

לעשות פלאשינג למנוע.

צמיגים,בולמים ותושבות בולמים(חשוב ביותר).

 

רמקולים 6.5 נכנסים בול מקדימה וגם בדלתות מאחורה וגם במגש יש לך חורים של 6.5 .

 

תתחדש ותהנה.

פורסם

לבדוק לא מזיק.

יישור קו זה לא בגדר חובה,זה רק מין אמצעי תיחזוק מונע + שיפור תחושת הנהיגה\נוחות\יציבות של הרכב.

 

בגדול, אם הרכב נסע למרות הקילומטראג המפתיע שלו, ואין איתו שום בעייה,אתה לא חייב לעשות כלום, מלבד טיפול קטן שמנים וזהו.

 

בברכה.

 

אני לא הייתי פוסח על בדיקה של צמיגים, מצב ברקסים וכיוון אורות - בחורף זה חשוב מאוד.

פורסם
קודם כל תתחדש.

 

באמת מוצר נדיר מה שקנית.

 

אני ממליץ לך לעשות יישור קו הכולל:

 

מעבר לטיפול על השמנים ברכב והפילטרים פלאגים וכו.

 

קרבורטור במקום מקצועי(בלבד).

כיוון שסתומים (רק במקום שבאמת מבין איך עושים).

תבדוק ספיקת דלק עם שעון,באם נמוכה(בטוח נמוכה),תחליף משאבת דלק - זה בעל השפעה עצומה על הסחיבה ומהירות סופית.

לבדוק את כל הצינורות גומי ברכב ולהחליף כל מה שסדוק\פגם\ישן,שזה אומר מתחת לרכב ומתחת למכסה מנוע.

לבדוק רדיאטור וצנרת שלו.

לעשות פלאשינג למנוע.

צמיגים,בולמים ותושבות בולמים(חשוב ביותר).

 

רמקולים 6.5 נכנסים בול מקדימה וגם בדלתות מאחורה וגם במגש יש לך חורים של 6.5 .

 

תתחדש ותהנה.

 

GL 10 ידידי שלום רב!

האם אתה מוכן לפרט ולנמק , מדוע יש לבדוק ספיקת דלק בסובארו, אשר הלחץ המקורי שלה כמדומני 3.5 PSI, וכיצד יעשה ויבדוק זאת אדם מן השורה שאין לו שעון וואקום?

מה סף המינימום , של הלחץ התחתון שממנו מומלץ להחליף משאבה בכל מקרה?

עד כמה משמועתית החלפת / הגדלת לחץ הדלק , ברכב קרבורטור, שהוא לא מוגדש, ולא מוזרק, על הסחיבה והמהירות הסופית?

במקרה זה , נדרשתי לתשובה( על ידי עופר פותח השרשור, בהוטדעה פרטית), כיצד ניתן לשפר את הסחיבה ברכב גרוטאה מסוג סובארו, והאם ניתן להסב את הקרבורטור היטאצי המקורי לקרבורטור וויבר כפול, עם מתאם, והאם זה יהפוך את הרכב, לרכב שודים?

השבתי לו בשלילה, והבהרתי לו שלדעתי ההשקעה לא כדאית ולא משתלמת כלכלית.

המלצתי לו לפנות לחכמי הפורום, ולמומחים לסובארו כמוך, אך הוא התבייש.

לכן אני שואל במקומו, ומצפה לתשובה עינינית, שתכלול ברשותך, את הגדלת ההספק והסחיבה של הרכב, על ידי החלפת / הגדלת לחץ משאבת הדלק החשמלית.

בהזדמנות זאת אבהיר שאני נגד פלשינג, וידוע שהדעות חלוקות בנושא, ולכן אבהיר שזאת דעתי בלבד.

גם נושא כוון השסתומים, ידוע שבשסתומים ברכב זה הדראולים, ואין צורך, או לעתים רחוקות יש וניתן לכוונם.

בהזדמנות זאת ברכות לעופר, בקניית הנסיכה, שאני בטוח שתשרת אותו שנים רבות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בשסתומים הדראולים רצוי 10/40, במקרה של מכסי שסתומחם בצבע שחור הדבר מעיד כמדומנ, על שסתומים מכנים הזקוקים לכוון לפי הוראות יצרן, ולשמן מינרלי בצמיגות 20/50.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שכן שלי מכר לפני שנה אחת כזו עם 62 אלף ק"מ. שנת 89.

 

אחד הרכבים הכי מוזנחים שראיתי בחיי. חלודה אכלה בו, הצמיגים משנת 96 (!!!), הקרבורטור מעולם לא נוקה, בעצם כמעט שום דבר לא הוחלף - הכל מקורי.

 

תנחומי לבנאדם שרכש את האוטו הזה.

 

ממליץ ללכת לפי ההמלצות של משה - הוא יודע על מה הוא מדבר. המכונית שלו גם היא סוג של פלא שמיני, סובארו שלא זז כמעט. רק שאצלו מדובר באחד הרכבים המטופחים ביותר מבחינה מכנית.

 

לגבי הק"מ הנמוך אצל אנשים "רגילים" - רכב עם ק"מ נמוך בד"כ מבטיח בעיקר מצב קוסמטי פנימי טוב, לא יותר מזה.

 

לטעמי רצוי להחליף כל דבר שיכול להיות בלוי - מרצועות אלטרנטור ועד לצינורות ושאר דברי גומי. אם לא, צפה פגיעה על כל מיני דברים בסגנון שהולכים להתפוצץ לך במהלך נסיעה (וזאת בהנחה ואתה מתכוון לנסוע יותר מ100 ק"מ בחודש).

פורסם

הרכב ממש לא הוזנח ותא המנוע נראה נקי ומסודר בדיוק כמו שאר האוטו.

אני אנסה להשיג הסטורית טיפולים במוסך המטפל ונראה מה הוחלף (אם בכלל) במשך השנים.

פורסם

חלודה בפינות זו המחלה של סובארו, בל גם ממנה אפשר להפטר.

לקונה,

 

רכשת רכב מצויין, אני מקווה שמצבו הוא כמו שמו ותהנה ממנו.

בכל אופן, אני את שלי לקחתי למרכזי בהרצליה והיא טופלה כמו כל B4 החדשות :) לא היה זול, אבל לא יקר כ"כ.

פורסם
GL 10 ידידי שלום רב!

האם אתה מוכן לפרט ולנמק , מדוע יש לבדוק ספיקת דלק בסובארו, אשר הלחץ המקורי שלה כמדומני 3.5 PSI, וכיצד יעשה ויבדוק זאת אדם מן השורה שאין לו שעון וואקום?

מה סף המינימום , של הלחץ התחתון שממנו מומלץ להחליף משאבה בכל מקרה?

עד כמה משמועתית החלפת / הגדלת לחץ הדלק , ברכב קרבורטור, שהוא לא מוגדש, ולא מוזרק, על הסחיבה והמהירות הסופית?

במקרה זה , נדרשתי לתשובה( על ידי עופר פותח השרשור, בהוטדעה פרטית), כיצד ניתן לשפר את הסחיבה ברכב גרוטאה מסוג סובארו, והאם ניתן להסב את הקרבורטור היטאצי המקורי לקרבורטור וויבר כפול, עם מתאם, והאם זה יהפוך את הרכב, לרכב שודים?

השבתי לו בשלילה, והבהרתי לו שלדעתי ההשקעה לא כדאית ולא משתלמת כלכלית.

המלצתי לו לפנות לחכמי הפורום, ולמומחים לסובארו כמוך, אך הוא התבייש.

לכן אני שואל במקומו, ומצפה לתשובה עינינית, שתכלול ברשותך, את הגדלת ההספק והסחיבה של הרכב, על ידי החלפת / הגדלת לחץ משאבת הדלק החשמלית.

בהזדמנות זאת אבהיר שאני נגד פלשינג, וידוע שהדעות חלוקות בנושא, ולכן אבהיר שזאת דעתי בלבד.

גם נושא כוון השסתומים, ידוע שבשסתומים ברכב זה הדראולים, ואין צורך, או לעתים רחוקות יש וניתן לכוונם.

בהזדמנות זאת ברכות לעופר, בקניית הנסיכה, שאני בטוח שתשרת אותו שנים רבות.

בברכה

צביקה

צביקה צודק,אני חוזר בי.

אין טעם להתחיל להשקיע ,מבחינה כלכלית זה לא משתלם ולא כדאי,ועוד בגרוטאה סובארו,כיוון שסתומים,שסתומים הידראולים -טוב, אתה בטוח יודע.

 

תתחדש ותנהג בזהירות זה הכי חשוב.

×
×
  • תוכן חדש...