Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות מהסונטה החדשה 2.4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לנהוג איזה 50 ק"מ והנה ההתרשמות:

האוטו בהחלט בעל נוכחות מבחוץ.

האוטו ממש לא מרשים מבפנים.

המושבים ברמה של קרש יפני מלפני 10 שנים.

ההגה לא מעניין במיוחד. בינוני.

לאוטו יש כוח.

אבל מה שמיוחד פה, המנוע ממש ממש שקט, גמיש, חזק וחלק. אפילו מאוד חלק.

בקיצור אפשר למשוך אותו בלי שהנהג או הנוסעים ישימו לב במיוחד.

והאוטו שקט. יפה מאוד. כמעט לא שומעים כלום. רק כשהכביש מחוספס ומשובש יש טיפה רעש.

המתלים די מרוסנים, אבל לא מספיק לטעם שלי.

 

עכשיו, לרכב הזה יש הילוכים א - ר - ו - כ - י - ם ....

מה זה? ראשון מגיע ל 75, שני מגיע מעל 140 ... הלו ?

לאוטו יש מנוע 2.4 ליטר, 161 כ"ס, וב 30 קמ"ש, כשהאוטו כבר בהילוך שני ואתה נותן גז (בלי לנסות קיקדאון) הוא מושך בצורה הכי ממוצעת שיש. מה לעשות, שהילוך שני שלו די דומה לרביעי של פיאסטה ידנית.

בהאצה ל 100 המנוע מגיע רק פעם אחת לקו האדום. ב 80 קמ"ש בשני אתה בערך ב 3500 סל"ד. מה זה?

לפי הנתונים יש לו 10.4 שניות ל 100. הוא בהחלט מרגיש חזק, אבל אם היו מצופפים ממש את ההילוכים אני מאמין שאותו אוטו גם היה עושה 9.0 שניות.

בעצם יש רק שני מצבים שבהם אתה תאיץ יותר חזק מסתם משפחתית:

בין 60 ל 75 כשאתה עוד בהילוך ראשון, ובין 120 ל 140 כשאתה עוד בשני.

לחיצה חזקה מעמידה משחררת צווחה. אבל לחיצה כשהאוטו כבר ב 10 קמ"ש - לא.

מבחינת אחיזה הוא בסדר גמור, אין מה לצחוק עליו בכלל.

והממיר מומנט לא ממהר להנעל. הוא כן עושה זאת בשיוט ארוך ורגוע ללא שינויי-דוושה. אז יש בערך 1600 סל"ד ב 80 קמ"ש. חסכוני לכאורה.

אבל כשנוגעים אפילו קצת בדוושה מיד הממיר מומנט נפתח והסל"ד קופץ למעל 2000, ויש החלקה מסוימת בקלאץ' ההידראולי שכמובן עולה בסופו של דבר בהרבה דלק.

ההילוכים עוברים חלק. אין הורדת הילוכים לקראת עצירה. אין מצב ספורט. יש טיפטרוניק והוא עובד בסדר.

 

לסיכום, זהו רכב מנהלים מודרני מבחינת השקט והעידון, ספיגת מהמורות, מנוע, בקרת יציבות. מערכת סטריאו לא רעה.

הגיר בינוני ההגה בינוני אבל האחיזה טובה (ברידגסטון טורנזה ER30, צמיג רגוע אבל משמעותית עדיף על מישלין אנרג'י למשל).

וגם- זהו רכב קצת עלוב מבחינת עיצוב פנים, ובעיקר המושבים !!

 

לסיכום- נהניתי לנהוג. חבל מאוד שההילוכים לא צפופים כי אפילו בטיפטרוניק אין כמעט צורך בהעברות...

ושורה תחתונה- הבנתי שיש גרסת 3.3 ליטר עם 235 כ"ס !! וכל זה ב 198,000 ש"ח עם מושבי עור וגיר 5 הילוכים צפופים יותר. נשמע מציאה אמיתית, למי שמוכן להודות שיש לו יונדאי.

פורסם

בעבודה שלי לאחד מאנשי מכירות נתנו סיבוב על סונטה 2.4 ואחרי זה את ה3.3... :twisted:

הוא לא רצה להחזיר אותה ליבואן במשך יומיים עד שהם כבר לקחו אותה בכוח. :lol:

בהחלט אוטו טוב בהשווה למחיר שלו.

פורסם

וההתרשמות הקצרה שלי מסונטה 2002 מנוע 2000 16V(לא זוכר איזו רמת גימור,אבל לא GLI לא הרמה הכי גבוהה)

יש את האוטו להורי,אני נוסע בו כמעט יום יום,כעיקרון הם לא מרשים לילדים לנהוג בו אבל יצא לי לנהוג עליו כמה פעמים...

מההיכרות הקצרה שלי איתו,המושבים מאוד סבירים לדעתי,אולי עניין של התרגלות.

ההגה נחמד דווקא..היסתדרתי איתו מצויין!

אבל,יש משהו מאוד מיוחד,ממש נידלקתי על הקטע הזה.

כאשר מבצעים קיקדאון המכונית מאיצה בהדרגה עד ל4000 סל"ד,מ4000 סל"ד(ממש,על הקו שלו)האוטו מזנק פיתאום ממש מהר..הרגשה ממש מיוחדת לטעמי.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

אז עקומת הכח שלו תלולה מאד אחרי 4000 :).

ברור שיונדאי עשו התקדמות עם הסונטה החדשה, דמיינו לעצמכם מה הם יכולים לעשות עם עוד קצת השקעה - ופיתוח מנועים טוב.

אולי שיבקשו ממיצובישי לפתח להם מנוע לקופה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אולי הורי שיפרו את המנוע בסתר:roll:

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

×
×
  • תוכן חדש...